در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

قرص جوشان ویتامین ث 500 میلی گرم - های هلث

شناسه محصول: 2167676
شناسه محصول: 2167676
دسته بندی: قرص جوشان
تولید کننده: های هلث
فروشنده: داروپلاس
41٬450 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

مشخصه های ویتامین-ث های هلث : آنتی اکسیدان تقویت سیستم ایمنی پیشگیری و درمان بیماری های عفونی مانند سرماخوردگی و آنفولانزا ترمیم بافت های بدن، افزایش جذب آهن، کاهش خطر بروز انواع بیماری های قلبی و عروقی حفظ شادابی و استحکام بافت پوست و مو مورد نیاز ...

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
قرص جوشان ویتامین ث 500 میلی گرم - های هلث
نقد و بررسی
مشخصه های ویتامین-ث های هلث : آنتی اکسیدان تقویت سیستم ایمنی پیشگیری و درمان بیماری های عفونی مانند سرماخوردگی و آنفولانزا ترمیم بافت های بدن، افزایش جذب آهن، کاهش خطر بروز انواع بیماری های قلبی و عروقی حفظ شادابی و استحکام بافت پوست و مو مورد نیاز بیماران مبتلا به سوء تغذیه، اختلالات گوارشی، سل، سرطان، عفونت ها و زخم های پوستی مورد نیاز افراد سیگاری و الکلی، افراد با استرس های روانی و ورزشکاران مورد نیاز افرادی که در معرض آلودگی هایی نظیر آلودگی باسرب قرار دارند مورد نیاز افراد با سوختگی های مختلف مزایا: .سلامت لثه و دندان .نتی اکسیدان مهم بدن .تاثیر در عملکرد هورمون ها و غدد .متابولیسم بهتر چربی و کلسترول .تشکیل کلاژن در بافت استخوانی و غضروف .حفظ سلامت پوست و مرطوب نگه داشتن آن .جلوگیری از بروز سرطان بویژه سرطان دستگاه گوارش .افزایش توان و سلامت عمومی بدن و تقویت سیستم ایمنی
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

قرص جوشان ویتامین ث 500 میلی گرم یکی از انواع مکمل تقویتی های هلث است. اگر اغلب بیمار هستید، احساس خستگی می‌کنید یا علائم دیگری دارید که نمی‌توانید تشخیص دهید، ممکن است به معنای تضعیف سیستم ایمنی بدن باشد. شما می‌توانید با استفاده از ویتامین C به تقویت سیستم ایمنی بدن خود کمک کنید. ویتامین C به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می‌کند و با وجود ویروس کرونا نقش بسیار پر رنگی در عملکرد سیستم ایمنی بدن دارد؛ قرص جوشان ویتامین ث 500 میلی گرم به پیشگیری و درمان بیماری‌های زیر کمک می‌کند.  

ویتامین C به عنوان اسید اسکوربیک نیز شناخته شده است و یک ویتامین محلول در آب است که به طور طبیعی در برخی از غذاها یافت می‌شود و به برخی از مواد نیز اضافه می‌گردد. ویتامین C یک آنتی اکسیدان مهم فیزیولوژیکی است که تحقیقات مختلف نشان داده است که می‌تواند ساخت و تولید سایر آنتی اکسیدان‌ها در بدن را تحریک کند. تحقیقات مختلفی بر روی تاثیر ویتامین C بر روی پیشگیری یا به تاخیر انداختن رشد و توسعه سلول‌های سرطانی خاص، بیماری‌های قلبی-عروقی و سایر بیماری‌هایی انجام شده است که استرس اکسیداتیو در آن‌ها نقش حیاتی بازی می‌کند. علاوه بر عملکرد بیوسنتزی و آنتی اکسیدانی آن، ویتامین C نقش بسیار مهمی در عملکرد سیستم ایمنی بدن و بهبود جذب «آهن غیر هم» از «آهن موجود در غذاهای گیاهی» دارد.

ویژگی قرص جوشان ویتامین ث 500 میلی گرم

  • افزایش توان و سلامت عمومی بدن و تقویت سیستم ایمنی
  • سلامت لثه و دندان
  • تاثیر در عملکرد هورمون ها و غدد
  • آنتی اکسیدان مهم بدن
  • تشکیل کلاژن در بافت استخوانی و غضروف
  • متابولیسم بهتر چربی و کلسترول
  • جلوگیری از بروز سرطان بویژه سرطان دستگاه گوارش
  • حفظ سلامت پوست و مرطوب نگه داشتن آن

خرید آنلاین قرص جوشان ویتامین ث 500 میلی گرم 

در صورتی که قصد خرید انواع مکمل غذایی تقویتی مانند قرص جوشان ویتامین ث 500 میلی گرم را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس و ارسال سریع محصول نیز بهره‌مند شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی