در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

قرص A Z مولتی ویتامین بالای 50 سال بانوان یوروویتال 45 عدد

شناسه محصول: 2259521
شناسه محصول: 2259521
تولید کننده: یوروویتال
فروشنده: داروپلاس
245٬250 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

قرص A Z مولتی ویتامین بالای 50 سال بانوان یوروویتال به تامین ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز خانم‌های بالای 50 سال پرداخته و به تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
قرص A Z مولتی ویتامین بالای 50 سال بانوان یوروویتال 45 عدد
نقد و بررسی
قرص A Z مولتی ویتامین بالای 50 سال بانوان یوروویتال به تامین ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز خانم‌های بالای 50 سال پرداخته و به تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

قرص A Z مولتی ویتامین بالای 50 سال بانوان  حاوی ویتامین‌های گروه B ،E ،D3، مواد معدنی مورد نیاز بدن، آلفا لیپوئیک اسید، کاروتنوئیدهای طبیعی، لوتئین، کوآنزیم کیوتن، عصاره چای سبز، اسید آمینه، کولین و بیوفلاونوئید مناسب بانوان می‌باشد که علاوه بر تامین ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز خانم‌های بالای 50 سال، به حفظ سلامت عمومی نیز کمک می‌کند. افزایش سن یک روند طبیعی است و تحلیل عضلات و آسیب‌پذیری بدن بعد از 50 سالگی به مرور افزایش می‌یابد که باید با تامین ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز به حفظ سلامتی خود کمک کنید.    

ویژگی قرص A Z مولتی ویتامین بالای 50 سال بانوان یوروویتال

  • کمک به حفظ سلامت عمومی مناسب خانم‌های بالای 50 سال

ترکیبات قرص A Z مولتی ویتامین بالای 50 سال بانوان یوروویتال

ویتامین C: ویتامین C که به «L- آسکوربیک اسید» (Ascorbic acid) نیز معروف است، یک ویتامین محلول در آب است. این ویتامین یک آنتی اکسیدان مهم فیزیولوژیکی است که تحقیقات مختلف نشان داده است که می‌تواند ساخت و تولید سایر آنتی اکسیدان‌ها در بدن را تحریک کند.
ویتامین C ترکیبی است که بدن برای ساخت و تشکیل رگ‌های خونی، غضروف‌ها، ماهیچه‌ها، کلاژن و استخوان‌‌ها به آن‌ نیاز دارد. ویتامین C در تمام واکنش‌های ترمیمی بدن شرکت می‌کند و نقش مهمی در فعالیت‌های سیستم ایمنی بدن را بر عهده دارد.

کلسیم: کلسيم عنصری ضروری برای حيات سلول‌های بدن می‌باشد و در انقباض ماهيچه‌ها، ترشح نوروترنسميترها و انعقاد خون نقش اساسي دارد. مشخص شده که کمبود کلسيم دريافتی روزانه می‌تواند موجب افزايش پوکی استخوان، پرفشاری خون، سرطان روده بزرگ، دپرسيون پس از زايمان و سندرم قبل از قاعدگی شود.
لبنيات مهمترين منبع کلسيم بدن می‌باشند. نياز به کلسيم در سنين رشد و بلوغ و بعد يائسگی افزايش می‌يابد؛ در سنين رشد برای رسيدن به حداکثر توده استخوانی در سنين کهنسالی برای جلوگيری از بروز پوکی استخوان و شکستگی‌های ناشی از آن.

منیزیم: منیزیم یک ماده مهم معدنی است و در بیش از ۳۰۰ واکنش آنزیمی در بدن انسان نقش مکمل (cofactor) دارد. این واکنش‌های آنزیمی در ساخت پروتئین‌ها، انقباض عضلات، عملکرد صحیح سیستم عصبی، کنترل قند خون، کنترل فشارخون و تولید انرژی سلولی کاربرد دارند.

Folic Acid : اسید فولیک (Folic acid) که به نام‌های فولات یا ویتامین B۹ نیز خوانده می‌شود در کشاورزی کاربردی مهم دارد. همچنین برای بسیاری از اعمال بدن از جمله سلامتی سیستم عصبی، خون و یاخته‌ها حیاتی و اساسی است. این ویتامین بدن را در مقابل بیماری‌های قلبی، نقص‌های مادر زادی، پوکی استخوان و سرطان‌های مشخصی حفظ می‌کند.

زینک: عنصر روی از نظر کمیت دومین عنصر کمیاب موجود در بدن پس از آهن بوده و از طرفی در اعمال متابولیکی و در ساختمان آنزیم‌های مغزی شرکت می‌کند. به عبارتی ناکافی بودن و مصرف بیش از اندازه این فلز می‌تواند سلامتی انسان را به خطر بیاندازد.
روی خواص سودمندی از قبیل ضدویروس، ضدباکتری، ضدتابش و ضدسرطان داشته و همچنین برای رشد عمومی تمامی بافت‌ها ضروری بوده و از کوتولگی و عقب افتادگی افراد جلوگیری می‌کند و سیستم ایمنی بدن را تضمین می کند.

ویتامین B1: این ویتامین نقش مهمی در عملکرد صحیح سیستم عصبی دارد و به همین دلیل در اختلالات و بیماری‌های مربوط به دستگاه عصبی مانند درمان بی‌حسی، سوزش، خواب رفتن و یا احساس گزگز در نوک انگشتان دست و پا به دلایل مختلف از جمله نوروپاتی دیابتی (DiaBetic Neuropathy) تجویز می‌شود. برخی از پزشکان همچنین این ویتامین را جهت تقویت حافظه و کاهش مشکل فراموشی در بیماران مبتلا به آلزایمر، برای کمک به ترک اعتیاد به الکل و نیز برای جلوگیری از سندرم قاعدگی دردناک (Painful Menstruation) در دختران ۱۲ تا ۲۱ ساله توصیه می‌نمایند.

ویتامین B2: وجود ویتامین B2 برای رشد و عملکرد صحیح همه سلول‌های بدن به خصوص سلولهای مغزی، خونی، مخاط گوارشی و پوست ضروری است. برخی پزشکان مکمل‌های این ویتامین را برای درمان طیف متنوعی از بیماری‌ها شامل آکنه، سندرم تونل کارپ (Carpal Tunnel Syndrome)، سندرم سوزش کف پا، گرفتگی‌های عضلانی (Muscle Cramps) و سردردهای میگرنی تجویز می‌کنند که اثبات موثر بودن آن نیاز به تحقیقات بیشتر دارد.

ویتامین B3: ویتامین‌B3 یا نیاسین برای کاهش میزان کلسترول و تری گلیسرید خون موثر است. مصرف این ویتامین ممکن است به سلامتی بیماران مبتلا به تصلب شرایین، دیابت و کسانی که قبلا یک بار دچار حمله قلبی شده‌اند، کمک نماید ولی بهتر است پیش از شروع درمان با پزشک یا دکتر داروساز مشورت گردد. این ویتامین در غذاهایی مانند گوشت، ماهی ، مخمر (Yeast)، شیر، تخم مرغ، حبوبات و سبزیجات یافت می‌شود.

ویتامین B12: معمولا ویتامین B12 به افراد گیاهخوار توصیه می‌گردد در صورتی که میزان کافی از ویتامین B12 را از طریق رژیم غذایی دریافت نمی‌کنند، مصرف قرص ویتامین ب۱۲ را در برنامه روزانه خود قرار دهند.  وجود این ویتامین برای متابولیسم صحیح تمام سلول‌های بدن ضروریست و لذا کمبود آن می‌تواند به عوارض جدی از جمله نوعی کم خونی شدید منجر شود.

خرید آنلاین قرص A Z مولتی ویتامین بالای 50 سال بانوان یوروویتال 

در صورتی که قصد خرید انواع مکمل غذایی تقویتی مانند قرص A Z مولتی ویتامین بالای 50 سال بانوان یوروویتال 45 عدد را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس و ارسال سریع محصول نیز بهره‌مند شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی