در حال بارگزاری ...

محصولات مرتبط

افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

شیرخشک ببلاک ای آر میلوپا 400 گرم

شناسه محصول: 9211158
شناسه محصول: 9211158
تولید کننده: میلوپا
فروشنده: داروپلاس
37٬800 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

حاوی اسیدهای چرب ضروری نوکلئوتید افزایش ویسکوزیته یا غلظت غذا در معده که از برگرداندن محتوای معده به مری جلوگیری می کند.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
شیرخشک ببلاک ای آر میلوپا 400 گرم
نقد و بررسی
حاوی اسیدهای چرب ضروری نوکلئوتید افزایش ویسکوزیته یا غلظت غذا در معده که از برگرداندن محتوای معده به مری جلوگیری می کند.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

کودکان شیرخواری که دچار مشکلاتی از قبیل بازگشت محتویات معده هستند می‌توانند با سفارش پزشک از این نوع شیر خشک استفاده نمایند. مواد موجود در این شیر خشک خصوصیاتی دارند که باعث می‌شود غذای موجود در معده روند هضم را با سهولت بیشتری طی کند. ترکیبات این شیر خشک در معده سبب غلیظتر شدن غذاها شده و می‌تواند از بازگشت آن به مری جلوگیری کند. محتویات شیر خشک ببلاک ای آر میلوپیا در بدن کودک جذب نمی‌شوند بلکه موادی نرم و روان هستند که به نرم‌تر شدن مدفوع کودک کمک می‌کنند. این نوع شیر خشک را می‌توان مکملی مناسب و متشکل از ضروری‌ترین مواد مغذی جهت رشد و تقویت شیرخوارگان دانست.

رفلاکس معده در نوزادان چه نشانه هایی دارد؟

بعضی از نوزادان در دوره شیرخوارگی با مشکلات گوارشی از قبیل رفلاکس معده مواجه می‌شوند. در این عارضه بازگشت اسید معده به مجرای مری می‌تواند با ایجاد اثر بر سیستم تنفسی، تنفس کودک را نیز با مشکل همراه کند. از دیگر علائم رفلاکس معده در نوزادان می‌توان به تورم در گلو، ترشح بزاق دهان به میزان زیاد، سرفه‌های پی‌درپی، درد در ناحیه قفسه سینه، تنگ شدن و ایجاد جراحت در دیواره مری، حساسیت و تحریک پذیری و سوء تغذیه اشاره نمود. از عادات قابل توجهی که می‌تواند رفلاکس معده در کودکان را تشدید کند خوابیدن به پشت است که سرعت بازگشت مایعات معده به سمت بالا و قسمت مری را افزایش می‌دهد و با ایجاد فشار بر دریچه مری رفلاکس اسید معده را تسهیل می‌کند. رژیم غذایی نامناسب و ناسالم، اضافه وزن، ساختار معده کودک و قرار گرفتن در محیط‌های آلوده جزء عواملی هستند که می‌توانند بر ایجاد رفلاکس معده در کودکان اثرگذار باشند.

رفلاکس معده و بازگشت اسید از معده به مجرای مری

دریچه مری وظیفه ممانعت از بازگشت اسید و محتویات معده به مری را دارد. در هنگام بلعیدن غذا دریچه مری باز می‌شود و با اتمام عمل بلع این دریچه مجددا بسته خواهد شد تا هم مری و هم دیگر بخش‌ها از آسیب‌های ناشی از برخورد اسید معده مصون بمانند. به همین دلیل کودکانی که با مشکل رفلاکس مواجه هستند در نتیجه برخورد این اسید با مری و ورود آن به این مجرا، دچار علائمی مانند اختلالات تنفسی، کاهش وزن در نتیجه کاهش اشتها و سرفه‌های مداوم می‌شوند. برای بهبود شرایط گوارشی کودکانی که از این مشکل رنج می برند استفاده از سازوکارهای تغذیه‌ای مناسب و بهره‌گیری از مکمل‌های غذایی می‌تواند جزء بهترین راهکارها باشد و به همین دلیل استفاده از شیر خشک ببلاک ای آر میلوپا می‌تواند در کاهش این مشکلات و ایجاد عادات غذایی مفید، مناسب باشد.

ویژگی شیر خشک ببلاک ای آر میلوپا 400 گرم

  • باعث ایجاد غلظت در غذای کودک می‌شود.
  • از بازگشت غذا به مری ممانعت می‌کند. 
  • تمام مواد ضروری برای رشد و تقویت کودک را دارد. 
  • میتوان از زمان تولد کودک از این شیر خشک به عنوان مکملی مناسب استفاده نمود.

نحوه مصرف

آب آشامیدنی را به مدت 4 الی 6 دقیقه بجوشانید تا به دمای 40 درجه برسد. 

آب جوش خنک شده را در شیشه شیر نوزاد بریزید. 

شیر خشک ببلاک ای آر میلوپا را باتوجه به سن و شرایط کودک خود و بنابر مقدار تعیین شده از جانب پزشک به شیشه محتوی آب اضافه کنید. 

برای حل شدن کامل پودر در آب و ایجاد محلول مناسب شیشه را به میزان لازم تکان دهید. 

پس از امتحان کردن دما و حرارت شیر خشک بر روی پوست خود، می‌توانید آن را در اختیار کودک قرار دهید.


محصولات مشابه خریداری شده

افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی