در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کرم ترمیم کننده زخم سینره حجم 40 میلی لیتر

شناسه محصول: 1817151
شناسه محصول: 1817151
تولید کننده: سینره
فروشنده: داروپلاس
100٬000
80٬000 تومان %20 تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

کرم ترمیم کننده پوست سینره با دارا بودن اثرات ضد التهابی، مرطوب کنندگی و محافظت کنندگی باعث محافظت از زخم شده و با افزایش سرعت بازسازی و فعال کردن مکانیزم های ترمیم پوست قادر است سرعت ترمیم زخم را افزایش دهد و از ایجاد کلوئید بر روی زخم جلوگیری کند....

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
کرم ترمیم کننده زخم سینره حجم 40 میلی لیتر
نقد و بررسی
کرم ترمیم کننده پوست سینره با دارا بودن اثرات ضد التهابی، مرطوب کنندگی و محافظت کنندگی باعث محافظت از زخم شده و با افزایش سرعت بازسازی و فعال کردن مکانیزم های ترمیم پوست قادر است سرعت ترمیم زخم را افزایش دهد و از ایجاد کلوئید بر روی زخم جلوگیری کند. اثرات ضد التهابی و ضد دردی این محصول باعث می شود که سوزش، درد و خارش محل زخم کاهش یابد و فرد احساس ناراحتی نکند. کرم ترمیم کننده زخم سینره حاوی مواد ضد باکتری و ضد قارچ می باشد و باعث ممانعت از تجمع میکرو ارگانیسم ها در محل زخم می شود. وجود مواد فعال کننده پروسه ترمیم زخم با اثرات ثابت شده در تحقیقات کلینیکی در این کرم باعث افزایش سرعت بازسازی و ترمیم زخم می شوند. بدین ترتیب اثرات چندگانه کرم ترمیم زخم سینره باعث می شود تا بدون بر جای ماندن Scar ترمیم زخم به سرعت و سهولت انجام شود. در مواردی که جای زخم مربوط به یک زخم کهنه است و در محل کلوئید تشکیل شده است این محصول قادر است با عمل لایه برداری بسیار ظریف پوست اضافه را حذف نماید و با کنترل مکانیزم های ترمیم زخم، پوست را به حالت و رنگ طبیعی در آورد. مسلماً پروسه از بین بردن جای زخم های قدیمی نیاز به صرف حوصله و زمان بیشتری دارد.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

کرم ترمیم کننده زخم سینره، ابتدا با لایه برداری از لایه آسیب‌دیده پوست و سپس با تحریک کلاژن‌سازی در آن قسمت، موجب بازیابی و ترمیم زخم‌های پوستی می‌شود. همچنین این کرم به گونه‌ای طراحی شده که خشکی، کشیدگی و خارش آزاردهنده زخم‌ها را با مرطوب کردن آن‌ها برطرف نموده و موضع زخم را بدون برجا ماندن هیچ‌گونه آثاری از آن، در کم‌ترین زمان ممکن از بین ببرد و به بهبود زخم‌های سطحی کمک می‌کند.

زینک اکساید بکار رفته در فرمولاسیون این محصول، علاوه بر خاصیت ترمیم‌کنندگی، دارای اثر حفاظتی در برابر اشعه‌های مضر نور UV نیز بوده و مانع از آسیب پوست بازیابی شده توسط این اشعه می‌گردد. برای برطرف کردن خارش‌های شدید زخم‌های پوستی، از مواد پپتیدی خاص و برای جلوگیری از بروز عفونت‌های باکتریایی در موضع این زخم‌ها از مواد قابض در ترکیبات این محصول استفاده شده است.

ترکیبات کرم ترمیم کننده زخم سینره

ترکیبات اصلی این محصول شامل آب، کاپرلیک/کاپریک تری گلیسرید، گلیسرین، پروپان دیول، عصاره انگور، اتیل هگزیل پالمیتات، اکسید روی، سولفات مس، سولفات روی، عصاره سنتلا آسیاتیکا، اسید هیالورونیک، هیدروکسی اتیل سلولز، استیل دی پپتید-1 ستیل استر، آمولسی فایرها است و همچنین حاوی مواد اصلی زیر نیز می‌باشد.

  • عصاره سنتلا آسیا تیکا: این عصاره، در حین سرعت بخشیدن به فعالیت سلول‌های فیبروبلاست، ساخت پروتئین‌ها و در نهایت بازسازی پوست، مانع از بروز جای زخم بر روی پوست می‌شود.
  • سولفات روی و سولفات مس: این دو ترکیب در کنار یکدیگر، اثر هم‌افزایی داشته و موجب ایجاد خواص قابض، آنتی‌باکتریال و ضد قارچ می‌شود. با وجود این خواص، زخم به سرعت بهبود یافته و از بروز عفونت در این ناحیه پیشگیری می‌شود.
  • اکسید روی: این ترکیب با دارا بودن فیلتر ضد آفتاب، از آسیب پوست بازسازی شده توسط اشعه مضر UV جلوگیری می‌کند. همچنین این ترکیب قادر است التهاب زخم‌های پوستی را برطرف کند.
  • استیل دی پپتید-1ستیل استر: این ترکیب، به کمک تکنیک‌های تخصصی، حساسیت انتهای اعصاب را کاهش داده و به عنوان یک ضد درد برای ناحیه زخم عمل می‌کند.
  • عصاره انگور: عصاره انگور با دارا بودن خاصیت آنتی‌اکسیدان، از پوست ترمیم شده در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید محافظت کرده و از طرفی، قرمزی و خارش موضع زخم را به کمک خاصیت ضد التهاب خود، تسکین می‌بخشد.

نحوه مصرف

این محصول را بر روی ناحیه زخم خشک شده و تمیز شده بمالید. استفاده از این محصول را تا زمان بهبودی کامل ادامه دهید.

خرید آنلاین کرم ترمیم کننده زخم سینره

در صورتی که قصد خرید انواع لوازم بهداشتی مراقبت از پوست را دارید می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس و ارسال سریع محصول نیز بهره‌مند شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی