در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کپسول سافت ژل مولتی پریناتال دانا 30 عدد

شناسه محصول: 2357670
شناسه محصول: 2357670
دسته بندی: بارداری و شیردهی
تولید کننده: داروسازی دانا
فروشنده: داروپلاس
95٬000 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

کپسول سافت ژل مولتی پریناتال دانا با داشتن انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی نیاز روزانه زنان باردار و شیرده را تامین می‌کند. آهن، اسید فولیک و ویتامین B12 از اصلی ترین ترکیبات موجود در این کپسول نرم هستند.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
کپسول سافت ژل مولتی پریناتال دانا 30 عدد
نقد و بررسی
کپسول سافت ژل مولتی پریناتال دانا با داشتن انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی نیاز روزانه زنان باردار و شیرده را تامین می‌کند. آهن، اسید فولیک و ویتامین B12 از اصلی ترین ترکیبات موجود در این کپسول نرم هستند.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

کپسول سافت ژل مولتی پریناتال دانا با دارا بودن انواع ویتامین و مواد معدنی نیاز روزانه زنان باردار را به ویتامین‌ها تامین کرده و به افزایش سطح سلامت آنها کمک می‌کند. یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در بارداری تغذیه‌ مادر است و رعایت یک رژیم غذایی سالم و مغذی در دوران بارداری بسیار مهم است. زنان باردار و مادرانی که در دوران شیردهی هستند، نیاز به تأمین مواد معدنی و ویتامین‌های بیشتری در حالت عادی دارند.

با این وجود مصرف مولتی ویتامین در دوران بارداری علاوه بر تامین نیاز مادران، برجنین هم نیز تاثیر می‌گذارد. همچنین طبق تحقیقات انجام شده مصرف مولتی ویتامین‌ها، کلسیم و آهن در دوران بارداری از بروز پاره‌ای از مشکلات مادر و جنین جلوگیری می‌کنند و این مواد نقش بسیار مهمی در رشد و تکامل صحیح کودک در دوران بارداری ایفا می‌کنند. 

کپسول سافت ژل مولتی پریناتال دانا 30 عدد به‌ عنوان یکی از محصولات بسیاری کاربردی در این راستا است که سرشار از انواع ویتامین‌ها از جمله A، E، C، D، B1، B2 و B12 و همچنین مواد معدنی از جمله آهن، کلسیم و فولیک اسید است. حضور این مواد در بدن مادران در دوران بارداری و شیردهی نقش بسیار زیادی در سلامت مادر، فرزند و افزایش کیفیت شیر مادر می‌شود.  

این کپسول را می‌توانید روزانه 1 عدد به همراه یک لیوان آب میل کنید.

احتیاط مصرف

نکته مهم در خصوص مصرف کپسول سافت ژل مولتی پریناتال دانا 30 عدد، وجود دارد؛ به هیچ عنوان در هنگام مصرف نباید این کپسول جویده شود و باید حتماً در کنار غذا به همراه آب مصرف شود. در زمان نگهداری نیز حتماً در یک محیط با دمای کمتر از 25 درجه سلسیوس قرار داده شود.

خرید آنلاین کپسول سافت ژل

در صورتی که قصد خرید انواع مکمل غذایی بانوان مانند کپسول سافت ژل مولتی پریناتال دانا 30 عدد را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس نیز بهره‌مند شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی