در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

شامپو آووکادو و ویتامین F سینره مخصوص موهای خشک و شکننده 250 میلی لیتر

شناسه محصول: 8898134
شناسه محصول: 8898134
دسته بندی: شامپو مو
تولید کننده: سینره
فروشنده: داروپلاس
43٬000
37٬000 تومان 6٬000 تومان تخفیف
تعداد
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

شامپو آووکادو و ویتامینF سینره مخصوص موهای خشک و شکننده حاوی مواد طبیعی، ویتامین B5 و F است و باعث ترمیم، تقویت و حفظ رطوبت مو میشود همچنین خشکی و زبری مو را برطرف میکند.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
شامپو آووکادو و ویتامین F سینره مخصوص موهای خشک و شکننده 250 میلی لیتر
نقد و بررسی
شامپو آووکادو و ویتامینF سینره مخصوص موهای خشک و شکننده حاوی مواد طبیعی، ویتامین B5 و F است و باعث ترمیم، تقویت و حفظ رطوبت مو میشود همچنین خشکی و زبری مو را برطرف میکند.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

شامپو آووکادو و ویتامین F سینره مخصوص موهای خشک و شکننده، با استفاده از ترکیبات و عصاره‌های طبیعی و به منظور ترمیم و احیاء موهای آسیب‌دیده ناشی از خشکی مفرط ریشه مو، طراحی شده است. در این محصول، برای تقویت موها از ویتامین F و برای رطوبت‌رسانی به مو، حالت‌پذیری و مقاومت آن، از عصاره آووکادو استفاده شده است. بهره‌گیری از ویتامین‌های ضروری، علاوه بر اینکه از ایجاد موخوره، شکنندگی و الکتریسیته ساکن در موها جلوگیری می‌کند، مقاومت مو، درخشندگی و لطافت موها را افزایش می‌دهد.

استفاده از سورفاکتانت‌های بسیار ملایم و سازگار با پوست، نه تنها آلودگی‌های موجود بر روی موها را به طور کامل از بین می‌برد، بلکه با دارا بودن مواد مرطوب‌کننده مغذی ، تمام نیازهای موهای خشک را براورده نموده و باعث آب‌رسانی به موهای شکننده، ممانعت از خشکی و درخشندگی هر چه بیشتر آن‌ها می‌شود.

این شامپو با ایجاد یک لایه محافظ نازک و بسیار سبک، از چربی‌های طبیعی و لازم، در اطراف تارهای مو، علاوه بر رطوبت‌رسانی، از آن‌ها در برابر الکتریسیته ساکن، بروز موخوره و وزی و شکنندگی موها محافظت می‌کند.

از دیگر فواید این شامپو می‌توان به توانایی آن در پر پشت کردن و جلوگیری از ریزش مو با استفاده از ریزمغذی‌های استفاده شده در آن اشاره کرد. این محصول، ضمن اینکه به پرپشت کردن و حجیم کردن تارهای مو کمک می‌کند، در باز کردن گره مو نیز بسیار موثر است.

استفاده از آووکادو در این شامپو، می‌تواند در عین کمک به درمان شوره سر، از خشکی و بروز اگزما در کف سر نیز جلوگیری کند. 

ترکیبات شامپو آووکادو و ویتامینF سینره 

آب، آمونیوم لوریل سولفات، کوکونات مونو اتانول آمید، آمونیوم لورت، سولفات، تری اتانول آمین لورت سولفات، پلی کواترنیوم 10، ویتامین E، اسید سیتریک،EDTA ، دکسپانتنول (پیش ساز ویتامین B5)، عصاره آووکادو، ویتامینF ، پلیمرهای سیلیکونی، مواد نگهدارنده، عطر 

  • آووکادو: عصاره آووکادو حاوی حاوی آمینواسیدهای سیستئین، تریپتوفان و تیروزین است که این ترکیبات، تقویت‌کننده موهای خشک هستند. همچنین، این عصاره، دارای اسیدهای چرب اشباع‌شده اسید پالمتیک، اسیداستئاریک، اسیدآراشیدیک، اسیدمیریستیک، اسیداولیک، اسیدلینولییک نیز است که با ایجاد یک لایه محافظ بر روی ساقه موها، از تبخیر آب و در نهایت خشکی آن ها جلوگیری می‌کند. آووکادو با خاصیت مرطوب‌کنندگی خود، باعث باز شدن کرک‌های گره خورده مو و در نهایت درخشندگی هرچه بیشتر آن می‌شود. علاوه بر این، در از بین بردن شوره سر و جلوگیری از خشکی سر نیز تاثیر بسزایی دارد. 
  • ویتامینE : ویتامین E علاوه بر دارا بودن خاصیت آنتی‌اکسیدانی، به فولیکول‌های پوست سر نفوذ کرده و با تغذیه و تقویت آن‌ها، رویش موی سر را افزایش می‌دهد. این ویتامین با ایجاد یک لایه محافظ بر روی موها، علاوه بر آب‌رسانی به آن، مانند یک ضدآفتاب عمل کرده و از موها در برابر اشعه مضر خورشید و امواج UV محافظت می‌کند. 
  • ویتامینF : این ویتامین، از مخلوطی از اسیدهای چرب لینولئیک اسید و لینولنیک اسید (امگا 3 و امگا 6) و اولئیک اسید (ماده اصلی روغن‌زیتون) تشکیل شده که از اسیدهای چرب ضروری مفید و مغذی برای پوست و مو بوده و خاصیت ترمیمی دارند. ویتامین F، از تبخیر بیش از حد آب از سطح مو جلوگیری کرده و بدین ترتیب مانع از خشک شدن موها می‌شود. همچنین، اسیدهای چرب مذکور، با مهار آنزیم‌های 5- آلفا ردوکتاز تیپ 1 و 2، ریزش موهای خشک را متوقف می‌کند. 
  • پلی کواترنیوم 10: این ترکیب، علاوه بر خاصیت حالت‌دهندگی، یک لایه محافظ بر روی موها ایجاد کرده و از اجاد الکتریسیته ساکن و ایجاد حالت پرواز در موها جلوگیری می‌کند. همچنین، موها را آب‌رسانی کرده و در عین شانه خوری بهتر موهای خیس، از شکنندگی موهای خشک نیز جلوگیری می‌کند.
  • ویتامین B5: این ویتامین نقش بسزایی در جلوگیری از ریزش مو دارد. با خاصیت رطوبت‌رسانی خود، از خارش و خشکی پوست سر جلوگیری می‌کند. همچنین با خون‌رسانی پوست سر، فولیکول‌های موی سر را تقویت و تغذیه می‌کند. 

طریقه مصرف 

موها را خیس نمایید مقداری از شامپو به مدت 3 تا 5 دقیقه بر روی موها ماساژ دهید. سپس آبکشی نمایید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی