در حال بارگزاری ...

محصولات مرتبط

افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کپسول ژلاتینی اورامین اف دوون فارم ۳۰ عدد

شناسه محصول: 1439237
شناسه محصول: 1439237
تولید کننده: کوشان فارمد
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

کپسول ژلاتینی اورامین اف دوون فارم حاوی ویتامین‌های گروه B ،A ،C ،D ،E، جینسینگ و رویال ژلی است که این محصول برای رفع خستگی و ترمیم سریع تر زخم‌ها و همچنین تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید و تاثیرگذار است.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
کپسول ژلاتینی اورامین اف دوون فارم ۳۰ عدد
نقد و بررسی
کپسول ژلاتینی اورامین اف دوون فارم حاوی ویتامین‌های گروه B ،A ،C ،D ،E، جینسینگ و رویال ژلی است که این محصول برای رفع خستگی و ترمیم سریع تر زخم‌ها و همچنین تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید و تاثیرگذار است.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

کپسول ژلاتینی اورامین اف دوون فارم از جینسینگ کره‌ای، ژل رویال، مولتی ویتامین و املاح معدنی تهیه شده است و می‌تواند بسیاری از مشکلات سلامتی از جمله خستگی، احساس افسردگی، و کاهش سطح انرژی را برایتان به ارمغان آورد. معمولا خستگی و بی‌حالی یعنی نداشتن انرژی کافی برای انجام دادن فعالیت‌ها در روز است.  یکی از دلایل خستگی کمبود ویتامین، مواد معدنی و کمبود کالری دریافتی است. 

ویژگی کپسول ژلاتینی اورامین اف دوون فارم

  • خستگی روزانه
  • ضعف عمومی
  • تقویت قوای جنسی در مردان
  • دوران رشد
  • پیشگیری و کمک به درمان خشکی چشم و شب کوری
  • کمک به رشد و استحکام استخوان‌ها و دندان‌ها

ترکیبات کپسول ژلاتینی اورامین اف دوون فارم 

Vitamin A : ویتامینA یک ویتامین محلول در چربی است. این ویتامین در غذاهای حیوانی بیشتر از گیاهی یافت می‌شود.  ویتامین A به فرم اصلی‌اش فقط در مواد غذایی حیوانی موجود است. ویتامین آ به مقدار زیاد در جگر، تخم مرغ، شیر و لبنیات وجود دارد.
همچنین پیش سازهای ویتامین آ یعنی کاروتنوئیدها که در بدن به ویتامین A تبدیل می‌شوند، در سبزیجات با رنگ سبز تیره مثل سبزی خوردن و اسفناج، در سبزیجات نارنجی رنگ مثل هویج و کدو حلوایی و میوه‌های به رنگ نارنجی مثل پرتقال و گرمک وجود دارند.
بنابراین توصیه می‌شود حتماً در کنار غذا، سالاد سبزیجات، سبزی خوردن، سوپ سبزیجات یا سبزیجات پخته مثل سیب زمینی میل کنید.
ویتامین A به تنظیم مکانیسم بینایی، رشد، دفاع و سیستم ایمنی و تولید مثل کمک می‌کند.

Vitamin E: ویتامین E یکی از ویتامین‌های محلول در چربی است، روند جذب ویتامین‌های محلول در چربی مشابه جذب چربی‌هاست، بنابراین عوامل مؤثر در جذب چربی‌ها در جذب ویتامین‌های محلول در چربی نیز مؤثرند. ویتامین E مهم‌ترین عامل برای داشتن سیستم ایمنی قوی، پوست و چشم‌های سالم است. این ویتامین در کنار سایر مواد مغذی از قبیل روی و ویتامین ث باعث افزایش تولید اسپرم و هورمون‌های جنسی و مولد انرژی در بدن مردان می‌گردد، از اینرو کمبود ویتامین E با عوارضی مانند کاهش تمایلات جنسی همراه خواهد بود.

Vitamin B1 : این ویتامین نقش مهمی در عملکرد صحیح سیستم عصبی دارد و به همین دلیل در اختلالات و بیماری‌های مربوط به دستگاه عصبی مانند درمان بی‌حسی، سوزش، خواب رفتن و یا احساس گزگز در نوک انگشتان دست و پا به دلایل مختلف از جمله نوروپاتی دیابتی (DiaBetic Neuropathy) تجویز می‌شود. برخی از پزشکان همچنین این ویتامین را جهت تقویت حافظه و کاهش مشکل فراموشی در بیماران مبتلا به آلزایمر، برای کمک به ترک اعتیاد به الکل و نیز برای جلوگیری از سندرم قاعدگی دردناک (Painful Menstruation) در دختران ۱۲ تا ۲۱ ساله توصیه می‌نمایند.

Vitamin B2: وجود ویتامین B2 برای رشد و عملکرد صحیح همه سلول‌های بدن به خصوص سلولهای مغزی، خونی، مخاط گوارشی و پوست ضروری است. برخی پزشکان مکمل‌های این ویتامین را برای درمان طیف متنوعی از بیماری‌ها شامل آکنه، سندرم تونل کارپ (Carpal Tunnel Syndrome)، سندرم سوزش کف پا، گرفتگی‌های عضلانی (Muscle Cramps) و سردردهای میگرنی تجویز می‌کنند که اثبات موثر بودن آن نیاز به تحقیقات بیشتر دارد.

Vitamin B3: این ویتامین یا نیاسین برای کاهش میزان کلسترول و تری گلیسرید خون موثر است. مصرف این ویتامین ممکن است به سلامتی بیماران مبتلا به تصلب شرایین، دیابت و کسانی که قبلا یک بار دچار حمله قلبی شده‌اند، کمک نماید ولی بهتر است پیش از شروع درمان با پزشک یا دکتر داروساز مشورت گردد. این ویتامین در غذاهایی مانند گوشت، ماهی ، مخمر (Yeast)، شیر، تخم مرغ، حبوبات و سبزیجات یافت می‌شود.

Vitamin B5: ویتامین B5 یا پنتوتنیک اسید برای متابولیسم صحیح چربی‌ها، کربوهیدرات‌ها و پروتئین‌ها ضروریست. این ویتامین در درمان آکنه، آلرژی، آسم، ریزش مو و اعتیاد به الکل  موثر می‌باشد، اما اثبات موثر بودن آن به تحقیقات بالینی بیشتری نیاز دارد.
با این حال ویتامین B5 نوع دیگری از ویتامین‌‌های گروه B است که به طور گسترده‌ای در بیشتر غذاهای حیوانی و گیاهی یافت می‌شود. از جمله این غذاها می‌توان به جگر، قارچ، دانه‌های آفتاب گردان، ماهی تن، آووکادو و غلات غنی شده صبحانه اشاره کرد.

Vitamin B6:ویتامین B6 در بیش از 100 واکنش آنزیمی در بدن نقش دارد. بدن برای سوخت و ساز اسید‌های آمینه، تجزیه کربوهیدرات‌ها و چربی‌ها، رشد مغز و عملکرد درست سیستم ایمنی به این ویتامین نیاز دارد. در بسیاری از غذاهای گیاهی و حیوانی مثل گوشت، نخود، ماهی تن، ماهی سالمون، گوشت مرغ و انواع سیب زمینی‌ها یافت می‌شود.

Vitamin B12: معمولا ویتامین B12 به افراد گیاهخوار توصیه می‌گردد در صورتی که میزان کافی از ویتامین B12 را از طریق رژیم غذایی دریافت نمی‌کنند، مصرف قرص ویتامین ب۱۲ را در برنامه روزانه خود قرار دهند.  وجود این ویتامین برای متابولیسم صحیح تمام سلول‌های بدن ضروریست و لذا کمبود آن می‌تواند به عوارض جدی از جمله نوعی کم خونی شدید منجر شود. 

خرید آنلاین کپسول ژلاتینی اورامین اف دوون فارم  

در صورتی که قصد خرید انواع مکمل غذایی تقویتی مانند کپسول ژلاتینی اورامین اف دوون فارم را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس و ارسال سریع محصول نیز بهره‌مند شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی