در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کرم بدن ضد آلودگی هوای سینره سری Hydra Silk حجم 250 میلی لیتر

شناسه محصول: 6476401
شناسه محصول: 6476401
دسته بندی: لوسیون بدن
تولید کننده: سینره
فروشنده: داروپلاس
61٬000
52٬000 تومان 9٬000 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

کرم بدن (ضد آلودگی هوا) سینره حجم 250 میلی لیتر حاوی عصاره آووکادو و ویتامین B5 است.این محصول از پوست در برابر آلودگی محیطی و ذرات شیمیایی محافظت کرده و خاصیت مرطوب کنندگی دارد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
کرم بدن ضد آلودگی هوای سینره سری Hydra Silk حجم 250 میلی لیتر
نقد و بررسی
کرم بدن (ضد آلودگی هوا) سینره حجم 250 میلی لیتر حاوی عصاره آووکادو و ویتامین B5 است.این محصول از پوست در برابر آلودگی محیطی و ذرات شیمیایی محافظت کرده و خاصیت مرطوب کنندگی دارد.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

کرم بدن (ضد آلودگی هوا) سینره حجم 250 میلی لیتر، رطوبت مورد نیاز برای پوست را تامین می‌کند؛ ویژگی قابل توجه این محصول، جلوگیری از خارش پوست، خشکی و پوسته پوسته شدن آن بوده و برای انواع پوست‌ها مناسب است. این کرم، به راحتی روی پوست پخش شده و سریعا جذب پوست می‌شود. در تهیه کرم بدن ضد آلودگی هوای سینره از روغن‌های گیاهی کمک گرفته شده تا از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری کند. این کرم بدن به دلیل دارا بودن پپتیدهای مورینگا از پوست در برابر آلودگی‌های مخرب شیمیایی و ذرات معلق محافظت و از تاثیر مواد شیمیایی مضر بر روی پوست جلوگیری می‌کند. این عصاره به پوست کمک می‌کند تا مواد سمی را غیرفعال کرده و به پوست طراوت و شادابی می‌بخشد. استفاده از ژل الوئه‌ورا و پرو ویتامین B5، در فرمولاسیون این کرم، باعث رطوبت‌رسانی به پوست و جلوگیری از خشکی، خارش و التهاب آن می‌شود. وجود روغن جوجوبا و شی‌باتر، با عملکرد نرم‌کنندگی باعث لطافت و شادابی دو چندان پوست بدن می‌شود.

ترکیبات کرم بدن ضد آلودگی هوای سینره سری Hydra Silk 

آب، روغن گل مغربی، روغن جوجوبا، شی‌ ، روغن آووکادو، روغن دانه آفتابگردان، عصاره دانه مورینگا اولیفر، دکسپانتنول، گلیسیرین، آلانتوئین،c12-15 آلکیل بنزوات، آلوئه ورا، ویتامین E، سیکلو متیکون، دایمتیکون، امولسی فایر، فنوکسی اتانول، کاپریلیل گلایکول، عطر مجاز آرایشی و بهداشتی

  • شی باتر: شی‌باتر، با دارا بودن خاصیت آنتی‌اکسیدانی، چین و چروک ریز و سطحی پوست را کاهش می‌دهد. بازسازی پوست، تولید کلاژن، ایجاد نرمی و لطافت و جلوگیری از ایجاد التهاب در پوست از فواید دیگر شی‌باتر برای پوست است.
  • روغن گل مغربی: به دلیل خاصیت ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی، از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد مراقبت می‌ و مانع از بسته شدن منافذ باز پوست می‌گردد.
  • روغن آواکادو: خاصیت رطوبت‌رسانی دارد، حاوی آنتی‌اکسیدان بوده و از پوست در برابر اشعه مضر نور خورشید محافظت می‌کند. روغن دانه آفتاب گردان: موجب نرمی و لطافت پوست شده و خاصیت آرام‌بخشی دارد.
  • آلوئه ورا: خاصیت ترمیم‌کنندگی والتیام‌بخش و ضدالتهابی دارد. روغن جوجوبا: این روغن خاصیت ضدباکتری و ضدالتهابی دارد و به نرم و لطافت پوست کمک می‌کند. 

 

نحوه مصرف کرم بدن ضد آلودگی هوای سینره سری Hydra Silk 

بعد از استحمام یا به صورت روزانه روی پوست بدن استعمال شود.

 

خرید آنلاین کرم بدن ضد آلودگی هوای سینره سری Hydra Silk 

در صورتی که قصد خرید انواع لوازم بهداشتی_ مراقبت از بدن و لوسیون بدن مانند کرم بدن ضد آلودگی هوای سینره سری Hydra Silk حجم 250 میلی لیتر را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاسنسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس نیز بهره‌مند شوید.


محصولات مشابه خریداری شده

افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی