در حال بارگزاری ...

محصولات مرتبط

افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کپسول تستومیل طبیعت زنده 60 عدد

شناسه محصول: 1439153
شناسه محصول: 1439153
تولید کننده: زردبند
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

کپسول تستومیل طبیعت زنده 60 به تقویت میل جنسی مردان،تنظیم هورمون‌ها و باروری مردان کمک می‌کند. همچنین در افزایش قدرت و عضله‌سازی ورزشکاران با عوارض کم موثر است.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
کپسول تستومیل طبیعت زنده 60 عدد
نقد و بررسی
کپسول تستومیل طبیعت زنده 60 به تقویت میل جنسی مردان،تنظیم هورمون‌ها و باروری مردان کمک می‌کند. همچنین در افزایش قدرت و عضله‌سازی ورزشکاران با عوارض کم موثر است.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

کپسول تستومیل طبیعت زنده 60 عدد جهت ناباروری و مشکلات فردی و اجتماعی ناشی از آن که به عنوان يکی از مسائل مهم زوج‌هاست مورد مصرف قرار می‌گیرد. حدود نيمی از کل ناباروری‌های موجود بین زوجین مربوط به مردان است. برخی از عوامل موثر بر ناباروری مردان وابسته به عوامل محيطی است.

ناباروری در مردان معمولاً ناشی از نقایصی در مایع منی است و کیفیت مایع منی به عنوان معیار جایگزین میزان باروری مردان استفاده می‌شود. ناباروری بدلیل تولید کم اسپرم، ناقص بودن یا بی‌حرکتی اسپرم و یا انسدادی که جلوی رهایی اسپرم را می‌گیرد، است.

بیماری‌ها، صدمات، مشکلات مزمن قلبی، شیوه و سبک زندگی و سایر عوامل می‌توانند بر ناباروری آقایان تاثیر داشته باشند. کپسول تستومیل با طراحی تخصصی ازعصاره‌های خشک گیاه تونکات علی و شنبلیله تهیه شده است. این کپسول برای باروری بهتر و تنظیم هورمون‌های جنسی آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مصرف این قرص به فعالیت بهتر و منظم هورمون‌ها کمک می‌کند. همچنین اثر هم‌افزایی عصاره این دو گیاه در کپسول تستومیل علاوه ‌بر تقویت میل جنسی آقایان، در افزایش قدرت و عضله سازی ورزشکاران با کمترین عوارض جانبی موثر می‌باشد.

مشخصات کپسول تستومیل

• نام انگلیسی : Testomale • نوع محصول: کپسول • تعداد در بسته: 6۰ عدد • شرکت سازنده: طبیعت زنده

موارد مصرف کپسول تستومیل

• افزایش میل جنسی • توانایی باروری و کاهش استرس در آقایان • افزایش سطح انرژی و توده عضلانی در ورزشکاران

 دستور مصرف کپسول تستومیل

روزی دو کپسول به همراه صبحانه میل شود. در صورت مصرف بلند مدت، جهت تاثیرگذاری بهینه پس از 5 روز مصرف متوالی 2 روز وقفه در مصرف پیشنهاد می‌شود.

موارد منع مصرف

  • در دوران بارداری، شیردهی، در صورت ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی، کلیوی، کبدی، اختلال در خواب و سرطان مصرف این مکمل توصیه نمی‌شود.
  • در صورت ابتلا به بیماری سرطان پروستات مصرف این فرآورده با مشورت پزشک بلامانع است.

تداخل دارویی کپسول تستومیل

اگر دارویی مصرف می‌کنید و یا بیماری خاصی دارید، قبل از استفاده از این محصول با پزشکتان مشورت نمایید.

ترکیبات کپسول تستومیل

هر کپسول حاوی 125 میلی‌گرم عصاره خشک تونکات علی و 150 میلی‌گرم عصاره خشک شنبلیله می‌باشد.

آثار فارماکولوژی

يكی از گياهان دارويی كه در طب سنتی ايران و ملل مختلف سابقه مصرف ديرينه داشته و خواص درمانی چشم‌گيری برای آن ذكر شده گیاه تونکات علی است. این گیاه به عنوان داروی تقویت قوای جنسی و جسمی کاربرد دارد. از ریشه این گیاه در کپسول تستومیل به منظور افزایش تولید تستسترون در افزایش میل جنسی آقایان، بهبود سلامت جنسی، چربی سوزی و عضله سازی استفاده شده است. علاوه‌بر گیاه تونکات علی، گیاه شنبلیله نیز در بالا بردن میل جنسی در آقایان و افزایش سطح تستسترون خون نقش مهمی دارد. شنبلیله دارای ترکیبات استروئیدی نظیر ساپوژنین است که به تعادل هورمونی کمک می‌کند. همچنین این گیاه به عنوان یک مکمل گیاهی باارزش، جایگزین استروئیدهای آنابولیک در ورزشکاران می‌شود. به نظر می‌رسد مواد شیمیایی فعال موجود در شنبلیله بدون افزایش سطح تستوسترون، خود به تنهایی خاصیت آنابولیک دارند و باعث افزایش .ساخت عضلات می‌شوند. در آزمایشی که بر روی شصت مدرس سالم بین 25 تا 52 سالگی صورت گرفت، مصرف عصاره شنبلیله دوبار در روز به مدت 6 هفته سبب بهبود تحریک، عملکرد و تمایلات جنسی شد.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی