در حال بارگزاری ...

محصولات مرتبط

افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کپسول مکس ویژن سوپرابیون 30 عدد

شناسه محصول: 2135993
شناسه محصول: 2135993
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

کپسول مکس ویژن سوپرابیون با دارا بودن انواع ویتامین و املاح معدنی جهت سلامتی چشم، حفظ بینایی و رفع مشکلات مربوط به چشم استفاده می‌شود.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
کپسول مکس ویژن سوپرابیون 30 عدد
نقد و بررسی
کپسول مکس ویژن سوپرابیون با دارا بودن انواع ویتامین و املاح معدنی جهت سلامتی چشم، حفظ بینایی و رفع مشکلات مربوط به چشم استفاده می‌شود.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

کپسول مکس ویژن سوپرابیون 30 عدد حاوی انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی مفید به همراه آنتی‌اکسیدان‌های جهت تقویت بینایی، حفظ سلامت چشم و پیشگیری از آسیب‌های اشعه UV طراحی شده است. چشم و بینایی یکی از مهمترین عضو بدن است. این عضو ظریف به دلیل مواجهه زیاد با محرک‌های بیرونی از جمله آلودگی‌های محیطی، اشعه‌های گوناگون مانند اشعه UV، استفاده زیاد از وسایل الکترونیکی و عوامل داخلی مانند پیری، بیماری‌ها و ژنتیک بیش از سایر اعضای بدن در معرض آسیب می‌باشد و به مراقبت بیشتری نیز نیاز دارد. همواره مصرف مواد معدنی و ويتامين‌های مختلف به ويژه ويتامين A به حفظ سلامت چشم و بینایی کمک می‌کند. 

ترکیبات کپسول مکس ویژن سوپرابیون

لوتئین و زاگزانتین: لوتئین و زاگزانتین از آنتی‌اکسیدان‌‌های کاروتنوئیدی است که برای حفاظت از سلامت چشم موثر است و از اختلالاتی مثل دژنراسیون ماکولا و آب مروارید (کاتاراکت) پیشگیری می‌کند. لوتئین با فیلتر کردن درصدی از نور UV با طول موج کوتاه که آثار مخرب روی چشم دارد از آن محافظت می‌کند.

ویتامین A: ویتامین A از مواد سازنده بیگمان یا ماده رنگی سلول‌های شبکیه چشم می‌باشد و نقش مهمی در بینایی دارد.

ویتامین C: یکی دیگر از مواد بسیار مفید برای بینایی ویتامین C است. همراه همیشگی ویتامین C، بیوفلاونوئید علاوه‌بر اینکه به ویتامین C در اثر گذاری کمک می‌کند خود نیز فوایدی دارد. مطالعات نشان داده‌اند که مقادیر بالای ویتامین C می‌تواند باعث کاهش خطر ابتلا به کاتاراکت شود. این ویتامین همچنین می‌تواند با کاهش فشار چشم مانع گلوکوم نیز شده و یا بیماری را در مبتلایان تسکین دهد.

روی، سلنیوم و ویتامین E: برای فعالیت سیستم بینایی و حفظ سلامت بخش‌های مختلف از جمله قرنیه ضروری است.

ویتامین‌های B1 تا B12 و فولیک اسید: ویتامین‌های B1 تا B12 و فولیک اسید از التهاب مزمن و از افزایش سطح هموسیستئین در خون پیشگیری می‌کند که می‌تواند سب بروز مشکلات عروقی موثر بر شبکیه چشم شوند. ویتامین B همچنین از ضعیف شدن دید در اثر افزایش سن نیز پیشگیری می‌کند. به همین خاطر می‌توان آن را یکی از بهترین قرص‌های تقویت چشم دانست. .

خرید آنلاین کپسول مکس ویژن سوپرابیون 

در صورتی که قصد خرید انواع مکمل غذایی کمک درمانی مانند کپسول مکس ویژن سوپرابیون را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس و ارسال سریع محصول نیز بهره‌مند شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی