در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کرم ترمیم کننده مو سینره حجم 150 میلی لیتر

شناسه محصول: 9214739
شناسه محصول: 9214739
تولید کننده: سینره
فروشنده: داروپلاس
57٬000
43٬000 تومان %24 تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

کرم ترمیم کننده مو سینره حجم 150 میلی لیتر حاوی ویتامین E , B5 است و به ترمیم موی آسیب دیده، حفظ رطوبت مو و رفع موخوره، درخشندگی و حالت پذیری مومیشود.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
کرم ترمیم کننده مو سینره حجم 150 میلی لیتر
نقد و بررسی
کرم ترمیم کننده مو سینره حجم 150 میلی لیتر حاوی ویتامین E , B5 است و به ترمیم موی آسیب دیده، حفظ رطوبت مو و رفع موخوره، درخشندگی و حالت پذیری مومیشود.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

کرم ترمیم کننده مو سینره حجم 150 میلی لیتر، محصول برند ایرانی است که به دلیل داشتن پروتئین‌های هیدرولیز، جوانه گندم و ویتامین E وB5، رطوبت لازم را به مو می‌رساند و موی آسیب‌دیده در اثر رنگ، فر و مواد شیمیایی را ترمیم و تقویت کرده و سپس موجب انعطاف‌پذیری و نرمی مو می‌شود. این کرم با قدرت جذب بالا مو را در مقابل عوامل مخرب و آلودگی‌های محیطی حفظ می‌کند. همچنین با حفظ رطوبت طبیعی مو از ایجاد خشکی و موخوره در آن جلوگیری می‌کند. کرم سینره به دلیل داشتن پلیمرهای کاتیونی یک لایه محافظ بر روی موها ایجاد می‌کند، قدرت این پلیمر به میزانی است که خلل و فرج روی مو را پر کرده باعث صاف شدن سطح مو و رفع الکتریسیته ساکن در آن شده و موهایی نرم، درخشان، سالم و حالت‌پذیر را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آورد. ترکیبات سلیکونی موجود در این محصول موجب به وجود آمدن یک لایه محافظ بر روی موها شده و با نرم کردن موها باعث می‌شود که شانه کردن موها در حالت خیس و خشک به راحتی صورت بگیرد.

ترکیبات کرم ترمیم کننده موی سینره

ویتامین E، گیلیسیرین، پروتئین هیدرولیز شده جوانه گندم و پلی کواترنیوم 10 ویتامینE : این ویتامین خاصیت آنتی‌اکسیدانی داشته، برای موهای خشک و آسیب‌دیده مفید بوده و موجب سرزندگی و درخشندگی مو می‌شود. ویتامین E همچنین از اکسیداسیون و تخریب چربی‌ها جلوگیری و از غشاهای سلولی که بخشی را چربی‌ها تشکیل می‌دهند، محافظت می‌کند. گلیسیرین: بدون اینکه موجب چربی زیاد شود، رطوبت کافی را به پوست داده و یک ماده آب‌رسان برای موهای خشک است. گلیسیرین می‌‌تواند در برابر خشكی و آسیب‌های ناشی از وسایل حالت‌‌دهنده داغ، از موها محافظت كند. پروتئین هیدرولیز شده جوانه گندم: شامل اسیدهای آمینه آلانین، آرژنین، سیستین، گلیسین، متیونین، فنیل آلانین و غیره می‌باشد. اسید آمینه سیستین موجود در آن می‌تواند باندهای دی‌سولفیدی را در کراتین مو به وجود آورده که باعث استحکام، تقویت و ترمیم ساقه موهای آسیب‌دیده شود. این ترکیبات، یک لایه محافظ روی مو تشکیل داده که باعث حالت‌پذیری بیشتر مو، درخشندگی و لطافت هر چه بیشتر آن گردد. پلی کواترنیوم10: یک نرم‌کننده قوی و محلول در آب است که نرمی و رطوبت پایداری را در موها ایجاد کرده و امکان شانه شدن بهتر آن ها را فراهم می‌کند. با ایجاد یک لایه محافظ بر روی مو، از آن در برابر فاکتورهای مخرب محیطی و رادیکال‌های آزاد، محافظت می‌کند. تحقیقات نشان داده که این ماده هیچ‌گونه حساسیتی برای مو ندارد و ایمن است.

نحوه مصرف

کمی از کرم را بعد از حمام روی مویی که رطوبت آن توسط حوله گرفته شده است بریزید و به آرامی ماساژ دهید تا به خورد مو برود. در آخر موی شما با هر حالتی که به آن می‌دهید شکل خواهد گرفت. اگر مایل به استفاده از سشوار هستید از حرارت کم آن استفاده کنید.

خرید آنلاین کرم ترمیم کننده مو سینره

در صورتی که قصد خرید انواع شامپو و محصولات مراقبت از مو، تقویت کننده مو - موژه و ابرو مانند کرم ترمیم کننده مو سینره حجم 150 میلی لیتر را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس نیز بهره‌مند شوید.


محصولات مشابه خریداری شده

افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی