در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کرم پودر مات کننده این لی Vanila۱۲

شناسه محصول: 2069200
شناسه محصول: 2069200
دسته بندی: کرم پودر
تولید کننده: این لی
فروشنده: داروپلاس
74٬800
88٬000 تومان ‎−13٬200 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

کرم پودر مات کننده این لی Vanila۱۲ مناسب رنگ پوست متوسط است، دارای پوشش‌دهی عالی و ماندگاری بالا در برابر گرما و تعرق و رطوبت است و جلوه‌ای مات و طبیعی به پوست می‌دهد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
کرم پودر مات کننده این لی Vanila۱۲
نقد و بررسی
کرم پودر مات کننده این لی Vanila۱۲ مناسب رنگ پوست متوسط است، دارای پوشش‌دهی عالی و ماندگاری بالا در برابر گرما و تعرق و رطوبت است و جلوه‌ای مات و طبیعی به پوست می‌دهد.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

فرمولاسیون ویژه کرم پودر مات کننده این لی Vanila۱۲ باعث می‌شود تا چهره شما در تمام طول روز مات و طبیعی بماند و از ایجاد ظاهر براق بویژه بر روی بینی و پیشانی جلوگیری می‌کند. مقاوم بودن در برابر گرما، تعریق و رطوبت از دیگر مزایای کرم پودرهای این لی است و اثری از ماسیدگی کرمپودر روی پوستتان شاهد نخواهید بود. کرم‌پودرها با پخش‌پذیری مناسب، به داشتن پوست یکدست شفاف کمک می‌کند. کرم‌پودر این لی با ماندگاری مناسبی که دارد از ایجاد چربی و براق شدن پوست جلوگیری می‌کند و ساختار سبک و در عین حال قدرت پوشانندگی بالای کرم پودر این لی سبب شده تا این محصول به عنوان محصولی منحصر به فرد شناخته شود. لابراتور گیاهی «طبیعت زنده» از سال 1376 در زمینه‌ی تولید محصولات آرایشی‌بهداشتی فعالیت می‌کند و محصولات آرایشی را با نام برند این‌لی به بازار عرضه کرده است و با کیفیتی در سطح جهانی رقابت می‌کند. در انتخاب کرم پودر به این نکته توجه داشته باشید که قرار نیست رنگ پوست خود را تغییر دهید. تنها باید رنگی یکدست در صورت خود داشته باشید پس مناسب‌ترین رنگ برای شما رنگ پوست خودتان است. این محصول، به کاهش تولید سبوم (چربی پوست) کمک می‌کند و خاصیت پوشانندگی آن در تمام روز حفظ شده و به پوست ظاهری یکدست و مات می‌دهد و برای پوست‌های چرب با منافذ باز و مستعد آکنه (جوش) مناسب است. کرم ‌پودر این لی مدل (Vanila) به شماره‌ 12 و مناسب رنگ پوست متوسط است، پایه رنگ وانیلی دارد و پوشش‌دهی بالا جلوه‌ای مات روی پوستتان نشان می‌دهد که همین موضوع آرایش صورت را طبیعی‌تر نشان می‌دهد.

ویژگی کلی کرم پودر این لی

  • ایجاد پوششی مناسب با ساختاری نرم و سبک
  • دارای جلوه ای مات و طبیعی
  • مناسب برای صاف و یکدست نمودن پوست
  • با ماندگاری طولانی، فاقد چربی

نحوه صحیح استفاده از کرم پودر این لی

  • استفاده از کرم پودر با دست: ابتدا مقداری از کرم را روی پشت دست بریزید سپس با انگشت وسط و انگشت سبابه آن را برداشته  و روی پوست بمالید. از بالا به پایین حرکت کنید تا موهای صورت بالا نیایند و بافت کرم را خراب نکنند. در انتها می‌توانید یک اسفنج مرطوب را به آرامی‌روی پوست بکشید تا بافت بهتری پیدا کند.
  • استفاده از کرم پودر با اسفنج: از اسفنج نرم و با کیفیت استفاده کنید که هیچ بافتی روی پوست به جا نگذارد. مدل‌های اشکی بهترین شکل برای اسفنج هستند که می‌توان با آن‌ها گوشه چشم و کناره‌های بینی را هم پوشش داد. مشابه روش با دست عمل کرده و کرم را با اسفنج از پشت دست بردارید و از بالا به پایین بکشید.
  • استفاده از کرم پودر با برس: برس حرفه‌ای‌ترین ابزار برای استفاده از کرم پودر است که بافتی صاف و بی‌نقص به جا می‌گذارد. برس‌هایی که سر گرد دارند بهترین فرم برس برای زدن کرم پودر هستند. برس‌های با موی طبیعی مقدار زیادی کرم جذب می‌کنند اما برس‌های مصنوعی هم زبر هستند و ممکن است پوست را اذیت کنند. به طور کلی برس‌ها برای کرم پودرهای مایع مناسب‌تر هستند. برای زدن کرم روی پوست مشابه حالت استفاده از دست و اسفنج عمل کنید.

 

خرید آنلاین کرم پودر مات کننده این لی Vanila۱۲

در صورتی که قصد خرید انواع لوازم آرایشی_ لوازم آرایش صورت و کرم پودر مانند کرم پودر مات کننده این لی Vanila۱۲ را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاسنسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس نیز بهره‌مند شوید.

 


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی