در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

قرص سلنیوم پلاس هلث اید - 60 عدد

شناسه محصول: 2145151
شناسه محصول: 2145151
تولید کننده: هلث اید
فروشنده: داروپلاس
150٬500 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

قرص جوشان ویتامین سی هانسال، تحت لیسانس آلمان، مکملی فوق‌العاده بوده و در حفظ سلامت و افزایش توان بدن و تقویت سیستم ایمنی موثر است. این محصول، سرشار از ویتامین سی بوده و در بهبود عملکرد کلاژن سازی و حفظ سلامت پوست نقش بسزایی دارد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
قرص سلنیوم پلاس هلث اید - 60 عدد
نقد و بررسی
قرص جوشان ویتامین سی هانسال، تحت لیسانس آلمان، مکملی فوق‌العاده بوده و در حفظ سلامت و افزایش توان بدن و تقویت سیستم ایمنی موثر است. این محصول، سرشار از ویتامین سی بوده و در بهبود عملکرد کلاژن سازی و حفظ سلامت پوست نقش بسزایی دارد.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

قرص سلنیوم پلاس هلث اید حاوی ویتامین A، C، E و زینک است که در تقویت سیستم ایمنی بدن موثر است و همچنین به حفظ سلامت پوست و مو کمک می‌کند. سیستم ایمنی بدن شبکه‌ای پیچیده از ساختارها و فرآیندهای بیولوژیک است که کاهش عملکرد یا تغییر اندکی در هر یک از جنبه‌های آن می‌تواند خطر ابتلا به بیماری را افزایش دهد. 

نقش سیستم ایمنی بدن در مقابله با بیماری‌های ویروسی، اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در بین روش‌های مقابله با این بیماری به خود اختصاص داده است. همچنین این محصول دارای رادیکال آزاد است که بدن را در برابر ابتلا به بیماری‌های مزمن ایمن می‌کند. 

ترکیبات قرص سلنیوم پلاس هلث اید

  • Vitamin A: طبق مطالعات انجام شده در افرادی که کمبود ویتامینA دارند، ریسک ابتلا به بیماری‌های عفونی بالاتر است. در بیماری‌های عفونی اتفاق دیگری که می‌افتد این است که جذب و انتقال این ویتامین کاهش پیدا می‌کند و احتمال کمبود این ویتامین بالاتر می‌رود. ویتامین A به ساخت مخاط دستگاه تنفسی کمک می‌کند و در بیماری‌های عفونی در صورت کمبود این ویتامین بازسازی لایه مخاطی به خوبی صورت نمی‌گیرد و می‌تواند وضعیت فرد را حادتر کند. به همین دلیل ویتامین A در بیماری‌های ویروسی و باکتریای که دستگاه تنفسی را تهدید می‌کنند، بسیار موثر است.
  • Vitamin E: ویتامین E یک آنتی‌اکسیدان قوی است که به پیشگیری از بسیاری بیماری‌ها (التهابی یا عفونی) کمک می‌کند. کمبود این ویتامین در بدن سیستم ایمنی را تضعیف می‌کند. البته کمبود این ویتامین در انسان‌ها رایج نیست. اما گفته می‌شود دربافت دوزهای بالاتر از نیاز روزانه ویتامین E عملکرد سلول‌های t را افزایش می‌دهد.
  • Vitamin C: ویتامین C به عنوان یک آنتی‌اکسیدان عمل می‌کند و نقش بسیار پر رنگی در عملکرد سیستم ایمنی بدن دارد، همچنین به پیشگیری و درمان بیماری‌های مختلفی کمک می‌کند.
  • Zinc: زینک یا روی از جمله ريزمغذی‌های ضروری برای بدن است. روی به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند و از آنجا که روی برای عملکرد سلول ایمنی و پاسخ‌دهی سلول‌ها ضروری است، کمبود آن می‌تواند منجر به ضعف پاسخ ایمنی شود. از آنجا که بدن ما به طور طبیعی روی تولید نمی‌کند، لازم است آن را از طریق غذا یا مکمل‌ها به دست آورید.

خرید آنلاین قرص سلنیوم پلاس هلث اید

در صورتی که قصد خرید انواع مکمل غذایی پوست، مو و ناخن مانند قرص سلنیوم پلاس هلث اید را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس و ارسال سریع محصول نیز بهره‌مند شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی