در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

قرص کلسیترا سوپرابیون 30 عددی

شناسه محصول: 3025548
شناسه محصول: 3025548
فروشنده: داروپلاس
103٬200 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

محصولی مناسب به عنوان مکمل استخوان و مفاصل موثر در بهبود ساختمان دندان ها و استخوان ها مناسب برای افراد دارای کلیه سنگ ساز و دارای جذب سریع به واسطه وجود سیترات کلسیم در محصول

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
قرص کلسیترا سوپرابیون 30 عددی
نقد و بررسی
محصولی مناسب به عنوان مکمل استخوان و مفاصل موثر در بهبود ساختمان دندان ها و استخوان ها مناسب برای افراد دارای کلیه سنگ ساز و دارای جذب سریع به واسطه وجود سیترات کلسیم در محصول
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

قرص کلسیترا سوپرابیون 30 عددی

قرص کلسیترا سوپرابیون مکملی برای مفاصل و استخوان و بهبود ساختار استخوان و دندان است که حاوی کلسیم سیترات، ویتامین D3، منیزیم، منگنز، روی و مس می‌باشد.

نقد و بررسی قرص کلسیترا سوپرابیون

کلسیم یکی از عناصر ضروری بدن است که کمبود آن عوارضی را به دنبال دارد بنابر این برای اینکه مخصوصا در سنین بالا به کمبود کلسیم مبتلا نشویم باید از مکمل‌ها استفاده کنیم. قرص کلسیترا سوپرابیون درسنین رشد برای رشد استخوان‌ها مفید است و لازم به ذکر است که این قرص برای افرادی با مشکلات کلیوی (به علت کاهش احتمال رسوب کلسیم در کلیه‌ها و عروق) مناسب مصرف است. کلسیم سیترات باعث کاهش رسوب در کلیه‌ها شده و در مقابل میزان جذب آن از روده‌ها کمتر می‌شود و برای جذب آن نیاز به شرایط خاصی است، یکی دیگر از املاح ضروری هر سلول از بدن شما منیزیم است که 60% از آن در استخوان، 26% در عضله و ماهیچه‌ها و بقیه در مایعات بدن و بافت‌های نرم وجود دارد که کمبود کلسیم، منیزیم و فسفر می‌توانند عوارضی را به دنبال داشته باشند.

بررسی برخی ترکیبات موثر در قرص کلسیترا سوپرابیون

مکمل کلسیترا یکی از مکمل‌های موثر در بهبود سلامت استخوان است که در ادامه به بررسی ویژگی‌ها و فواید ترکیبات موجود در این محصول می‌پردازیم:

کلسیم سیترات: دریافت ناکافی کلسیم در کوتاه مدت هیچ علائم واضحی ندارد اما در دراز مدت می‌تواند باعث کاهش تراکم استخوان و حتی پوکی استخوان شود که به بیماری پوکی استخوان، بیماری خاموش هم گفته می‌شود زیرا تا زمانی که فرد به واسطه یک اتفاق ساده دچار شکستگی استخوان نشود از آن مطلع نمی‌شود. سیترات کلسیم با دارا بودن کلسیم کمتر نسبت به کربونات کلسیم، محلول‌تر است بنابراین برای بیماران مبتلا به عدم ترشح اسید معده مناسب است. کلسیم سیترات برای افرادی که مبتلا به بیماری‌های التهاب روده، اختلالات جذب و یا افرادی که سنگ کلیه های کلسیمی دارند و یا به عوارض گوارشی کربونات کلسیم حساس هستند توصیه می‌شود.

ویتامین D: ویتامین D برای سلامت استخوان‌ها بسیار مفید و ضروری است و در جذب کلسیم از روده نقش دارد. همچنین در تنظیم سطوح کلسیم خون و کلسیم استخوان موثر است و چون قرار گرفتن در معرض نور خورشید بدون استفاده از کرم ضد آفتاب خظر ابتلا به سرطان پوست را افزایش می‌دهد باید برای تامین نیاز روزانه ویتامین دی خود از مکمل‌های حاوی ویتامین دی استفاده کنید.

منیزیم: 60% منیزیم در اسکلت استخوانی بدن جای گرفته و نقش مهمی در تنظیم متابولیسم کلسیم داشته و به بهینه سازی استفاده از کلسیم و معدنی سازی استخوان کمک می‌کند. منیزیم بکار رفته در این مکمل، منیزیم اکساید است که این ملح منیزیم برای تسکین مشکلات گوارشی، سوزش سردل و یبوست موثر است.

زینک: بعد از آهن، روی دومین عنصر کمیابی است که به وفور در بدن توزیع شده است که برای فعالیت صدها آنزیم مورد نیاز بوده و در عملکرد سیستم ایمنی بدن، ترمیم زخم‌ها، سنتز پروتئین، سنتز DNA و تقسیم سلولی نقش دارد. غده فوق کلیوی (آدرنال) نیز از روی (زینک) برای تولید بعضی از هورمون‌ها مثل استروژن، تستوسترون و ... استفاده می‌کند که این هورمون‌ها نقش مهمی در متابولیسم کلسیم وافزایش تراکم استخوان‌ها ایفا می‌کنند.

مس: مس در ساختن کلاژن تاثیر دارد (کلاژن برای تشکیل استخوان سالم ضروری است)، این عنصر نقش مهمی در پیوند کلسیم به استخوان‌ها بر عهده دارد از این رو کمبود یا ازدیاد آن در بدن باعث بروز پوکی استخوان می‌شود.

منگنز: منگنز در ترمیم و شکل‌گیری استخوان‌ها و پیوند کلسیم به بافت‌های هم‌بند از جمله مفاصل، رباط‌ها و تولید کلاژن موثر است. کمبود منگنز سبب بروز مشکلاتی مانند پوکی استخوان، ساییدگی مفاصل و مشکلات مرتبط به تاندون‌ها می‌شود. منگنز موجود در قرص کلسیترا سوپرابیون استحکام استخوان را در زنان بعد از یائسگی افزایش می‌دهد.

ویژگی‌های قرص کلسیترا سوپرابیون

مکمل 30 عددی کلسیترا سوپرابیون به واسطه داشتن ریزمغذی‌های موثر در سلامت استخوان می‌تواند به پیشگیری از پوکی استخوان و بهبود سلامت استخوان‌ها کمک کند. قرص کلسیترا سوپرابیون با دستگاه گوارش سازگاری داشته باعث بهبود ساختار استخوان و دندان شده باعث تنظیم عملکرد ایمنی بدن می‌شود و همچنین برای رشد استخوان در سنین رشد مفید است. این قرص حاوی ویتامین D3، کلسیم، روی، منیزیم و منگنز می‌باشد.

طریقه مصرف قرص کلسیترا سوپرابیون

روزانه 2 عدد قرص یا مطابق با دستور پزشک همراه با یک لیوان آب با غذا یا بدون غذا میل شود.

هشدار مصرف قرص کلسیترا سوپرابیون

  • در زنان باردار و شیرده با مشورت پزشک یا داروساز مصرف شود.
  • در صورت مصرف هرگونه داروی دیگری حتما قبل از مصرف با پزشک مشورت کنید.
  • بهتر است مکمل‌های حاوی آهن به همراه مکمل‌های کلسیم مصرف نشود. (بهتر است با فاصله زمانی حداقل 2 ساعت از یکدیگر مصرف شوند.)
  • مکمل کلسیم باید با فاصله زمانی 2 ساعت از مصرف لبنیات، مواد غذایی حاوی فیبر و سبوس بالا، نوشابه، چای و مواد غذایی حاوی اگزالات مانند اسفناج، چغندر، فلفل سبز، ریواس و ... استفاده شود.
  • مکمل‌های حاوی کلسیم ممکن است برای شما یبوست به دنبال داشته باشد لذا بهتر است همراه مکمل‌های حاوی کلسیم مقدار کافی مایعات بنوشید.
  • مصرف مکمل‌های کلسیم در افراد مبتلا به سنگ کلیه، نارسایی کلیه و سطح بالای کلسیم در خون و نیز افرادی که کم‌کاری پاراتیروئید دارند باید با احتیاط مصرف شود و تنها با تجویز پزشک مجاز است.

افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی