در حال بارگزاری ...

محصولات مرتبط

افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کپسول مگابیت بیوتین 5000 میکروگرم برونسون

شناسه محصول: 6061356
شناسه محصول: 6061356
تولید کننده: گیتی سلامت آریا
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

این محصول کمک می‌کند به ارتقاء سیستم انرژی بدن، حفظ سلامت پوست، مو و ناخن، کاهش ریزش مو، ضخیم شدن موهای نازک شده، افزایش حجم و درخشندگی آنها، حفظ سلامت استخوان‌ها به واسطه وجود کلسیم، کمک به افزایش استقامت ناخن‌ها و جلوگیری از شکسته شدن آنها.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
کپسول مگابیت بیوتین 5000 میکروگرم برونسون
نقد و بررسی
این محصول کمک می‌کند به ارتقاء سیستم انرژی بدن، حفظ سلامت پوست، مو و ناخن، کاهش ریزش مو، ضخیم شدن موهای نازک شده، افزایش حجم و درخشندگی آنها، حفظ سلامت استخوان‌ها به واسطه وجود کلسیم، کمک به افزایش استقامت ناخن‌ها و جلوگیری از شکسته شدن آنها.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

کپسول مگابیت بیوتین 5000 میکروگرم برونسون می‌تواند به صورت کامل بیوتین لازم برای بدن شما را تامین کند. به علاوه به صورت چشم‌گیری بر تقویت مو و ناخن‌های شما تاثیرگذار است و از ضعیف شدن ناخن‌ها و ریزش موها جلوگیری می‌کند. در ادامه درباره‌ این محصول و تاثیر آن بر روی اندام‌های مختلف بدن توضیح داده شده است.  

علاوه بر منابع غذایی، قرص‌‌‌های مکمل سرشار از این ویتامین نیز در بازار دارویی موجود هستند. مزیت این قرص‌ها این است که مقدار بیوتین و دیگر مواد مفید آنها اندازه‌گیری شده، دقیق و خالص است. از نمونه‌ این قرص‌ها، کپسول مگابیت 5000 میکروگرم برونسون است. 

بیوتین چیست و چه کاربرد‌هایی دارد؟

بیوتین ویتامین موهای شماست. از این رو است که برخی آن را با نام ویتامین H می‌شناسند که از واژه‌ Hair  گرفته شده است. البته این ماده‌ی محلول در آب در گروه ویتامین‌های ب قرار می‌گیرد. به خاطر همین محلول بودن ممکن است بدن روزانه مقدار زیادی از این ویتامین را دفع کند. پس بهتر است به سراغ دریافت این ویتامین مهم از طریق مکمل‌ها بروید.

بیوتین سلول‌های پوست و ریشه‌ی مو را تحریک می‌کند تا فعالیت بیشتری داشته باشند. به علاوه گردش خون در پوست سر و بدن را افزایش می‌دهد و به همین علت در رشد مو و زیبایی پوست صورت تاثیر گذار است. به علاوه می‌تواند در روند سوخت و ساز سلول‌های دیگر هم موثر باشد و چربي‌ها و پروتئین‌ها را متابولیزه کند تا انرژی لازم را برای شما فراهم کند.

علائم کمبود بیوتین عبارتند از: 

  • ریزش و نازک شدن موها
  • حلقه‌ی قرمز و پوسته‌ای شدن پوست دور چشم‌ها، بینی و دهان
  • تورم صورت با لک‌های قرمز چربی
  • علائم اختلال‌های عصبی هم‌چون افسردگی، خستگی و آشفته بودن ذهن

روش افزایش مقدار بیوتین در بدن: اگر شما هم علائم کمبود بیوتین را در بدن خود حس می‌کنید، باید به فکر جبران این کمبود باشید، چرا که کاهش این ویتامین می‌تواند بر زندگی روزانه‌ي شما تاثیر زیادی داشته باشد. برای دریافت بیوتین لازم می‌توانید به سراغ منابع غذایی این ماده بروید.

ویژگی‌ کپسول مگابیت بیوتین 5000 میکروگرم 

این دارو توسط شرکت آمریکایی برونسون تولید و در بسته‌های ۶۰ عددی روانه‌ی بازار می‌شود. ویژگی‌ها و تاثیرات قرص مگابیت عبارت‌اند از:

  • تاثیر این دارو بر روی موهای شما کاملاً چشم‌گیر است چرا که می‌تواند ریزش آنها را کم، موهای نازک شده و آسیب‌دیده را ترمیم و ضخیم کند و حجم آنها را افزایش دهد. بیوتین برای موهای شما درخشندگی خاصی را به همراه دارد.
  • کپسول بیوتین ۵۰۰۰ حاوی مقادیر زیادی کلسیم است که می‌تواند به سلامت استخوان‌ و دندان‌های شما تاثیرگذار باشد. کلسیم هم‌چنین در انتقال‌ پیام‌های عصبی نقش مهمی در بدن دارد و از پوکی استخوان‌ها جلوگیری می‌کند.
  • بیوتینِ موجود در این دارو، می‌تواند به کمک افرادی که به بیماری دیابت دچار هستند هم بیاید. این دارو قند خون را کنترل می‌کند و انواع نوروپاتی( سوزن سوزن شدن کف دست و پا) را کاهش می‌دهد.
  • یکی از کاربرد‌های دیگر این دارو، کمک به بهبود حس چشایی از دست رفته در بیماران است.
  • همان‌طور که گفتیم ویتامین موجود در این کپسول، می‌تواند در سوخت و ساز سالم سلول‌های شما تاثیرگذار باشد و سطح انرژی شما را بالاتر ببرد.

نحوه مصرف

مقدار توصیه‌ شده‌ این قرص به طور معمول، مصرف یک قرص به طور روزانه و به همراه آب کافی است. البته بهتر است این مقدار تحت نظر و با توصیه‌ی پزشک باشد. 

موارد احتیاط مصرف

  • این محصول را در دمای اتاق و جای خشک و خنک نگه‌داری کنید.
  • از مصرف این قرص در زمان بارداری و شیردهی خودداری نمایید.
  • این دارو برای مصرف بزرگ‌سالان در نظر گرفته شده است، بنابرین آن را از دسترس کودکان دور نگه دارید.
  • قرص مگابایت بیوتین 5000 برونسون در دسته‌ي مکمل‌ها قرار دارد و نمی‌تواند برای کاربرد‌های درمانی استفاده شود.

عوارض جانبی کپسول مگابیت بیوتین 5000 میکروگرم 

مصرف این دارو، تحت نظر و به اندازه‌ی توصیه شده‌ی پزشک، عوارض خاصی را ایجاد نمی‌کند. اگر مقدار دریافت بیوتین زیاد باشد، می‌تواند به نتایج آزمایش‌های تیروئید و ویتامین D اثر بگذارد و آنها را تغییر دهد.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی