در حال بارگزاری ...

محصولات مرتبط

افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

سرم تقویت کننده و ضد ریزش مژه سینره حجم 4 میلی لیتر

شناسه محصول: 7929570
شناسه محصول: 7929570
تولید کننده: سینره
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

سرم تقویت کننده و ضد ریزش مژه سینره حجم 4 میلی لیتر از ریزش مژه ها جلوگیری کرده و به رشد مجدد موها کمک میکند و طول دوره رشد مژه را بیشتر کرده و در کوتاه ترین زمان منجر به افزایش رشد و ضخامت مژه های میشود.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
سرم تقویت کننده و ضد ریزش مژه سینره حجم 4 میلی لیتر
نقد و بررسی
سرم تقویت کننده و ضد ریزش مژه سینره حجم 4 میلی لیتر از ریزش مژه ها جلوگیری کرده و به رشد مجدد موها کمک میکند و طول دوره رشد مژه را بیشتر کرده و در کوتاه ترین زمان منجر به افزایش رشد و ضخامت مژه های میشود.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

سرم تقویت کننده و ضد ریزش مژه سینره حجم 4 میلی لیتر، حاوی ترکیبات مؤثری جهت تغذیه ریشه مژه‌ها و جلوگیری از ریزش آن هاست. وجود انواع ویتامین‌ها و عصاره‌های گیاهی نظیر ویتامین‌های گروه B (ویتامین B6) و اسیدهای آمینه حاوی گوگرد در سرم تقویت‌کننده مژه سینره، خون‌رسانی و اکسیژن‌رسانی به فولیکول‌های مو را افزایش و بدین طریق ریشه مژه را تغذیه و تقویت می‌کند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن منجر به افزایش رشد و ضخامت مژه‌ها می‌شود. استفاده از یکی از قوی‌ترین مواد پپتیدی شناخته شده به نام میریستوئیل پنتاپپتاید 17، در این سرم، آن را به یک محصول فوق‌العاده‌ای تبدیل کرده که مصرف‌کننده، تنها با یک قطره از آن در هر بار مصرف، تاثیر فوق‌العاده آن را  بر روی رشد و افزایش ضخامت مژه‌ها مشاهده خواهد کرد. این ماده پپتیدی بکار رفته در سرم تقویت مژه سینره، مژه‌ها را برای مدت زمان بیشتری در حالت رشد نگه می‌دارد و با افزایش تعداد کراتینوسیت‌ها در فولیکول مژه، کمک میکند تا تعداد بیشتری از مژه‌ها در فاز رویش قرار بگیرند. همچنین این سرم، با تحریک کراتینیزاسیون موجود در فولیکول مو، طول، حجم، ضخامت و استحکام مژه‌ها را افزایش و آن‌ها را پررنگ‌تر خواهد کرد تا زیباتر به نظر برسند. کراتین هیدرولیز شده حاوی مخلوطی از اسید آمینه‌‎های مختلف این سرم، با افزایش استحکام و تقویت ریشه مژه‌ها، آن‌ها را در برابر فاکتورهای مخرب محیطی حفظ می‌کند. یکی از مزیت‌های این سرم، نداشتن هیچ‌گونه عارضه جانبی اعم از تغییر رنگ پلک‌ها می‌باشد. یکی دیگر از مزایای این سرم، بی‌رنگ بودن آن است که باعث می‌شود پس از مصرف، هیچ‌گونه تغییری در ظاهر مژه‌ها ایجاد نشود و افراد در هر رده سنی و با هر جنسیتی بتوانند از آن استفاده کنند.

ترکیبات سرم تقویت کننده مژه سینره

آب، عصاره گیاه توت سفید، پنتنیل اتیل اتر، پروتئین شیر، لاکتوز، اینوزیتول، میریستوئیل پنتا پپتید-۱۷ استیل سیستئین، استیل متیونین، سدیم سیترات، اسید سیتریک، ایزوپروپیل پالمیتات، مخلوط سدیم، منیزیم، روی و منگنز PCA، کراتین هیدرولیزشده، پیریدوکسین هیدروکلراید (ویتامین B6)، دکسپانتنول (پیش ساز ویتامین B5)، امولسی فایر، نگهدارنده • میریستوئیل پنتا پپتید-17: این ترکیب،فعال‌ترین ماده شناخته‌ شده پپتیدی است که فعالیت کراتینوسیت‌ها و تولید کراتین در پیاز مو را افزایش داده و در نتیجه رشد مژه‌ها و  تعداد کراتینوسیت‌ها را در فولیکول مژه افزایش می‌دهد. کراتینوسیت‌ها، کراتینیزاسیون را در فولیکول‌های مژه تحریک کرده و باعث پررنگ‌تر شدن و ضخیم‌تر شدن مژه‌ها می‌شوند. • مخلوط نمک های روی، سدیم، منیزیم و پیرولیدون کربوکسیلیک اسید: مخلوط نمک‎ های روی، سدیم، منیزیم و پیرولیدون کربوکسیلیک اسید علاوه بر نقش داشتن در ساختار آنزیم‎های حیاتی سلول‎ها، متابولیسم سلول‌ها را افزایش داده  و با افزایش سرعت نوسازی، مژه‌ها را مستحکم‌تر و پرپشت‌تر می‌کند. • کراتین هیدرولیز شده: کراتین هیدرولیز شده موجود در فرمولاسیون این محصول، مخلوطی از چند نوع اسیدآمینه است که استحکام مژه‌ها را افزایش داده و از آن‌ها در برابر فاکتورهای مخرب محیطی محافظت می‌کند. • عصاره ریشه توت: این عصاره دارای بتا توکوفرول می‌باشد که از مشتقات ویتامین E است. عصاره ریشه توت، چرخه رشد مجدد مو را تحریک می‌کند.

نحوه مصرف

ابتدا مژه‌ها را به طور کامل پاک کرده و با استفاده از اپلیکاتور مخصوص، مقداری از سرم را روی ریشه مژه‌ها بمالید. این کار را دو بار در روز تکرار کنید.  

خرید آنلاین سرم تقویت کننده و ضد ریزش مژه سینره

در صورتی که قصد خرید انواع شامپو و محصولات مراقبت از مو تقویت کننده مو - موژه و ابرو مانند سرم تقویت کننده و ضد ریزش مژه سینره حجم 4 میلی لیتر را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس نیز بهره‌مند شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی