در حال بارگزاری ...

محصولات مرتبط

افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

پودر بهبود زخم های مقاوم هیلاژن کارن ۱۴ ساشه ۲۶ گرم

شناسه محصول: 2271242
شناسه محصول: 2271242
تولید کننده: کارن
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

پودر بهبود زخم‌های مقاوم هیلاژن کارن مناسب برای بهبود زخم‌های مقاوم و تسهیل ترمیم بافت پوست بوده و با کمک به تحریک کلاژن سازی و تحریک سنتز پروتئین به رفع افتادگی پوست نیز کمک می‌کند. این محصول در بسته بندی خود حاوی 14 ساشه (26 گرمی) بوده که هر ساشه د...

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
پودر بهبود زخم های مقاوم هیلاژن کارن ۱۴ ساشه ۲۶ گرم
نقد و بررسی
پودر بهبود زخم‌های مقاوم هیلاژن کارن مناسب برای بهبود زخم‌های مقاوم و تسهیل ترمیم بافت پوست بوده و با کمک به تحریک کلاژن سازی و تحریک سنتز پروتئین به رفع افتادگی پوست نیز کمک می‌کند. این محصول در بسته بندی خود حاوی 14 ساشه (26 گرمی) بوده که هر ساشه در یک لیوان آب خنک کاملا حل شده و بلافاصله قابل استفاده است.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

پودر بهبود زخم های مقاوم هیلاژن کارن حاوی 14 ساشه که هر کدام دارای وزنی معادل 26 گرم است، در بازار عرضه می‌شود. برای استفاده از این پودر کافی است که هر ساشه را در یک لیوان آب حل کنید و بلافاصله آن را مصرف نمایید. گاهی اوقات در بدن افراد زخم‌های مقاوم و اساسی ایجاد می‌شود که ترمیم آن‌ها به طور طبیعی زمان زیادی لازم دارد. پودر بهبود زخم‌ های مقاوم هیلاژن کارن، به‌ عنوان یک گزینه بسیار مناسب برای کمک به بازسازی بافت سلولی پوست در محل زخم‌های مقاوم به شمار می‌رود.

این پودر علاوه بر آنکه در ترمیم بافت سلول افراد بسیار مؤثر است، در جلوگیری از افتادگی پوست بدن نیز می‌تواند نقش مثبتی را ایفا کند. پودر بهبود زخم‌های مقاوم هیلاژن کارن از طرق تحریک پوست به کلاژن‌سازی در فرآیند بازسازی بافت آسیب‌ دیده محل زخم‌ها مشارکت می‌کند. 

خرید آنلاین پودر بهبود زخم های مقاوم هیلاژن کارن 

در صورتی که قصد خرید انواع مکمل غذایی کمک درمانی مانند پودر بهبود زخم های مقاوم هیلاژن کارن ۱۴ ساشه ۲۶ گرم را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس و ارسال سریع محصول نیز بهره‌مند شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی