در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

شامپو پروتئینه جوانه گندم سینره شامپو روزانه حجم 250 میلی لیتر

شناسه محصول: 8537861
شناسه محصول: 8537861
دسته بندی: شامپو مو
تولید کننده: سینره
فروشنده: داروپلاس
40٬000
35٬000 تومان 5٬000 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

شامپو پروتئینه جوانه گندم سینره شامپو روزانه حجم 250 میلی لیترpH مو را تنظیم و متعادل میکند و از آسیب به کوتیکول مو جلوگیری کرده و مناسب مصرف روزانه است.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
شامپو پروتئینه جوانه گندم سینره شامپو روزانه حجم 250 میلی لیتر
نقد و بررسی
شامپو پروتئینه جوانه گندم سینره شامپو روزانه حجم 250 میلی لیترpH مو را تنظیم و متعادل میکند و از آسیب به کوتیکول مو جلوگیری کرده و مناسب مصرف روزانه است.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

شامپو پروتئینه جوانه گندم سینره شامپو روزانه حجم 250 میلی لیتر با تنظیم و متعادل ساختن pH مو در حدود 5/5 (pH طبیعی پوست و مو) مانع از آسیب کوتیکول‌های مو شده و باعث می‌شود حتی در استفاده روزانه از این شامپو، درخشندگی و زیبایی مو حفظ شود. همانطور که گفته شد یکی از مزایای این شامپو جلوگیری از آسیب به کوتیکول مو است؛ اهمیت حفظ کوتیکول مو از آن جهت است که در صورت از بین رفتن آن علاوه بر کاهش درخشندگی مو، مشکلاتی از قبیل زبری، افزایش اصطکاک بین تارهای مو، عدم شانه‌پذیری نیز به وجود می‌آید که در نهایت به موخوره ختم می‌شود. شامپو پروتئینه جوانه گندم، یک انتخاب عالی برای ممانعت از به وجود آمدن این مشکلات و تقویت و ترمیم موها است. pH کمتر از این مقدار باعث رشد باکتری‌هایی مانند پرپیونی باکتریوم آکنه و استافیلوکوک در سطح پوست سر شده و pH بالاتر از این مقدار، تمام چربی پوست سر را از بین برده و موجب خشک، ملتهب و قرمز شدن پوست سر می‌شود. استفاده از سورفاکتانت‌های آنیونی ملایم با غلظت پایین در فرمولاسیون این شامپو باعث شده است تا نه تنها شویندگی مناسبی داشته باشد و همه آلودگی‌ها را از روی مو پاک کند بلکه پوست سر را تحریک نکرده و باعث حساسیت، التهاب، خارش و قرمزی آن نشود. این محصول، همانطور که از نامش پیداست، به منظور تقویت ریشه مو، افزایش استحکام آن و احیاء موی آسیب‌دیده، با پروتئین جوانه‎ گندم که حاوی اسیدهای‌آمینه بوده، غنی شده و متناسب افراد با موهای معمولی، طراحی شده است.

ترکیبات شامپو پروتئینه جوانه گندم سینره

آب‎‎‎‎‎، ‎‎‎‎‎آمونیوم لوریل سولفات‎‎‎‎‎، ‎‎‎‎‎آلومنیوم لورت سولفات، اسید سیتریک‎‎‎‎‎، ‎‎‎‎‎تری اتانول آمین لورت سولفات‎‎‎‎‎، ‎‎‎‎‎کوکونات مونو اتانول آمید‎‎‎‎‎، EDAT‎‎‎‎‎، ‎‎‎‎‎پلی کواترنیوم 10، پروتئین جوانه‎گندم‎‎‎‎‎، ‎‎‎‎‎پانتنول (پیش ساز ویتامین B5)‎‎‎‎‎، ‎‎‎‎‎ویتامین E، مواد نگهدارنده‎‎‎‎‎، ‎‎‎‎‎عطر

  • پروتئین جوانه گندم: این پروتئین هیدرولیز شده، از اسیدهای آمینه آلانین، آرژنین، سیستین، گلیسین، متیونین، فنیل آلانین و غیره تشکیل شده است. عملکرد اسید آمینه سیستین در آن بدین صورت است که باندهای دی سولفیدی در کراتین مو ایجاد کرده و از این طریق استحکام مو را افزایش داده و آن را ترمیم و احیا می‌کند. این ترکیبات، با ایجاد یک لایه بر روی مو، باعث لطیف‌تر شدن و شفافیت هرچه بیشتر موها می‌شوند. همچنین با خاصیت رطوبت‌رسانی عمیق مو، ضخامت آن را افزایش می‌دهند. تغذیه مو با این ترکیبات، باعث تحریک متابولیسم سلولی و در نتیجه رشد مجدد موها می‌شود.
  • ویتامین E: ویتامین E، یک آنتی‌اکسیدان طبیعی قوی است که به راحتی جذب پوست می‌شود. عملکرد ویتامین E در این شامپو به این صورت است که از راه کانال‌های پیلوسباسه وارد فولیکول‌های مو شده و پیاز مو را تغذیه می‌کند. همچنین مانند یک سد، از مو در برابر اشعه UV و دیگر فاکتورهای مخرب محیطی محافظت می‌کند.
  • پلی کواترنیوم 10: این کمپلکس، مشتق شده از ئیدروکسی اتیل سلولز می‌باشد. پلی کواترنیوم 10، دارای خاصیت چسبندگی بر روی مو دارد که با این خاصیت خود، مانند یک پوشش محافظ عمل می‌کند. از دیگر خواص آن، می‌توان به رطوبت‌رسانی و آب‌رسانی آن اشاره کرد که این خاصیت می‌تواند از شکنندگی مو جلوگیری کرده و حالت درخشندگی مو را دوچندان کند. این ترکیب برای موهای مجعد و خشک نیز خاصیت حالت‌پذیری داشته و مانع از ایجاد الکتریسیته ساکن در این نوع موها می‌شود.

نحوه مصرف

موها را خیس نمایید مقداری از شامپو به مدت 3 تا 5 دقیقه بر روی موها ماساژ دهید. سپس آبکشی نمایید.

خرید آنلاین شامپو پروتئینه جوانه گندم سینره شامپو روزانه 

در صورتی که قصد خرید انواع شامپو و محصولات مراقبت مو، شامپو مو مانند شامپو پروتئینه جوانه گندم سینره شامپو روزانه حجم 250 میلی لیتر را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس نیز بهره‌مند شوید.


محصولات مشابه خریداری شده

افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی