در حال بارگزاری ...

محصولات مرتبط

افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

گلوکواستار نیچرز اونلی 30 عدد

شناسه محصول: 5927818
شناسه محصول: 5927818
تولید کننده: نیچرز اونلی
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

قرص گلوکواستار نیچرز اونلی فرموله شده از عناصر طبیعی و گیاهی، مولتی ویتامین و مینرال و آنتی اکسیدان مکملی جهت حفاظت از ساختار غضروف و مفاصل شناخته شده است. این محصول به تقویت سیستم ایمنی و حساسیت مفاصل نسبت به سرما نیز کمک موثری می‌کند.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
گلوکواستار نیچرز اونلی 30 عدد
نقد و بررسی
قرص گلوکواستار نیچرز اونلی فرموله شده از عناصر طبیعی و گیاهی، مولتی ویتامین و مینرال و آنتی اکسیدان مکملی جهت حفاظت از ساختار غضروف و مفاصل شناخته شده است. این محصول به تقویت سیستم ایمنی و حساسیت مفاصل نسبت به سرما نیز کمک موثری می‌کند.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

ممکن است حتی یکبار هم که شده اسم آرتروز به گوشتان خورده باشد یا افراد مسن در اطرافتان به این بیماری مبتلا باشند. آرتروز در همه مناطق جغرافیایی دنیا بیماری شایعی است. ساییدگی مفصل و ورم مفاصل و استخوان­‌ها نام‌­های دیگر این بیماری هستند. در این بیماری پیش­رونده استخوان­‌ها درگیر می‌شوند و غضروف مفاصل شروع به تحلیل رفتن می‌کند. شایع‌ترین درگیری­‌ها از این بیماری در زانو، ستوان فقرات، دست، پا و ران اتفاق می‌­افتد.

علائم شایع بیماری آرتروز عبارتند از درد مفاصل، محدودیت حرکت، کاهش انعطاف‌پذیری مفاصل، تورم و التهاب مفاصل، صدای ترق ترق یا صدای ساییده شدن مفصل­‌ها به هنگام حرکت و غیره.... ممکن است درد در این بیماری ابتدا خفیف باشد ولی به مرور می‌تواند به قدری شدت یابد که زندگی و خواب بیمار را دچار اختلال کند. در این بیماری به خاطر درد مفاصل ممکن است تحرک بیمار کاهش یابد و این موضوع باعث تحلیل رفتن و ضعیف شدن ماهیچه های پیرامون مفصل و شل شدن رباط‌­ها می‌شود.

قرص گلوکواستار نیچرز اونلی از ترکیبات و عناصر طبیعی و از آنتی­‌اکسیدن و مولتی ویتامین و مینرال بهره‌مند است. همچنین این قرص دارای ماده گلوکوزامین سولفات است که خاصیت جذب را بالاتر می‌برد و ماندگاری را بهتر می‌کند. با مصرف این مکمل درد و التهاب ناشی از آتروز و صدمات و تخریب مفاصل که حاصل این بیماری است کاهش پیدا می‌کند. این دارو آنتی‌اکسیدا‌ن‌­هایی دارد که خواص ضددرد و ضدالتهاب دارند و از غضروف و استخوان زیر مفصل محافظت می‌کنند. فرمول منحصر به فرد این دارو موجب شده است نیاز به مصرف دارو‌های ضد‌التهاب استروئیدی و غیراستروئیدی کاهش یابد.

ویژگی گلوکواستار نیچرز اونلی

  • کاهش عوارض جانبی ناشی از مصرف داروهای ضد التهاب
  • کاهش درد و التهاب ناشی از بیماری آرتروز
  • بهبود عملکرد مفاصل و سهولت در حرکت
  • کاهش حساسیت مفاصل نسبت به سرما
  • جلوگیری از ساییدگی و تخریب مفاصل
  • کمک به تقویت سیستم ایمنی

ترکیبات گلوکواستار نیچرز اونلی

این دارو حاوی گلوکوزامین سولفات است. همچنین مقادیری از ویتامین E، فولیک اسید، ویتامین D3 و زینک و عصاره زنجبیل را داراست.

گلوکوزامین سولفات

این ماده در بدن به صورت طبیعی تولید می‌شود و وجود دارد و باعث تحریک تولید و ترمیم غضروف می‌شود و در بیماری آرتروز هم نقطه شروع آسیب، غضروف مفصلی است. تاثیرگذاری گلوکوزامین سولفات از همینجا آغاز می‌شود. به علاوه مصرف این ماده سطح تولید اسید هیالورونیک را در مفاصل افزایش می‌دهد که در سلامت مایع سیونووال (مایع بین مفصلی یا زلاله) موثر است.

  • ویتامینE: همراه افزایش سن احتمال ابتلا به پوکی استخوان هم بالاتر میرود.پوکی استخوان درواقع تخریب و تحلیل بافت لانه زنبوری درون استخوان است.در این زمان استخوان­ها با کوچکترین ضربه ممکن است بشکنند. ویتامینE  به عنوان یک آنتی اکسیدان اجازه نمیدهد آسیب­های اکسیدانی پیشروی کنند و استخوان­های بدن تحلیل برود.
  • ویتامین D3: این ویتامین نیز در استحکام استخوان­‌ها موثر است. کمبود ویتامین D در بزرگسالان باعث پوکی استخوان می­‌شود. این ویتامین به افزایش جذب کلسیم و فسفر از طریق روده‌­ها کمک می‌کند و باید گفت ویتامین D3 در مقایسه با بقیه‌­ی ویتامین‌­­های D از اهمیت بیشتری برخوردار است. در واقع مصرف این ویتامین برای بزرگسالان و افراد مسن که از تحلیل رفتن و ناتوانی عضلاتشان رنج می‌برند ضروری است.
  • زینک: وجود زینک یا همان روی برای بدن ضروری است. این ماده تاثیر زیادی بر عملکرد ایمنی بدن دارد و کمبود خفیف آن هم می‌تواند عملکرد ایمنی بدن را مختل کند. مقادیر قابل توجهی از زینک که در قرص نیچرز اونلی وجود دارد مصرف آن باعث بالا رفتن سطح ایمنی بدن و التیام سریع‌­تر زخم­­‌ها می‌شود.
  • عصاره­ زنجبیل: عصاره زنجبیل موجود در این مکمل  آبریزش، عطسه و در کل آلرژی را کاهش می‌دهد. همچنین زنجبیل دارای اثر تغذیه‌ای عالی و منبع غنی از ویتامین­‌ها و اسید فولیک است و بر روی دستگاه گوارش اثر مثبتی دارد. در عین حال التهاب و درد میگرن را تا حد زیادی کاهش می‌دهد و دردهای روی پیشانی را بهبود می‌بخشد. زنجبیل ناتوانی و درد ناشی از آرتروز را نیز کاهش می‌دهد و عناصر لازم برای بافت غضروف را فراهم می‌کند.
  • اسید فولیک: اسید فولیک یکی از اقسام ویتامین­‌های B است که برای متابولیسم بدن لازم است و در تولید پروتئین در بدن نقش دارد. کمبود فولیک اسید در بدن عوارضی مانند کم­‌خونی ، اختلالات گوارشی و مشکلات روحی به همراه خواهد داشت.

نحوه مصرف

میزان مصرف این فراورده روزی 2 بار و هر بار یک قرص بعد از غذا می باشد. قرص را به طور کامل بریده و از جویدن آن خودداری نمایید. قرص را با یک لیوان پر از آب مصرف نمایید.

موارد احتیاط مصرف

  • اگر داروی خاصی مصرف میکنید برای اطلاع از تداخلات احتمالی این دارو حتمن با پزشک خود مشورت کنید.
  • از مصرف بیشتر از مقدار تجوز شده توسط پزشکتان بپرهیزید.
  • این دارو ممکن است به دلیل وجود گلوکز آمین با داروهایی مثل وارفارین پتاسیم و آسنو کومارول تداخل دارویی پیدا کند.
  • اگر به صدف حلزون و یا یکی از ترکیبات آن حساسیت دارید از مصرف این دارو اکیدا بپرهیزید.

عوارض جانبی گلوکواستار نیچرز اونلی

  • عوارض گوارشی، خواب‌آلودگی، سردرد، بی خوابی و مشکلات موقتی هاضمه نظیر درد شکمی، کاهش اشتها، تهوع، سوزش سر دل، یبوست، اسهال و استفراغ در دوزهای بالا دیده می شود.

شرایط نگهداری

  • در زمانی کمتر از 30 درجه سانتیگراد دور از رطوبت نگهداری شود. دور از دسترس کودکان قرار دهید.

خرید آنلاین گلوکواستار نیچرز اونلی

در صورتی که قصد خرید انواع مکمل های مفاصل و استخوان مانند گلوکواستار نیچرز اونلی 30 عدد را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس نیز بهره‌مند شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی