در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کپسول ویتامین C + روی 10 میلی گرم 60 عددی یوروویتال

شناسه محصول: 2452803
شناسه محصول: 2452803
تولید کننده: یوروویتال
فروشنده: داروپلاس
137٬500 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

ویژگی کپسول ویتامین C + روی یوروویتال : – با توجه به ساختار ویژه کپسول ، ویتامین C موجود به صورت آهسته طی ۱۰ ساعت در بدن آزاد می شود و درنتیجه همه ویتامین C موجود در کپسول مورد استفاده بدن قرار می گیرد. – جذب بیشتر روی به علت وجود ویتامین C روی: یک ع...

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
کپسول ویتامین C + روی 10 میلی گرم 60 عددی یوروویتال
نقد و بررسی
ویژگی کپسول ویتامین C + روی یوروویتال : – با توجه به ساختار ویژه کپسول ، ویتامین C موجود به صورت آهسته طی ۱۰ ساعت در بدن آزاد می شود و درنتیجه همه ویتامین C موجود در کپسول مورد استفاده بدن قرار می گیرد. – جذب بیشتر روی به علت وجود ویتامین C روی: یک عنصر ضروری در تغذیه انسان ، با گستره وسیعی از نقش های بیولوژیکی است. روی نقش ساختاری و تنظیم کننده در بیش از ۲۰۰ آنزیم شناخته شده در بدن انسان دارد.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

کپسول ویتامین C + روی 10 میلی گرم 60 عددی یوروویتال علاوه بر تقویت سلامتی سیستم دفاعی بدن، در تشکیل کلاژن در استخوان‌ها، غضروف، عضله و رگ‌های خونی اهمیت دارد و به جذب آهن کمک می‌کند. این مکمل موجب تحریک رطوبت پوست و رشد کلاژن در پوست می‌شود. این ویتامین به پوست لطافت بخشیده و در از بین بردن چین و چروک آن نیز مؤثر است. همچنین، موجب تسریع بهبود زخم‌ها و محافظت از بدن در برابر استرس‌های فیزیکی و ذهنی می‌شود. 

اگر خواهان یک زندگی سالم و به‌ دور از بیماری‌های گوناگون هستید، باید یک نکته مهم را همواره مد نظر قرار دهید؛ قوی کردن سیستم ایمنی بدن باید در تمام بخش‌های سبک زندگی شما در اولویت قرار داشته باشد. سیستم ایمنی بدن وظیفه محافظت از بخش‌های مختلف بدن را در برابر حمله انواع و اقسام ویروس‌ها، میکروب‌ها، باکتری‌ها و ... را بر عهده دارد. اگر کوچک‌ترین ضعفی در عملکرد سیستم ایمنی بدن مشاهده شود، باید منتظر عوارض خطرناک کوتاه‌ مدت و بلند‌مدت بود که بعضاً جان افراد را نیز تهدید می‌کند.  

خرید آنلاین کپسول ویتامین C + روی 

در صورتی که قصد خرید انواع مکمل غذایی پوست، مو و ناخن مانند کپسول ویتامین C + روی را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس و ارسال سریع محصول نیز بهره‌مند شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی