در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

ترمیم کننده موی رنگ شده سینره حجم 100 میلی لیتر

شناسه محصول: 9643801
شناسه محصول: 9643801
تولید کننده: سینره
فروشنده: داروپلاس
75٬000
60٬000 تومان %20 تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

ترمیم کننده موی رنگ شده سینره حجم 100 میلی لیترحاوی پروتئین هیدرولیز شده جوانه گندم است و به ترمیم موهای آسیب دیده از رنگ و به افزایش درخشندگی و رطوبت طبیعی مو کمک میکند.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
ترمیم کننده موی رنگ شده سینره حجم 100 میلی لیتر
نقد و بررسی
ترمیم کننده موی رنگ شده سینره حجم 100 میلی لیترحاوی پروتئین هیدرولیز شده جوانه گندم است و به ترمیم موهای آسیب دیده از رنگ و به افزایش درخشندگی و رطوبت طبیعی مو کمک میکند.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

ترمیم کننده موی رنگ شده سینره حجم 100 میلی لیتر، به منظور محافظت از رطوبت طبیعی مو و ترمیم موهای آسیب‌دیده در اثر رنگ شدن زیاد و یا دیگر عوامل مخرب طراحی شده است که علاوه بر بازیابی مو از آن در برابر فاکتورهای آسیب رسان محافظت می‌کند. وظیفه اصلی این لوسیون حفظ رنگ مو و جلوگیری از تغییر و کدر شدن آن در اثر شستشو می‌باشد. همچنین این محصول با تشکیل دادن یک لایه بر روی کوتیکول مو از تبخیر آب مو ناشی از استفاده زیاد از وسایل حالت‌دهنده حرارتی مانند سشوار جلوگیری کرده و موجب حفظ الاستیسیته مناسب مو و در نتیجه درخشندگی و شادابی آنها می‌شود. این لوسیون یک ترمیم‌کننده بسیار قوی با حداکثر قدرت ترمیم‌کنندگی است که به عمق مو نفوذ می‌کند و به واسطه استفاده از عوامل ترمیم‌کننده محلول در آب و محلول در چربی در فرمولاسیون آن می تواند موهای آسیب‌دیده در اثر هر یک از عوامل شیمیایی و فیزیکی را به بهترین شکل بازیابی کند. ترکیبات منحصر به فرد موجود در این محصول نظیر پروتئین هیدرولیز شده جوانه گندم و نوع خاصی از سیلیکون به دلیل دارا بودن زنجیره‌های طویل و بار مثبت می‌توانند به ساقه مو متصل شوند. در نتیجه سطح مو صاف و شفافیت آن دوچندان می‌شود. همین عمل موجب کاهش اصطکاک میان موها شانه‌پذیری بهتر موها و عدم ایجاد موخوره نیز می‌گردد. پایداری این اتصالات بسیار طولانی و ماندگار است بطوریکه حتی با چندین بار شستشو نیز از بین نمی‌رود.

ترکیبات ترمیم کننده موی رنگ شده سینره

آب، صمغ زانتان، متیل گلوست 20، استئاریل الکل، گلیسرین، پلی کواترنیوم 10، پانتوتنیل اتیل اتر، دایمتیکون، ویتامین E، ستئارات 20، سیکلومتیکون، پروتئین هیدرولیز شده جوانه گندم، ستئاریل دایمتیکون، مواد نگهدارنده، عطر گلیسیرین: این ماده خاصیت رطوبت‌رسانی و آب‌رسانی دارد و می‌تواند موها را نرم، لطیف و درخشان کند. گلیسیرین می‌تواند از موها در برابر آسیب‌های ناشی از اتو مو و سشوار محافظت کند. پلی کواترنیوم 10: این ترکیب سیلیکونی و پلیمر کاتیونی موجود در لوسیون ترمیم‌کننده موی رنگ شده سینره ، یک حالت‌دهنده طبیعی است که با خاصیت چسبندگی خود و ایجاد یک لایه محافظ بر روی موها، باعث شانه‌پذیری بهتر، کاهش الکتریسیته ساکن و حالت پرواز در موها، افزایش درخشندگی و کاهش شکنندگی موها می‌شود. ویتامین E : خاصیت آنتی‌اکسیدانی ویتامین E، از موها در برابر عوامل مخرب محیطی مانند اشعه UV نور خورشید محافظت می‌کند. وظیفه دیگر این ویتامین که به راحتی به پوست نفوذ کرده و توسط آن جذب می‌شود، افزایش خون‌رسانی مویرگی پوست سر و تغذیه فولیکول‌های مو و در نتیجه تقویت و ترمیم موهای رنگ شده می‌باشد. خاصیت مرطوب‌گنندگی از دیگر فواید این ویتامین است که باعث احیاء موهای خشک شده در اثر رنگ مو و طراوت و شادابی آن می‌شود. ویتامین B5 : این ویتامین نقش بسزایی در جلوگیری از ریزش مو دارد. با خاصیت رطوبت‌رسانی خود، از خارش و خشکی پوست سر جلوگیری می‌کند. همچنین با خون‌رسانی پوست سر، فولیکول های موی سر را تقویت و تغذیه می‌کند. پروتئین جوانه گندم: این پروتئین هیدرولیز شده، از اسیدهای آمینه آلانین، آرژنین، سیستین، گلیسین، متیونین، فنیل آلانین و غیره تشکیل شده است. عملکرد اسید آمینه سیستین در آن بدین صورت است که باندهای دی سولفیدی در کراتین مو ایجاد کرده و از این طریق استحکام مو را افزایش داده و آن را ترمیم و احیا می‌کند. این ترکیبات، با ایجاد یک لایه بر روی مو، باعث لطیف‌تر شدن و شفافیت هرچه بیشتر موها می‌شوند. همچنین با خاصیت رطوبت‌رسانی عمیق مو، ضخامت آن را افزایش می‌. تغذیه مو با این ترکیبات، باعث تحریک متابولیسم سلولی و در نتیجه رشد مجدد موها می‌شود.

نحوه مصرف

پس از شستشوی مو و گرفتن رطوبت اضافی مو، مقداری از لوسیون را روی موها بخصوص در قسمت انتهایی قرار دهید و آن را بین موها پخش کنید. این محصول نیازی به آبکشی ندارد و مواد موجود در آن به مدت طولانی با مو در تماس بوده و اثر درمانی خود را بر جای می‌گذارند.

خرید آنلاین ترمیم کننده موی رنگ شده سینره

در صورتی که قصد خرید انواع شامپو و محصولات مراقبت از مو، تقویت کننده مو - موژه و ابرو مانند ترمیم کننده موی رنگ شده سینره حجم 100 میلی لیتر را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس نیز بهره‌مند شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی