در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کرم پودر ضد چروک spf30 شماره 3

شناسه محصول: 1278633
شناسه محصول: 1278633
دسته بندی: کرم پودر
تولید کننده: سینره
فروشنده: داروپلاس
86٬400 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

کرم پودر ضد چروک سینره با حجم 40 میلی لیتر این فونداسیون با پایه سیلیکونی و ساختاری بسیار سبک و در۴ رنگ تهیه شده است. قدرت پخش پذیری مناسب و پوشانندگی زیاد این کرم باعث می گردد تا به راحتی اختلاف رنگ پوست، قرمزی، لک و ... پوشانده شود و رنگ پوست تصحیح...

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
کرم پودر ضد چروک spf30 شماره 3
نقد و بررسی
کرم پودر ضد چروک سینره با حجم 40 میلی لیتر این فونداسیون با پایه سیلیکونی و ساختاری بسیار سبک و در۴ رنگ تهیه شده است. قدرت پخش پذیری مناسب و پوشانندگی زیاد این کرم باعث می گردد تا به راحتی اختلاف رنگ پوست، قرمزی، لک و ... پوشانده شود و رنگ پوست تصحیح گردد. این فرآورده به علت سیلیکونی بودن غیر کومدوژن است و در افراد مستعد به آکنه مشکلی ایجاد نمی کند. جلوه مات این فونداسیون بر روی پوست باعث حذف براقی پوست در افراد با پوست چرب می گردد. فونداسیون سینره نسبت به تعریق مقاوم است ودر نتیجه در طول مدت استفاده در خطوط چهره جمع نشده و یکنواختی خود را حفظ می نماید. این کرم حاوی فیلترهای ضد آفتاب از جمله Tio2 و اتیل هگزیل متوکسی سینامات می باشد و با فاکتور حفاظتی 30 از اثرات سوء اشعه آفتاب بر روی پوست جلوگیری می نماید. وجود مواد ضد چروک پپتیدی شبیه بوتاکس در این محصول موجب ریلکسیشن عضلات صورت شده و از ایجاد و افزایش خطوط اخم و خنده جلوگیری می نماید. مواد مرطوب کننده موجود در این کرم باعث جلوگیری از خشکی پوست می گردد.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

کرم پودر ضد چروک سینره، یک محصول فوق‌العاده برای یک‌دست کردن پوست، رفع چروک‌های پوستی و پیشگیری از بروز خطوط عمیق بر روی صورت است. بافت این کرم بسیار سبک بوده و به گونه‌ای طراحی شده است که مصرف کننده پس از استفاده طولانی مدت از آن، هیچ‌گونه احساس سنگینی بر روی صورت خود نداشته باشد. شش رنگ جذاب برای این کرم پودر ارائه شده است تا به راحتی بتوان نزدیک‌ترین رنگ به تناژ پوست خود را انتخاب کرد. از مزیت‌های کرم پودر ضد چروک سینره می‌توان به پوشانندگی بالا و پخش شوندگی مناسب آن اشاره کرد، بنابراین با پوشاندن تمام عیوب پوستی، صورتی صاف، یکدست و شاداب را برای مصرف‌کننده به ازمغان خواهد آورد. 

استفاده از پایه‌ی سیلیکونی و ترکیبات غیرکومدوژن در تهیه این محصول باعث شده است تا حتی افراد مستعد به آکنه نیز بتوانند بدون نگرانی از آن استفاده کنند. همچنین افراد دارای پوست چرب با استفاده از این کرم پودر، به جلوه‌ای مات برای پوست صورت خود رسیده و می‌توانند از روغنی شدن ظاهر پوست خود در روزهای گرم تابستانی جلوگیری کنند. 

ماندگاری این کرم پودر بسیار بالا بوده و علاوه بر مقاوم بودن در برابر تعریق صورت، در صورت استفاده طولانی مدت، در خطوط صورت جمع نشده و حالت یک‌دست خود را خواهد داشت.در تهیه کرم پودر ضد چروک سینره از  فیلترهای ضدآفتابی چون Tio2 و اتیل هگزیل متوکسی سینامات استفاده شده است که همراه با فاکتور حفاظتی 30، از پوست در برابر آسیب اشعه‌ها‌ی مضر آفتاب، جلوگیری می‌کند.

ریلکسیشن عضلات صورت، با بکار بردن مواد ضدچروک پپتیدی شبیه بوتاکس در این محصول، اتفاق افتاده و به دنبال آن، از بروز و افزایش خطوط و چروک‌های صورت جلوگیری می‌کند. با کمک مواد آبرسان موجود در این کرم، پوست به طور کامل، رطوبت‌رسانی و بازیابی می‌شود.  

ویژگی‌ کرم پودر ضد چروک

  • ساختار بسیار سبک 
  • ارائه شده در شش رنگ 
  • فاقد چربی 
  • Spf 30 
  • قدرت پوشش دهی و پخش شوندگی زیاد 
  • جلوه مات 
  • رفع و جلوگیری از بروز چین و چروک 
  • ماندگاری بالا 
  • دارای فاکتورهای محافظتی در برابر اشعه آفتاب 

 ترکیبات کرم پودر ضد چروک 

 آب، پلی گلیسریل-4 ایزو استئارات، استیل هگزا پپتید-8، سیکلو متیکون، دایمتیکونول، اتیل هگزیل استئارات، امولسی فایر، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، میکرو کریستالین وکس، کاپریلیل گلایکول، فنوکسی اتانول، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی 

نحوه مصرف

مقداری از محصول را برداشته و با کمک دست بر روی صورت خود پخش نمایید. 

خرید آنلاین کرم پودر ضد چروک 

در صورتی که قصد خرید آنلاین انواع محصولات کرم پودر مانند کرم پودر ضد چروک spf30 شماره 3 را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس مراجعه نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره رایگان متخصصان داروپلاس نیز برخوردار شوید.

 


محصولات مشابه خریداری شده

افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی