در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کپسول گیاهی الارتریت ریحانه بهبود آرتوروز 30 عدد

شناسه محصول: 4194784
شناسه محصول: 4194784
تولید کننده: ریحانه
فروشنده: داروپلاس
43٬000 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

کپسول گیاهی الارتریت در درمان بیماری استئوآرتریت یا آرتروز موثر بوده و درد و التهاب مفاصل را کاهش می‌دهد. با مصرف این کپسول که از عصاره سنجد تهیه شده است، مصرف داروهای مسکن را می‌توانید به حداقل برسانید.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
کپسول گیاهی الارتریت ریحانه بهبود آرتوروز 30 عدد
نقد و بررسی
کپسول گیاهی الارتریت در درمان بیماری استئوآرتریت یا آرتروز موثر بوده و درد و التهاب مفاصل را کاهش می‌دهد. با مصرف این کپسول که از عصاره سنجد تهیه شده است، مصرف داروهای مسکن را می‌توانید به حداقل برسانید.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

کپسول گیاهی الارتریت در درمان بیماری استئوآرتریت یا آرتروز موثر بوده و التهاب و درد مفاصل را کاهش می‌دهد. این کپسول از عصاره سنجد تهیه شده است که با مصرف آن می‌توانید مصرف داروهای مسکن را نیز به حداقل برسانید. کپسول گیاهی الارتریت ضد درد و التهاب است و به بهبود بیماری استئوآرتریت یا همان آرتروز کمک می‌کند.

این فرآورده به خصوص برای ورزشکاران و افرادی که مشاغل سخت دارند و درگیر مشکلات مفاصل هستند، مناسب است. بهبود عملکرد و حرکت مفاصل و کاهش درد و التهاب مفاصل از مزایای این محصول است. این فرآورده کاملا گیاهی بوده و در آن از عصاره فرآوری شده سنجد استفاده شده است. سنجد گیاه سرشار از ترکیبات فلاونوئیدی و ترپنوئیدی است و دارای اثرات قابل توجه ضد درد و التهاب هستند. بخش مهمی از اثرات ضد التهاب و ضد درد این ترکیبات حاصل مهار پروستاگلندین‌ها به ویژه PGE2 و COX2 است. اثرات ضد درد عصاره میوه سنجد در کپسول گیاهی الارتریت هم به صورت محیطی و هم به صورت مرکزی به اثبات رسیده است.  

ویژگی‌ کپسول گیاهی الارتریت ریحانه

این محصول کاملا گیاهی است و باعث کاهش درد و التهاب مفاصل شده و نیاز به داروهای مسکن را کاهش می‌دهد. کپسول گیاهی الارتریت ریحانه عملکرد و حرکت مفاصل، استئوآرتریت (آرتروز) زانو و مفاصل را بهبود می‌بخشد و برای ورزشکاران و افراد با مشاغل سخت مناسب است.

ترکیبات کپسول گیاهی الارتریت ریحانه

ترکیبات موثر کپسول گیاهی الارتریت، عصاره فرآوری شده سنجد است. در اینجا برای آگاهی شما دوستان به بررسی خواص سنجد و تاثیر آن بر بیماری آرتروز پرداخته شده است:

سنجد یکی از میوه‌های بسیار مفید با طبع خشک و سرد است. بسیار جالب است که این میوه کوچک حاوی ویتامین c بیشتر از یک پرتقال متوسط بوده همچنین حاوی اسیدهای چرب امگا3، 6 و 9 است و مانع بروز انواع بیماری و التهاب می‌شود.

امروزه پوکی استخوان چهارمین عامل مرگ و میر در جهان است که این بیماری (پوکی استخوان) و بیماری‌هایی مانند آرتروز به ویژه در زنان بسیار رایج است. کپسول گیاهی الارتریت به دلیل دارا بودن عصاره سنجد به درمان استئوآرتریت (آرتروز) و التهاب مفاصل کمک می‌کند. ویتامین c موجود در این میوه باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و در درمان سرماخوردگی، آنفولانزا و... موثر است. پودر خسته سنجد در درمان التهاب‌های حاد و مزمن کاربرد داشته و آرتروز را درمان می‌کند.

نحوه مصرف 

روزی 2 بار، هر بار یک عدد کپسول بعد از وعده غذایی میل شود.

موارد احتیاط مصرف 

  • در محل خشک و در دمای پایین‌تر از 30 درجه و دور از دسترس کودکان نگهداری شود. ایمنی مصرف کپسول گیاهی الارتریت ریحانه در دوران بارداری و شیردهی به اثبات نرسیده است. 
  • در مقادیر مصرف توصیه شده تا به حال عوارض جانبی برای کپسول گیاهی الارتریت گزارش نشده است.

خرید آنلاین کپسول گیاهی الارتریت ریحانه 

در صورتی که قصد خرید آنلاین انواع مکمل غذایی مفاصل و استخوان را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات اقدام نمایید. همچنین شما می‌توانید از مشاوره آنلاین و رایگان متخصصان داروپلاس بهره‌مند شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی