در حال بارگزاری ...

محصولات مرتبط

افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

پودر انترامیل کودکان وانیلی کارن

شناسه محصول: 6261228
شناسه محصول: 6261228
تولید کننده: کارن
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

پودر انترامیل کودکان کارن پودر شیر کامل و حاوی انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی بوده و برای کودکانی که در معرض سو تغذیه قرار دارند و یا به هر شکلی نیاز روزانه شان از طریق غذا تامین نمی شود مناسب ‌است.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
پودر انترامیل کودکان وانیلی کارن
نقد و بررسی
پودر انترامیل کودکان کارن پودر شیر کامل و حاوی انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی بوده و برای کودکانی که در معرض سو تغذیه قرار دارند و یا به هر شکلی نیاز روزانه شان از طریق غذا تامین نمی شود مناسب ‌است.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

پودر انترامیل کودکان وانیلی کارن، مناسب استفاده‌ تمام کودکان 2 تا 13 سال است که در معرض سوءتغذیه قرار دارند یا نیاز روزانه‌ بدنشان به مواد مغذی، ویتامین‌ها و مواد معدنی، از طریق تغذیه تامین نمی‌شود. این مکمل تغذیه‌ای را می‌توان به صورت خوراکی یا گاواژ  تغذیه از طریق سوند معده مصرف کرد. پودر انترامیل کودکان به دلیل این که حاوی مواد معدنی و انواع ویتامین‌ها است، باعث افزایش سطح ایمنی بدن نیز می‌شود.

کودکانی که در معرض خطر سوءتغذیه هستند یا به آن دچار شده‌اند یا کودکانی که نیاز روزانه‌ آن‌ها از طریق غذا تامین نمی‌شود، نیازمند استفاده از مکمل خوراکی‌ای هستند که بتواند کمبود مواد مغذی، ویتامین‌ها و مواد معدنی را جبران کند. پودر انترامیل کودکان، غذایی کامل به حساب می‌آید و علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن، برای بیماران سلیکاکی عدم تحمل گلوتن که بدن آن‌ها قادر به جذب مواد مغذی نیست، مفید است.

ترکیبات پودر انترامیل کودکان وانیلی کارن

پروتئین غلیظ شده‌ی آب پنیر، پودر شیر کامل، شکر، روغن نارگیل، کازئینات سدیم، روغن آفتاب‌گردان، مالتودکسترین، اینولین، لستین سویا، فیبر جو دو سر، پروتئاز، لاکتاز، آمیلاز، اسید آسکوربیک، تیامین مونو نیترات، نیاسین آمید، هیدروکلرید پیروکسیدین، کلسیم، پانتوتنات، کربنات کلسیم، کلرید کروم، سولفات مس، فلورید سدیم، یدید پتاسیم، فروسولفات، اکسید منیزیم، سولفات منگنز، مولیبدات سدیم، گلوکونات روی، سلنیت سدیم، کلرید سدیم، سیترات پتاسیم، آسپارتام، میواینوزیتول، کارنیتین، تورین و مجموعه‌ی ویتامین‌ها شامل: ویتامین A، ویتامین D، ویتامین C، ویتامینK ، ویتامین B1، ویتامینB2 ، ویتامین B3، ویتامین B5، ویتامین B6، ویتامین B7، ویتامین B9 و ویتامین B12 است.

  • ویتامین A: از فواید مصرف ویتامین A می‌توان به درمان مشکلات پوستی و بیماری‌های چشمی اشاره کرد. افرادی که مصرف ویتامین A را جدی می‌گیرند کمتر دچار تحلیل عضلانی می‌شوند. هم‌چنین مصرف این ویتامین در پیشگیری و درمان بیماری کولیت یا کرون که در آن مواد غذایی به سختی جذب بدن می‌شوند، نقش موثری دارد.
  • ویتامین D: مصرف مقادیر کافی از ویتامین D، می‌تواند در کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های خودایمنی موثر باشد. این ویتامین هم‌چنین در زمینه‌ی بهبود عملکرد و رشد مغز نیز نقش مهمی ایفا می‌کند. گفته می‌شود مصرف ویتامین D در کاهش علائم افسردگی نیز موثر است. کمبود این ویتامین در بدن، می‌تواند باعث به وجود آمدن علائمی مانند درد استخوان یا ضعف ماهیچه‌ها شود.
  • ویتامین C: ویتامین C نوعی آنتی‌اکسیدان است که علاوه بر جلوگیری از آسیب‌های سلولی، در ترمیم و التیام زخم‌ها نیز بسیار موثر عمل می‌کند. مطالعات نشان می‌دهد این ویتامین در جلوگیری از به وجود آمدن سرطان نیز دخالت داشته باشد. طبق تحقیقات افرادی که ویتامین C بیشتری مصرف می‌کردند، کمتر در معرض ابتلا به سرطان بودند. علاوه بر این، مصرف ویتامین C به صورت مکمل، خطر بیماری کرونر قلب را کاهش می‌دهد.
  • ویتامین K: ویتامین K که عموما با ویژگی انعقاد خون شناخته می‌شود، در حفظ سلامت استخوان‌ها و تنظیم سطح کلسیم نیز نقش دارد. این ویتامین با حفظ فشار خون پایین در پمپاژ خون به قلب می‌کند. این ویژگی باعث شده تا ریسک سکته‌های مغزی تا حد زیادی کاهش پیدا کند. تحقیقی معتبر در ژاپن نشان داده مصرف مکمل‌هایی که حاوی ویتامین K هستند، باعث کاهش خطر شکستگی استخوان‌ها می‌شود.
  • ویتامین B12: یکی از مهم‌ترین ویتامین‌های خانواده‌ی B، ویتامین B12 است. این ویتامین به تشکیل گلبول‌های قرمز کمک کرده و باعث تنظیم DNA می‌شود. یکی از دلایل اهمیت این ویتامین، کمک به بدن در جذب اسیدفولیک و تولید انرژی است.
  • آهن: مصرف آهن باعث افزایش هوشیاری ذهن و عملکردهای فیزیکی بدن می‌شود. این مکمل به عنوان یک اشتهاآور طبیعی عمل کرده و باعث رشد کودکان می‌شود. جالب است بدانید رشد مغزی کودکانی که دچار فقر آهن هستند، از کودکان سالم کم‌تر است. بدین ترتیب مشخص می‌شود مکمل آهن نقش بسیار مهمی در عملکرد مغز و رشد آن به عهده دارد.
  • کلسیم: حدود 99% کلسیم موجود در بدن، در استخوان‌ها و دندان‌ها وجود دارد؛ به همین دلیل می‌توان گفت که مهم‌ترین وظیفه‌ کلسیم، حفظ استخوان‌ها و دندان‌ها است. مصرف کلیسم علاوه بر حفظ تراکم استخوان در دوران جوانی، باعث می‌شود تا در روند پیری، استخوان‌ها آسیب کمتری ببینند و دچار پوکی نشوند.
  • زینک: زینک یا روی، یکی از مواد معدنی ضروری در بدن است که علاوه بر ساخت پروتئین‌ها و مواد ضروری، در زمینه‌ی رشد و تقسیم سلولی نیز مورد نیاز است. کمبود مقادیر مورد نیاز روی در بدن، باعث تضعیف سیستم ایمنی بدن می‌شود. این ماده‌ی معدنی در کاهش ریسک بیماری‌هایی که در نتیجه‌ افزایش سن به وجود می‌آیند موثر است.

نحوه مصرف

یک پیمانه( 18.5 گرم) پودر انترامیل را با 66 میلی‌لیتر آب‌ جوشیده، شیر یا آب‌میوه( بسته به سن و سلیقه‌ی کودک) به خوبی مخلوط کنید تا پودر در مایع حل شود.

به منظور تشخیص حساسیت کودک به این محصول، در ابتدا نصف پیمانه را در 33 میلی‌لیتر آب حل کرده و در صورتی که کودک نسبت به آن حساسیت نشان نداد، از یک پیمانه استفاده کنید.

موارد احتیاط مصرف

  • این محصول برای بیمارانی که به نارسایی کلیوی و پانکراتیت مبتلا هستند، منع مصرف دارد.
  • از مصرف پودر انترامیل در کودکانی که دارای اختلال یا انسداد در عملکرد دستگاه گوارش هستند، خودداری نمایید.
  • پودر انترامیل کودکان کارن، تنها یک مکمل غذایی است و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان به کار نمی‌رود.
  • از مصرف این مکمل برای کودکانی که به صورت ژژنوستومی تغذیه می‌شوند، خودداری کنید.
  • این محصول را در جای خشک، خنک( دمای 15- 25 درجه) و به دور از نور خورشید نگهداری نمایید.
  • پس از باز کردن در قوطی، محتویات آن بایستی تا حداکثر دو هفته بعد مصرف شود.
  • اگر کودک نسبت به ترکیبات پودر انترامیل حساسیت دارد، لازم است قبل از مصرف این مکمل با پزشک مشورت شود.

افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی