در حال بارگزاری ...

محصولات مرتبط

افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

شربت نوراگل گل دارو

شناسه محصول: 1439056
شناسه محصول: 1439056
تولید کننده: گلدارو
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

شربت نوراگل گل دارو محصولی گیاهی و خاص با جذبی سریع در بدن، احساس آرامش را در شما زنده می کند و بستری آرام را برای خواب در شما فراهم می سازد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
شربت نوراگل گل دارو
نقد و بررسی
شربت نوراگل گل دارو محصولی گیاهی و خاص با جذبی سریع در بدن، احساس آرامش را در شما زنده می کند و بستری آرام را برای خواب در شما فراهم می سازد.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

شربت نوراگل گل دارو یکی از بهترین داروهای گیاهی با جذب سریع برای ایجاد احساس آرامش و ایجاد خوابی آرام در افراد استفاده می‌شود. بی‌خوابی یا کم‌خوابی یک علامت. است که فرد به طور مستمر به خواب نمی‌رود. به عبارتی دیگر مشکل به خواب رفتن، بیدار شدن مکرر در خلال شب همراه با ناتوانی یا اشکال در به خواب رفتن مجدد، بیدار شدن خیلی زود در صبح و خوابی که باعث تجدید قوا نشود را بی‌خوابی گویند. بی‌خوابی یکی از اختلالات خواب است که در روان‌شناسی خواب مورد مطالعه و بررسی قرار می‌گیرد. ناتوانی در به خواب رفتن یا ناتوانی در خواب ماندن در مدت طولانی یا خواب عمیق را کم خوابی می‌گویند. کم‌خوابی در واقع خود بیماری به حساب نمی‌آید بلکه جزء علایم بیماری محسوب می‌شود. کم‌خوابی معمولاً ناشی از اضطراب و تنش هیجانی است.

از دیگر علل کم خوابی، می‌توان احساس عدم امنیت، ترس از تنهایی، افسردگی و مصرف کافئین را نام برد. با این وجود شربت نوراگل گل دارو به‌ عنوان یکی از محصولات کاربردی در جهت برطرف‌ کردن اضطراب، ناآرامی و بی‌خوابی‌هایی که منشأ عصبی دارند، به شمار می‌رود. نکته مهم این است که شربت نوراگل گل دارو به هیچ عنوان نباید برای کودکان با سن کمتر از شش سال مورد استفاده قرار بگیرد.  

نحوه مصرف 

این شربت را شبها قبل از به خواب رفتن میل کنید. همچنین در دستور مصرف این محصول آمده است که روز بعد پس از صرف صبحانه آن را میل کنید.

موارد احتیاط مصرف

  • به دلیل اینکه این محصول ممکن است باعث عدم تمرکز حواس فرد مصرف‌کننده شود، حتماً باید در مدت‌ زمان دو ساعت پس از مصرف از رانندگی و سایر فعالیت مشابه حتماً خودداری شود.
  • همچنین اگر بیماری خاصی دارید و احیاناً داروی دیگری نیز مصرف می‌کنید، حتماً قبل از مصرف شربت نوراگل گل دارو باید با پزشک معالج خود مشورت کنید.
  • بانوان باردار و مادران شیرده نیز تنها در صورت تجویز پزشک معالج مجاز به مصرف این دارو هستند. 

خرید آنلاین شربت نوراگل گل دارو

در صورتی که قصد خرید داروهای گیاهی بهبود دستگاه عصبی مانند شربت نوراگل گل دارو را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس نیز بهره‌مند شوید.

 


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی