در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کپسول امگا 3 امگا رکس دانا 50 عدد

شناسه محصول: 2363200
شناسه محصول: 2363200
تولید کننده: حکیم
فروشنده: داروپلاس
65٬500 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

کپسول امگا 3 امگا رکس دانا حاوی روغن ماهی بوده و به پیشگیری از سرطان و بیماری‌های قلبی عروقی کمک می‌کند. امگا 3 تاثیر مثبتی در روند درمان میگرن، استرس، التهاب مفاصل، تنش‌های عصبی و افسردگی نیز دارد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
کپسول امگا 3 امگا رکس دانا 50 عدد
نقد و بررسی
کپسول امگا 3 امگا رکس دانا حاوی روغن ماهی بوده و به پیشگیری از سرطان و بیماری‌های قلبی عروقی کمک می‌کند. امگا 3 تاثیر مثبتی در روند درمان میگرن، استرس، التهاب مفاصل، تنش‌های عصبی و افسردگی نیز دارد.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

کپسول امگا 3 امگا رکس دانا با دارا بودن روغن ماهی به پیشگیری از بروز بسیاری از بیماری‌ها کمک خواهد کرد. مصرف کپسول امگا 3 امگا رکس دانا  به پیشگری از سرطان و بیماری‌های قلبی عروقی بسیار کمک‌کننده است. روغن ماهی (Fish oil) روغن به دست آمده از بافت‌های ماهی روغنی است. روغن ماهی نه تنها سرشار از اسیدهای چرب ضروری و لازم برای بدن و مفید برای حفظ سلامت قلب است بلکه همچنین به بهبود اختلالات و مشکلات روانی مانند افسردگی، اختلال دو قطبی و شیزوفرنی کمک می کند. روغن ماهی منبع غنی و فشرده‌ای از انواع امگا 3 است و به صورت کیسه‌های ژله‌ای عرضه می‌شود. روغن ماهی از کبد ماهی تهیه می‌شود و منبع غنی از ویتامین A و D است. در میان اسیدهای چرب امگا 3 اسید چربی به نام اسید لینولنیک وجود دارد که در بدن نیز ساخته نمی‌شود و باید از طریق مواد غذایی به بدن برسد.
کپسول امگا 3 امگا رکس دانا 50 عدد به‌ عنوان یکی از محصولاتی شناخته می‌شود که در تولید آن از روغن ماهی استفاده شده است و نقش اصلی آن در جلوگیری از بروز بسیاری از بیماری‌های قلبی -عروقی و همچنین سرطان‌ها است.  

ویژگی و موارد مصرف کپسول امگا 3 امگا رکس دانا

  • بیماری‌های قلبی-عروقی و فشارخون بالا
  • نگهداشتن سطح کلسترول در حد مناسب
  • کمک به کاهش درد آرتریت روماتوئید و التهاب مفاصل با ایجاد تعادل بین اسیدهای چرب (مصرف مقادیر بالای اسیدهای چرب امگا 6 باعث افزایش التهاب مفاصل می‌شود)
  • بهبود فعالیت‌های چشمی و مغزی
  • کمک به رشد و نمو طبیعی بدن
  • مکمل در رژیم‌های لاغری

خرید آنلاین کپسول امگا 3 امگا رکس دانا 50 عدد 

در صورتی که قصد خرید مکمل غذایی مفاصل و استخوان مانند کپسول امگا 3 امگا رکس دانا 50 عدد را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس و ارسال سریع محصول نیز بهره‌مند شوید.


محصولات مشابه خریداری شده

افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی