در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

پودر اسلیم لست 1 شکلاتی کارن 300 گرم

شناسه محصول: 5716980
شناسه محصول: 5716980
دسته بندی: فیبر
تولید کننده: کارن
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

پودر اسلیم لست 1 کارن با دارا بودن مقدار قابل توجهی فیبر غذایی و پروتئین، از طریق کاهش اشتها به کاهش وزن فرد کمک نموده و از طرف دیگر با افزوده شدن ویتامین‌های مورد نیاز بدن به آن، نقش موثری در تامین نیازهای تغذیه ای در دوران کاهش وزن دارد. مکمل غذایی...

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
پودر اسلیم لست 1 شکلاتی کارن 300 گرم
نقد و بررسی
پودر اسلیم لست 1 کارن با دارا بودن مقدار قابل توجهی فیبر غذایی و پروتئین، از طریق کاهش اشتها به کاهش وزن فرد کمک نموده و از طرف دیگر با افزوده شدن ویتامین‌های مورد نیاز بدن به آن، نقش موثری در تامین نیازهای تغذیه ای در دوران کاهش وزن دارد. مکمل غذایی اسلیم لست1 یک منبع غنی از فیبر، پروتئین، ویتامین‌ها و مواد معدنی است. اگر میخواهید وزنتان را کم کنید و یا از افزایش وزن خود جلوگیری نمایید، می‌توانید مقدار غذای خود را کم کرده و بخشی از نیاز بدن را از پودر اسلیم لست 1 کارن تامین کرده و به وزن ایده آل برسید.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

افرادی که در زمینه بدنسازی و تناسب اندام مشغول هستند، از مکمل‌های متنوعی استفاده می‌کنند. بیشتر این محصولات، به منظور کاهش اشتها و در نتیجه آن کاهش وزن تاثیر می‌گذارند. با این وجود، بسیاری از ویتامین‌های مورد نیاز بدن را تامین کرده و سلامت بدن را به خطر نمی‌اندازند. یکی از این مکمل‌های موثر، پودر اسلیم لست 1 شکلاتی کارن 300 گرم است.

بسیاری از افراد، برای کاهش وزن، بدون مشورت با متخصص دست به رژیم‌های غلط زده و سلامتی خود را در خطر می‌اندازند. عوارض این رژیم‌ها، در ریزش مو، مشکلات پوستی، ضعف استخوان‌ها و تضیف سیستم ایمنی بدن بروز پیدا می‌کنند. این مشکلات، متعدد بوده و اثرات زیانباری را برجا می‌گذارند.

برای جلوگیری از این مشکلات، باید به تغذیه خود توجه کرده و اجازه ندهید بدن شما با کمبود مواد معدنی و ویتامین‌های بسیار ضروری مواجه شود. استفاده از مکمل‌های مناسب و موثر، به کاهش اشتها و کاهش وزن کمک کرده و مواد ضروری بدن را نیز تامین می‌کنند.

ویژگی‌ پودر اسلیم لست 1 شکلاتی

  • دارای اثر دارویی کاهش اشتها و پیشگیری ازابتلا به یبوست و کاهش تری گلیسیرید و کلسترول خون
  • منبع غنی از فیبر، پروتئین، ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • جهت حفظ وزن و یا کاهش وزن بدن
  • قابل مصرف در بیماران دیابتی
  • فاقد هرگونه افزودنی

ترکیبات پودر اسلیم لست 1 شکلاتی

  • پروتئین غلیظ شده آب پنیر، پروتئین غلیظ شده شیر، مخلوط فیبر گندم، فیبر جو دو سر، نشاسته مقاوم، مجموعه ویتامینی، فیبر پسیلیوم، صمغ گوار، صمغ زانتان، آسپارتام، پودر کاکائو، طعم دهنده‌های مجاز خوراکی

نحوه مصرف

یک پیمانه از پودر را در یک لیوان آب یا شیر کم چرب ولرم حل نمایید و پس از خنک شدن، نیم ساعت قبل از غذا میل نمایید. برای جلوگیری از ابتلا به یبوست در طول رژیم کاهش وزن، مصرف روزانه 8 تا 10 لیوان آب توصیه می شود.طعم این نوشیدنی با شیر مطلوب تر است.

موارد احتیاط مصرف 

  • وقتی که این مکمل را خریداری کردید، بعد از باز کردن آن، باید تا دو ماه بعد پودر را مصرف کنید.
  • اگر افرادی مثل کودکان و نوجوانان، افرادی که به بیماری خاصی مبتلا هستند یا زنان باردار و شیرده، قصد مصرف آن را دارند، باید با پزشک مشورت کنند.
  • اگر بعد از استفاده از این مکمل، به یبوست مبتلا شدید، محلول خود را آماده کنید، 3 الی 4 ساعت داخل یخچال نگهداری کرده و بعد مصرف کنید.
  • اگر قصد کاهش وزن بیش از 20 درصد را دارید، باید با پزشک متخصص مشورت کنید.

عوارض پودر اسلیم لست 1 شکلاتی

  • اگر به روش صحیح و مطابق با دستور العمل روی لیبل استفاده شود، عارضه ای ایجاد نمی گردد. در صورت عدم مصرف مکمل با آب کافی، احتمال بروز یبوست و در بیماران مبتلا به انسداد روده نیز منع مصرف وجود دارد.

شرایط نگهداری 

  • در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود و پس از هر بار مصرف درب قوطی را محکم ببندید.

خرید آنلاین پودر اسلیم لست 1 شکلاتی

در صورتی که قصد خرید انواع مکمل تنظیم وزن مانند پودر اسلیم لست 1 شکلاتی کارن 300 گرم را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس نیز بهره‌مند شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی