در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

شامپو مورینگا و گریپ فروت سینره مخصوص موهای چرب حجم 250 میلی لیتر

شناسه محصول: 8804221
شناسه محصول: 8804221
دسته بندی: شامپو مو
تولید کننده: سینره
فروشنده: داروپلاس
46٬000
39٬000 تومان 7٬000 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

شامپو مورینگا و گریپ فروت سینره مخصوص موهای چرب حجم 250 میلی لیتر منشا گیاهی دارد. انتخاب عالی برای کنترل چربی و تنظیم PH پوست سر افراد با موی چرب است.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
شامپو مورینگا و گریپ فروت سینره مخصوص موهای چرب حجم 250 میلی لیتر
نقد و بررسی
شامپو مورینگا و گریپ فروت سینره مخصوص موهای چرب حجم 250 میلی لیتر منشا گیاهی دارد. انتخاب عالی برای کنترل چربی و تنظیم PH پوست سر افراد با موی چرب است.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

شامپو مورینگا و گریپ فروت سینره مخصوص موهای چرب حجم 250 میلی لیتر، با قدرت شویندگی مناسب و منشا گیاهی، یک انتخاب عالی، برای کنترل چربی و تنظیم PH پوست سر افراد دارای موهای چرب می باشد زیرا این محصول می‌تواند موها را به حالت نرمال نزدیک‌تر کرده و به دیرتر چرب شدن مو کمک و همچنین از رشد باکتری‌های تجزیه‌کننده مواد چرب سبوم و ایجاد بوی نامطلوب توسط آن‌ها، جلوگیری کند. همچنین این شامپو با دارا بودن مواد حالت‌دهنده، حالت‌پذیری موها را افزایش می‌دهد. استفاده از سورفاکتانت‌های ملایم ولی در عین حال موثر و کارامد، در این محصول، باعث شده است تا تمام آلودگی‌ها و چربی‌های اضافه از مو و پوست سر پاک شده و موها سبک‌تر و خوش حالت‌تر شوند. ترکیبات و عصاره‌های گیاهی موجود در این شامپو، با کاهش ترشح چربی، افزایش جریان خون در پوست سر و حفظ موها از آلودگی‌ها و رادیکال‌های آزاد، از ریزش مو و خارش و التهاب پوست سر جلوگیری کرده و خواص ضد‌التهاب و التیام‌بخشی به این شامپو بخشیده است. یکی از مزایای این شامپو، عدم استفاده از پارابن، به عنوان یک نگهدارنده شیمیایی است بنابراین فاقد عوارض جانبی بوده و افراد می‌توانند با خیال راحت به صورت روزانه از آن استفاده کنند.

ترکیبات شامپو مورینگا و گریپ فروت سینره

آب، سدیم لورت سولفات، کوکامیدوپروپیل بتائین، پی-ای-جی-200 گلیسریل پالمیت هیدروژنه، منتول، آلانتوئین، پی-ای-جی-7 گلیسریل کوکوآت، عصاره مورینگا، عصاره چای سبز، عصاره گریپ فروت، سدیم کلراید، کلرومتیل ایزو تیازولینون، متیل ایزو تیازولینون و اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی

  • عصاره مورینگا: میکرو پروتئین‌های موجود در عصاره دانه مورینگا، با خاصیت ضدآلودگی، از پوست و مو در برابر عوامل مخرب محیطی مانند دود سیگار، گرد و غبار و آلاینده‌های دیگر محافظت می‌کند. سم‌زدایی و محافظت از پوست توسط این عصاره، باعث شفاف و با طراوت شدن پوست می‌گردد.
  • عصاره گریپ فروت: عصاره گریپ فروت، از ویتامین C، پتاسیم، بتا کاروتن، آهن، کلسیم و سایر مواد معدنی و بیوفلاونوئید تشکیل شده است. این ترکیبات، رشد موها را تقویت کرده و به دلیل دارا بودن اثرات محافظتی، از آسیب عوامل مخرب محیطی جلوگیری می‌کنند. استفاده از این عصاره به صورت موضعی، باعث نرم‌کنندگی و طراوت‌بخشی به پوست می‌شود. همچنین عصاره گریپ فروت با سرشار بودن از ویتامین C، دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی و آب‌رسانی نیز می‌باشد، در نتیجه از بروز مو خوره جلوگیری می‌نماید.
  • آلانتویین: آلانتویین، یک ماده استخراج شده از جوانه گندم و بابونه است که دارا بودن خاصیت التیام‌بخش، تاثیر زیادی در بهبودی زخم‌ها دارد. در نتیجه در بهبود بافت‌های تحریک شده موثر بوده و التهابات پوستی ناشی از خشکی را کاهش دهد. خاصیت دیگر این ماده، نرم‌کنندگی و آب‌رسانی است.
  • عصاره چای سبز: این گیاه دارای ضدالتهابی و التیام‌بخشی می‌باشد. همچنین این عصاره، سرشار از کافئین است. کافئین با افزایش دادن گردش خون پوست سر، باعث خون‌رسانی و تغذیه‌رسانی به فولیکول‌های مو و در نهایت رشد بهتر موها می‌شود. عصاره چای سبز، با تنظیم و تعدیل چربی پوست سر، نیاز به شست و شوی موها را کاهش می‌دهد.

نحوه مصرف

موها را خیس نموده و مقداری از شامپو را به آرامی به مدت 3 الی 5 دقیقه بر روی پوست سر و موها ماساژ دهید. سپس به طور کامل آبکشی نمایید.

خرید آنلاین شامپو مورینگا و گریپ فروت سینره مخصوص موهای چرب

در صورتی که قصد خرید انواع شامپو و محصولات مراقبت از مو، شامپو مو مانند شامپو مورینگا و گریپ فروت سینره مخصوص موهای چرب حجم 250 میلی لیتر را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس نیز بهره‌مند شوید.


محصولات مشابه خریداری شده

افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی