در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

اسپری بادی میست زنانه اپیکور بادی کر ۲۵۰ میلی لیتر

شناسه محصول: 1439184
شناسه محصول: 1439184
دسته بندی: بادی اسپلش
تولید کننده: بادی کر
فروشنده: داروپلاس
134٬000 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

اسپری بادی میست زنانه بادی کر Epicur با اسپری شدن حس خنک و تازگی برای فرد به ارمغان می آورد. این محصول ضد تعریق، با رایحه میوه ای ملایم و خنک باعث شادابی و طراوت پوست شده و همچنین این اسپری خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد. یکی از فواید این اسپر...

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
اسپری بادی میست زنانه اپیکور بادی کر ۲۵۰ میلی لیتر
نقد و بررسی
اسپری بادی میست زنانه بادی کر Epicur با اسپری شدن حس خنک و تازگی برای فرد به ارمغان می آورد. این محصول ضد تعریق، با رایحه میوه ای ملایم و خنک باعث شادابی و طراوت پوست شده و همچنین این اسپری خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد. یکی از فواید این اسپری خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی می باشد که مانع از پیری و چروک پوستی می شود. بادی کر (Body Care) یک شرکت انگلیسی است که در سال ۱۹۲۵ میلادی در لندن تاسیس شد. این برند در زمینه تولید اسپری های خوشبو کننده بدن فعالیت دارد . اسپری دئودورانت کمپانی بادی کر تولید کننده اسپری های خوشبو با کیفیت و با ماندگاری بالا و کاملا مقرون به صرفه است. اسپری بدن بادی کر به مدت ۲۴ ساعت پس از هر بار استفاده ماندگاری دارد. دارای رایحه های بسیار پرطرفدار و مناسب برای آقایان و بانوان تولید شده است.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

اسپری بادی میست زنانه اپیکور بادی کر، یکی از فوق‌العاده‌ترین خوشبوکننده‌های بدن است که با دارا بودن رایحه میوه‌ای، ملایم و خنک باعث ایجاد حس نشاط و طراوت در مصرف‌کننده می‌شود. استفاده از دو فاز، در فرمولاسیون ساخت این خوشبوکننده، آن را نسبت به محصولات مشابه متمایز کرده است. تکان دادن محصول قبل از مصرف و ترکیب این دو فاز، علاوه بر ایجاد رایحه مطبوع بر روی بدن، یک لایه محافظ و درخشان بر روی پوست ایجاد کرده و موجب آب‌رسانی و حفظ رطوبت هرچه بیشتر پوست می‌شود؛ به طوری‌که با استفاده از آن، دیگر نیازی به کرم مرطوب‌کننده نخواهد بود. همچنین، این آب‌رسانی متعادل پوست، موجب کاهش تعریق بدن نیز خواهد شد. خواص دیگر این خوشبوکننده برای پوست، شامل درخشان‌کنندگی و افزایش حالت ارتجاعی پوست است که از این طریق می‌تواند به کاهش چین و چروک‌های پوستی کمک کند.

ماندگاری این محصول به واسطه استفاده از دو فاز در آن، بسیار بالا بوده و برخلاف محصولات مشابه، موجب ایجاد حالت چسبندگی بر روی پوست نمی‌شود.  

ویژگی‌اسپری بادی میست زنانه اپیکور بادی کر

دارای خاصیت آب‌رسانی و مرطوب‌کنندگی پوست

قابلیت ماندگاری برای مدت زمان بالا

مناسب استفاده برای بانوان

دارای رایحه میوه‌ای، ملایم و خنک

نحوه مصرف

ابتدا این محصول را کاملا تکان دهید تا دو فاز آن با یکدیگر مخلوط شوند، سپس با رعایت فاصله 15 سانتی متری، روی پوست بدن اسپری نمایید. 

خرید آنلاین اسپری بادی میست زنانه اپیکور بادی کر 

در صورتی که قصد خرید آنلاین انواع لوازم بهداشتی ضد تعریق و بادی اسپلش را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات اقدام نمایید. همچنین برای استفاده از این محصول و محصولات مشابه از مشاوره رایگان متخصصان داروپلاس بهره‌مند شوید.


محصولات مشابه خریداری شده

افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی