در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

لیکوئی کلسیم 6 پلاس آنتی ایجینگ 60 عدد

شناسه محصول: 1622022
شناسه محصول: 1622022
فروشنده: داروپلاس
167٬000 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

محصول لیکوئی کلسیم ۶ پلاس (Liqui Calcium 6 Plus)، تنها مکمل شامل ۶ ملح مختلف کلسیم با جذب بالا است که به خاطر وجود سیترات کلسیم و منیزیم در اجزای خود، عوارضی همچون یبوست و نفخ را به دنبال ندارد، جذب کلسیم بالایی دارد و با وجود املاح اسیدی باعث کاهش P...

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
لیکوئی کلسیم 6 پلاس آنتی ایجینگ 60 عدد
نقد و بررسی
محصول لیکوئی کلسیم ۶ پلاس (Liqui Calcium 6 Plus)، تنها مکمل شامل ۶ ملح مختلف کلسیم با جذب بالا است که به خاطر وجود سیترات کلسیم و منیزیم در اجزای خود، عوارضی همچون یبوست و نفخ را به دنبال ندارد، جذب کلسیم بالایی دارد و با وجود املاح اسیدی باعث کاهش PH ادرار شده که از تشکیل سنگ‌های کلسیمی جلوگیری می‌کند. همچنین به دلیل وجود املاح کلسیم با حلالیت بالا، خطر رسوب این املاح را در کلیه کاهش می‌دهد. لیکوئی کلسیم ۶ پلاس به شکل کپسول ژلاتینی نرم است که باعث بلع آسان‌تر شده و عوارض گوارشی کمتری را به ویژه در سالمندان به دنبال دارد.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

لیکوئی کلسیم 6 پلاس آنتی ایجینگ، یک مکمل غذایی فوق‌العاده است که به بهبود استحکام استخوان‌ها و پیشگیری از ابتلا به پوکی استخوان کمک می‌کند. در فرمولاسیون ساخت این محصول، از 6 ملح مختلف کلسیم استفاده شده که جذب بالایی دارند. از مزیت‌های این محصول می‌توان به استفاده از سیترات کلسیم در ترکیبات آن اشاره کرد، بنابراین باعث کاهش عوارض مربوط به محصولات مشابه از جمله یبوست و نفخ شده و حتی کسانی که مشکلات کلیوی دارند می‌توانند از آن استفاده کنند. طراحی ظاهری این محصول به صورت سافت ژل بوده و سهولت در بلع و حداقل عوارض گوارشی در آن باعث شده است که برای سالمندان نیز مناسب باشد.

وجود کلسیم در این محصول، سلامت استخوان‌ها و مفاصل، عملکرد صحیح سیستم قلب و عروق، عضلانی و عصبی را به دنبال دارد. بهبود ضربان قلب، تقویت انتقال سیگنال‌های عصبی و کمک به ترشح متعادل هورمون‌ها نیز از عملکردهای دیگر کلسیم است. 

ویتامین D3 موجود در این محصول به تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند. جذب کلسیم و فسفر نیز با کمک این ویتامین در بدن اتفاق می‌افتد بنابراین در حفظ سلامت استخوان نیز موثر است.

منیزیم یکی دیگر از مواد معدنی موجود در این محصول است که موجب جلوگیری از مشکلات استخوان، بهبود سلامت قلب و عروق، درمان دیابت و تنظیم سایر فعالیت‌های بدن می‌شود.

از جمله ویتامین‌های بسیار مفید دیگر این محصول می‌توان به ویتامین K اشاره کرد که به کمک آن سلامت استخوان و سلامت قلب بهبود یافته و کاهش خطر شکستگی در استخوان‌ها بخصوص در سنین یائسگی کاهش می‌یابد.

در فرمولاسیون این محصول از گیاهان مفیدی همچون گیاه دم اسبی نیز استفاده شده است که در سلامت پوست، مو و سلامت استخوان‌ها موثر است. افرادی که دچار شکنندگی استخوان هستند می‌توانند به واسطه وجود گیاه دم اسب در این محصول بهبود یابند. زیرا وجود مقادیر بالای سیلیس در این گیاه، موجب ترمیم بافت‌های استخوانی خواهد شد.

ویژگی‌ لیکوئی کلسیم 6 پلاس آنتی ایجینگ 

  • قابلیت حلالیت بالای املاح کلسیم موجود در آن برای جلوگیری از خطر رسوب در کلیه
  • افزایش مقامت پوست، مو و ناخن
  • محتوی گیاه دم اسب
  • دارای 6 ملح مختلف کلسیم با قابلیت جذب بالا
  • بهبود عملکرد سلول‌های استخوان ساز
  • جلوگیری از بروز پوکی استخوان
  • تقویت استخوان‌ها
  • تامین کلسیم مورد نیاز بدن

ترکیبات لیکوئی کلسیم 6 پلاس آنتی ایجینگ 

کلسیم، منیزیم، ویتامین D3، ویتامین K، زینک (روی) و گیاه دم اسبی

نحوه مصرف

روزی یک تا 3 عدد از این سافت ژل را با معده پر میل نمایید.

موارد احتیاط مصرف

  • لزوم مشورت با پزشک در دوران بارداری و شیردهی 

خرید آنلاین لیکوئی کلسیم 6 پلاس آنتی ایجینگ  

در صورتی که قصد خرید انواع مکمل غذایی مفاصل و استخوان را دارید می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس و ارسال سریع محصول نیز بهره‌مند شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی