در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

قرص ویتامین ث بلعیدنی 500 میل آرامیس فارمد

شناسه محصول: 6004661
شناسه محصول: 6004661
تولید کننده: آرامیس فارمد
فروشنده: داروپلاس
32٬700
31٬000 تومان 1٬700 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

کمک به سلامت سیستم ایمنی حاوی ویتامین 500 میلی گرم ویتامین ث با طعم مطبوع و جذب سریع

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
قرص ویتامین ث بلعیدنی 500 میل آرامیس فارمد
نقد و بررسی
کمک به سلامت سیستم ایمنی حاوی ویتامین 500 میلی گرم ویتامین ث با طعم مطبوع و جذب سریع
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

قرص ویتامین ث بلعیدنی 500 میل یکی از مهم‌ترین ویتامین‌ها برای استفاده روزمره و تقویت سیستم ایمنی بدن است. بسیاری از افراد با مصرف مواد خوراکی حاوی این ویتامین، تلاش می‌کنند تا آن را برای بدن فراهم کنند. برخی نیز استفاده از مکمل‌ها را در کنار مواد خوراکی ترجیح می‌دهند. در بین مکمل‌ها و داروها، قرص ویتامین ث بلعیدنی 500 میل آرامیس فارمد یکی از تامین کنندگان ویتامین سی مورد نیاز بدن است.

این ویتامین که محلول در آب است، در بدن ساخته نمی‌شود و برای همین، تامین آن از طریق مواد خوراکی و مکمل‌ها برای ما واجب است. بسیاری از فرآیندها و ساز و کارها در بدن، به وجود این ویتامین وابسته هستند. همچنین این ویتامین، نوعی آنتی اکسیدان است که در برابر رادیکال‌های آزاد از سلول‌ها مراقبت می‌کند. 

این مکمل، در یک قوطی پلاستیکی به تعداد 30 عدد قرار دارد. ساخت ایران بوده و در شرکت داروسازی روناک به تولید رسیده‌است. تاریخ انقضای این محصول بین 6 ماه تا 3 سال است. هنگام خرید، حتماً به تاریخ انقضای محصول دقت کنید. 

باید توجه داشته باشید که این محصول، تنها یک مکمل است که کمک می‌کند تا کمبود ویتامین سی بدن شما جبران شود. برای درمان بیماری یا پیشگیری از بیماری خاص، نباید این مکمل را استفاده کنید. برای موارد خاص، به پزشک مراجعه کنید.

ویژگی قرص ویتامین ث بلعیدنی 

  • این قرص به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند.
  • باعث افزایش سطح جذب آهن در بدن و در نتیجه کاهش کم خونی می‌شود.
  • با خواص آنتی اکسیدانی خود، از ابتلا به بسیاری از سرطان‌ها جلوگیری می‌کند.
  • با خاصیت کلاژن سازی خود، به بهبود سریع زخم‌ها کمک می‌کند.
  • مصرف این دارو به افزایش رشد قد در سنین رشد کمک می‌کند.
  • با تامین کلاژن مورد نیاز مو، استحکام آن را بالا می‌برد و از شکنندگی آن جلوگیری می‌کند.

با توجه به اینکه این مکمل، طعم پرتقالی خوبی دارد، برای بسیاری از افرادی که در بلع دارو بخاطر طعم بد آن دچار مشکل هستند، بسیار مناسب است. همچنین با توجه به هزینه پایین و سطح جذب بالای آن، یک گزینه مناسب برای تامین ویتامین سی مورد نیاز بدن است.

ترکیبات قرص ویتامین ث بلعیدنی

  • 500 میلی گرم ویتامین C 

نحوه مصرف

افرادی که قصد مصرف این مکمل غذایی را دارند، به دو دسته تقسیم می‌شوند: افرادی که بالای 8 سال سن دارند و بزرگسالان، همچنین افرادی که کمتر از 8 سال سن دارند. برای بزرگتر از 8 سال و بزرگسال، روزانه یک تا دو عدد قرص ویتامین سی کافی است. کودکان زیر 8 سال، روزانه می‌توانند تنها یک عدد از این مکمل را مصرف کنند.

موارد احتیاط مصرف

افرادی که باید در مصرف قرص ویتامین ث بلعیدنی 500 میل آرامیس فارمد احتیاط کنند، شامل بیماران تالاسمی و دیابتی هستند. اگر این افراد قصد مصرف این مکمل را دارند، باید با پزشک مشورت کنند. همچنین زنان باردار و شیرده، باید قبل از استفاده از این مکمل، با پزشک متخصص مشورت کنند. 

عوارض قرص ویتامین ث بلعیدنی

شایع ترین عارضه جانبی دریافت ویتامین C بالا ، ناراحتی گوارشی است. به طور کلی ، این عوارض جانبی از خوردن غذاهایی که حاوی ویتامین C هستند ، ایجاد نمی شود بلکه به دلیل مصرف ویتامین به شکل مکمل است. اگر در یک زمان بیش از 2000 میلی گرم مصرف کنید ، به احتمال زیاد علائم گوارشی را تجربه خواهید کرد. 

شرایط نگهداری

برای اینکه کیفیت این دارو را حفظ کنید، باید آن را در یک جای خشک و خنک و در دمای کمتر از 25 درجه قرار دهید. همچنین مراقب باشید که حتماً این مکمل را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

خرید آنلاین قرص ویتامین ث بلعیدنی

در صورتی که قصد خرید انواع مکمل های غذایی مانند قرص ویتامین ث بلعیدنی 500 میل آرامیس فارمد را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس نیز بهره‌مند شوید.


محصولات مشابه خریداری شده

افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی