در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

قرص تقویت استخوان یونی بن بلند لیبرتی سوئیسی ۶۰ عدد

شناسه محصول: 1721546
شناسه محصول: 1721546
تولید کننده: ابیان دارو
فروشنده: داروپلاس
114٬500 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

مکمل کلسیم آهسته رهش یونی بن بلند، یک مکمل تغذیه ای مناسب و با فرمولاسیون منحصر به فرد است که جهت کلسیم رسانی بیشتر، بهبود تراکم و همچنین حفظ سلامت استخوان ها توصیه می شود. این مکمل مقادیر کافی از کلسیم و ویتامین D3 روزانه افراد را تامین می نماید. ...

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
قرص تقویت استخوان یونی بن بلند لیبرتی سوئیسی ۶۰ عدد
نقد و بررسی
مکمل کلسیم آهسته رهش یونی بن بلند، یک مکمل تغذیه ای مناسب و با فرمولاسیون منحصر به فرد است که جهت کلسیم رسانی بیشتر، بهبود تراکم و همچنین حفظ سلامت استخوان ها توصیه می شود. این مکمل مقادیر کافی از کلسیم و ویتامین D3 روزانه افراد را تامین می نماید. همچنین در پیشگیری و بهبود عارضه ی پوکی استخوان نیز عملکردی موفق خواهد داشت. یونی بن بلند تنها مکمل کلسیمی با فرمولاسیون آهسته رهش است که جذب بهتر، موثر تر و کارآمد تر کلسیم و همچنین دیگر مواد معدنی مورد نیاز برای حفظ سلامت استخوان را امکان پذیر می کند و مهم تر از همه ی موارد فوق از کمترین میزان عوارض جانبی ناشی از مصرف کلسیم برخوردار است. مواد تشکیل دهنده این مکمل شامل کلسیم سیترات، کلسیم کربنات، زینک، ویتامین D3، منیزیم و ویتامین K است و می تواند به عنوان یک منبع کمکی غنی برای استخوان‌ سازی مورد استفاده قرار گیرد.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

قرص تقویت استخوان یونی بن بلند لیبرتی، نام یک مکمل غذایی است که با دارا بودن چندین نوع ویتامین و مواد معدنی ضروری، اثرات بسیار مفیدی در حفظ سلامت استخوان‌ها و مفاصل دارد. در فرمولاسیون ساخت این محصول، از دو نوع کلسیم به نام‌های کلسیم سیترات (جذب بهتر) و کلسیم کربنات (جذب بیشتر) استفاده شده است که با همکاری یکدیگر و ایجاد اثر هم‌افزایی، جذب کلسیم را افزایش داده و به درمان استئوپروز و پوکی استخوان کمک می‌کند. علاوه بر این، کلسیم نقش موثری در عملکرد عضلانی، انتقال عصبی، متابولیسم تولید انرژی و آنزیم‌های گوارشی دارد.  

بکار بردن ترکیبات دیگری نظیر منیزیم، زینک، ویتامین D3 و ویتامین K1، جذب کلسیم و در نتیجه تاثیرگذاری این قرص را دو چندان کرده و بدین طریق از بروز پوکی استخوان جلوگیری می‌کند. وجود ویتامین D در کنار کلسیم، باعث شده تا به جذب بیشتر کلسیم کمک کرده و موجب بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن شود.

منیزیم موجود در این محصول، از پوکی استخوان جلوگیری کرده و دردهای عضلانی را تسکین می‌دهد. کاهش خستگی نیز از عملکردهای دیگر عنصر منیزیم است. رشد و بازیابی ماهیچه‌ها، مقاومت بافت‌های استخوانی و تقویت سیستم ایمنی فرایندهایی هستند که توسط روی موجود در این محصول انجام می‌پذیرد. استفاده از ویتامین K1 در این محصول، علاوه بر کمک به تراکم و حفظ سلامت بافت‌های استخوانی، مانع از رسوب کلسیم در محل‌های زیان آور از جمله مفاصل و رگ‌ها نیز خواهد شد.  

از مزیت‌های این محصول می‌توان به رهش آهسته آن اشاره کرد که این خاصیت، سرعت جذب کلسیم را کاهش می‌دهد؛ بنابراین حتی افرادی که دچار اختلالات گوارشی هستند نیز می‌توانند بدون نگرانی از بروز مشکلات آزاردهنده گوارشی، از این محصول استفاده کنند. 

 

ویژگی‌ قرص تقویت استخوان یونی بن بلند لیبرتی سوئیسی

  • درمان استئوپروز و پوکی استخوان در سنین میانسالی و مشکلات ناشی از آن
  • کمک به بهبود و پیشگیری از استئوپروز در سنین یائسگی و مشکلات ناشی از آن
  • قابلیت استفاده در دوران بارداری و شیردهی برای تامین کلسیم مورد نیاز بدن
  • محتوی ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز برای سنین رشد و نمو

ترکیبات قرص تقویت استخوان یونی بن بلند لیبرتی سوئیسی

ملح کلسیم، منیزیم، روی (زینک)، ویتامین K1 و ویتامین D3

نحوه مصرف

دو عدد قرص را به صورت روزانه و به همراه وعده‌های غذایی میل کنید.

موارد احتیاط مصرف

  • لزوم مشورت با پزشک برای مصرف در دوران بارداری و شیردهی
  • لزوم مشورت با پزشک در صورت ابتلا به سنگ کلیه، هیپوکلسمی و هایپرکلسمی
  • منع مصرف در استفاده همزمان با داروهایی نظیر آنتی بیوتیک‌ها، بیس فسفات‌ها، داروهای تیروئیدی، داروهای ضد انعقاد خون و و داروهای کاهنده چربی خون   

خرید آنلاین قرص تقویت استخوان یونی بن بلند لیبرتی سوئیسی

در صورتی که قصد خرید آنلاین انواع مکمل غذایی ویژه مفاصل و استخوان دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات اقدام نمایید. همچنین برای استفاده از این محصول و محصولات مشابه از مشاوره رایگان متخصصان داروپلاس بهره‌مند شوید.


محصولات مشابه خریداری شده

افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی