در حال بارگزاری ...

محصولات مرتبط

افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

قرص جوشان کلسی کیم کلسیم حکیم 10 عدد

شناسه محصول: 2363014
شناسه محصول: 2363014
تولید کننده: حکیم
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

قرص جوشان کلسی کیم کلسیم حکیم برای تامین کلسیم مورد نیاز بدن افراد مختلف تهیه شده است. این قرص جوشان با حل شدن در آب و هضم آسان به سلامت استخوان‌ها، پیشگیری و درمان پوکی استخوان کمک می‌کند. کلسیم موجود در این مکمل به صورت کلسیم کربنات، کلسیم لاکتات گ...

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
قرص جوشان کلسی کیم کلسیم حکیم 10 عدد
نقد و بررسی
قرص جوشان کلسی کیم کلسیم حکیم برای تامین کلسیم مورد نیاز بدن افراد مختلف تهیه شده است. این قرص جوشان با حل شدن در آب و هضم آسان به سلامت استخوان‌ها، پیشگیری و درمان پوکی استخوان کمک می‌کند. کلسیم موجود در این مکمل به صورت کلسیم کربنات، کلسیم لاکتات گلوکونات است.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

کلسیم یکی از اساسی‌ترین مواد معدنی مورد نیاز بدن انسان در تمام طول زندگی است. با توجه به نقش کلسیم در ایجاد وضعیت پایدار در استخوان‌های بدن، این ماده باید همواره در سطح معینی در بدن انسان‌ها وجود داشته باشد. با این وجود کلسيم عنصری ضروری برای حيات سلول‌های بدن می‌باشد و در انقباض ماهيچه‌ها، ترشح نوروترنسميترها و انعقاد خون نقش اساسی دارد. طبق مطالعات انجام شده کمبود کلسيم دريافتی روزانه می‌تواند موجب افزايش پوکی استخوان، پرفشاری خون، سرطان روده بزرگ، دپرسيون پس از زايمان و سندرم قبل از قاعدگی شود.

لبنيات مهم‌ترين منبع کلسيم بدن می‌باشند. نياز به کلسيم در سنين رشد و بلوغ و بعد يائسگی افزايش می‌يابد؛ در سنين رشد برای رسيدن به حداکثر توده استخوانی در سنين کهنسالی برای جلوگيری از بروز پوکی استخوان و شکستگی های ناشی از آن موثر است. قرص جوشان کلسی کیم کلسیم حکیم 10 عدد به‌ منظور تأمین نیاز بدن افراد به کلسیم تولید شده است که ابتدا در آب حل می‌شود و سپس مصرف می‌گردد. استفاده از این قرص در پیشگیری از پوکی استخوان و هضم آسان غذا تأثیر بسزایی دارد.  

نحوه مصرف

توجه داشته باشید که مصرف این قرص باید حتماً بعد از وعده‌های غذایی و معمولاً یک‌بار در روز صورت بگیرد. یک قرص جوشان باید در یک لیوان آب حل شود. نکته مهم دیگر این است که به هیچ عنوان نباید از این قرص به‌صورت خودسرانه به‌عنوان روش درمانی استفاده کرد؛ چرا که این محصول صرفاً یک ماده مکمل غذایی است. 

خرید آنلاین قرص جوشان کلسی کیم کلسیم حکیم 

در صورتی که قصد خرید مکمل غذایی مفاصل و استخوان مانند قرص جوشان کلسی کیم کلسیم حکیم را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس نیز بهره‌مند شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی