در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

سرم تقویت کننده و ضد ریزش ابرو سینره حجم 6 میلی لیتر

شناسه محصول: 7941136
شناسه محصول: 7941136
تولید کننده: سینره
فروشنده: داروپلاس
107٬000
91٬000 تومان 16٬000 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

سرم تقویت کننده و ضدریزش ابرو سینره حجم 6 میلی لیتر با افزایش کلاژن، سبب رشد موها و رویش مجدد آن می‌شود. این محصول باعث تغییر نکردن رنگ ابرو و باقی نماندن شوره روی ابرو می‌شود.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
سرم تقویت کننده و ضد ریزش ابرو سینره حجم 6 میلی لیتر
نقد و بررسی
سرم تقویت کننده و ضدریزش ابرو سینره حجم 6 میلی لیتر با افزایش کلاژن، سبب رشد موها و رویش مجدد آن می‌شود. این محصول باعث تغییر نکردن رنگ ابرو و باقی نماندن شوره روی ابرو می‌شود.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

سرم تقویت کننده و ضد ریزش ابرو سینره حجم 6 میلی لیتر، به منظور جلوگیری از ریزش و استحکام بیشتر ابروها و متناسب با انوع موی ابرو طراحی شده است. در واقع پپتیدهای موثر موجود در این محصول با افزایش کلاژن به طولانی‌تر شدن فاز رشد موها و رویش مجدد آن‌ها کمک می‌کند. ترکیبات تخصصی از جمله ویتامین‌ها و آمینواسیدهای گوگردی استفاده شده در فرمولاسیون این محصول نقش موثری در تقویت، جلوگیری از ریزش و افزایش ضخامت تارهای ابروها دارد. یکی از مزایای استفاده از این محصول تغییر نکردن رنگ ابروها پس از مصرف و باقی نماندن هیچ گونه شوره یا سفیدی بر روی ابروها می‌باشد. مزیت دیگر این محصول فاقد رنگ و بو بودن آن است که به دلیل دارا بودن حالت مایع به ‌سرعت و به‌ راحتی جذب پوست می‌شود. برای استفاده راحت‌تر از این سرم تقویت‌کننده یک اپلیکاتور خاص همراه آن قرار داده شده است که با ماساژ ملایم آن بر روی ابروها علاوه بر اینکه سرم بطور یکنواخت پخش می‌شود گردش خون در محل و اکسیژن‌رسانی به ریشه ابروها نیز افزایش می‌یابد.

ترکیبات سرم تقویت کننده سینره

آب، عصاره چای سفید، پنتنیل اتیل اتر، پروتئین شیر، لاکتوز، اینوزیتول، استیل سیستئین، استیل متیونین، سدیم سیترات، اسید سیتریک، ایزوپروپیل پالمیتات، بیوتینوئیل تری پپتاید 1، مخلوط سدیم، منیزیم، روی منگنز PCA، کراتین هیدرولیز شده، پیرو یدوکسین هیدروکلراید، ویتامین B6، دکسپانتنول پیش ساز ویتامین B5، اسید استئاریک، امولسی فایر، نگهدارنده

  • مخلوط نمک‌های روی، منیزیم و پیرولیدون کربوکسیلیک اسید: این ترکیبات مغذی در ساختار آنزیم‌های حیاتی سلول نقش داشته و با افزایش متابولیسم سلول‌ها و سرعت نوسازی، به مستحکم‌تر شدن و پرپشت‌تر شدن ابروها کمک می‌کند.
  • ویتامین B5 : ویتامین B5، رشد مو و ترمیم آن‌ها را با با تکمیل چرخه سوخت و ساز سلول‌ها را تحریک می‌کند. این ویتامین، علاوه بر اینکه مانع از ریزش و سفید شدن موها می‌شود، به حفظ رطوبت در مو نیز کمک می‌کند.
  • بیوتین؛ ویتامین B7 : بیوتین، انرژی سلول‌های به وجود آورنده مو را تامین کرده و باعث افزایش ضخامت تارهای نازک مو و استجکام آن ها می‌شود.
  • بیوتینوئیل تری پپتید-1 : این ترکیب، تولید لمینین، کلاژن و تعداد کراتینوسیت‌ها را افزایش داده و رشد مجدد ابروها را تحریک می‌کند.
  • مخلوط پروتئین شیر، آمینواسیدهای گوگرددار و ویتامین B5 : فولیکول‌های مو به کمک این مخلوط، تحریک و تقویت شده و رویش و استحکام موها افزایش می‌یابد. پروتئین‌های هیدرولیز شده شیر، به دلیل جذب بالایی که دارد به راحتی به فولیکول‌های ابرو جذب شده و چرخه تولید مو را ترمیم و بازسازی می‌کند.
  • دکسپانتنول : دکسپانتنول از ویتامین‌های گروه B است که به دلیل دارا بودن قدرت نفوذ بالا، به راحتی جذب فولیکول مو می‌شود. افزایش قدرت ‌ترمیم و نوسازی پوست و مو از عملکردهای مهم دکسپانتنول است. این ویتامین نیز سایر ویتامین‌های گروه B، تولید انرژی در فولیکول‌های مو را افزایش داده و موهای ابرو را در فاز رشد نگه می‌دارد. این ماده باعث تقویت موهای ضعیف ابروها شده و مانع از ریزش بیشتر آن‌ها می‌شود.
  • ویتامین B6 : مصرف موضعی این ویتامین، ریزش مو را درمان می‌کند بنابراین از همین خاصیت برای جلوگیری از ریزش ابروها نیز استفاده شده است. این ویتامین، سطوح هموگلوبین و میزان اکسیژن موجود در خون را افزایش داده و بدین ترتیب باعث خونرسانی و تقویت ابروها می‌شود و به کمک همین مکانیسم، رشد و تقویت ابرو را افزایش می‌دهد.

نحوه مصرف

ابتدا ابروها را به کمک یک پاک‌کننده مناسب، به طور کامل تمیز نموده و سپس مقدار مناسبی از سرم را روی ریشه ابروها قرار داده و به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود. این کار را دو بار در روز تکرار کنید.

خرید آنلاین سرم تقویت کننده و ضد ریزش ابرو سینره 

در صورتی که قصد خرید انواع شامپو و محصولات مراقبت از مو، تقویت کننده مو - موژه و ابرو مانند سرم تقویت کننده و ضد ریزش ابرو سینره حجم 6 میلی لیتر را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس نیز بهره‌مند شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی