در حال بارگزاری ...

محصولات مرتبط

افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کرم پودر ضد چروک سینره شماره 4 حجم 40 میلی لیتر

شناسه محصول: 6682492
شناسه محصول: 6682492
دسته بندی: کرم پودر
تولید کننده: سینره
فروشنده: داروپلاس
86٬400 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

کرم پودر ضد چروک سینره شماره 4 حجم 40 میلی لیتر قدرت پوشانندگی بالایی دارد و ظاهری یکدست و طبیعی به پوست داده و از انسداد منافذ پوست جلوگیری میکند.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
کرم پودر ضد چروک سینره شماره 4 حجم 40 میلی لیتر
نقد و بررسی
کرم پودر ضد چروک سینره شماره 4 حجم 40 میلی لیتر قدرت پوشانندگی بالایی دارد و ظاهری یکدست و طبیعی به پوست داده و از انسداد منافذ پوست جلوگیری میکند.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

کرم پودر ضد چروک سینره حجم 40 میلی لیتر، دارای پایه سیلیکونی، با قدرت پوشانندگی و پخش‌پذیری بسیار مناسب است که بدون مسدود نمودن منافذ پوست، باعث ایجاد پوشش طبیعی ، سبک، صاف و یکدست بدون جای جوش، قرمزی، لک و... می‌شود. این محصول، با دارا بودن فاکتور حفاظتی اس پی اف 30 ، به خوبی از پوست، در برابر پرتوهای مضر آفتاب محافظت نموده و در اثر تعریق و شستشو، پایداری مناسبی دارد و در نتیجه، به مرور زمان، در خطوط چهره جمع نمی‌شود. ساختار سیلیکونی و غیرکومدوژن این کرم پودر، باعث شده است تا آن را به یک گزینه مناسب برای پوست‌های مستعد آکنه تبدیل کرده و همچنین جلوه‌ای مات و غیر براق برای پوست‌های چرب ایجاد کند. این کرم پودر، دارای 4 طیف رنگی می‌باشد که برای انواع پوست مناسب است. به دلیل دارا بودن مواد ضد‌چروک پپتیدی، عضلات صورت به حالت آرامش درآمده و از ایجاد چروک و خطوط در نواحی پیشانی و خط خنده جلوگیری می‌کند. این کرم پودر علاوه بر دارا بودن خاصیت ضد چروک و ترمیم‌کننده، دارای فیلتر ضدآفتاب بسیار ایمن به نام Tio2 یا تیتانیوم دی‌اکساید است که اشعه‌های مضر UVA/UVB را از روی پوست منعکس می‌کند اما جذب پوستی ندارد. یکی دیگر از فیلترهای فیزیکی ضدآفتاب ایمن موجود در این کرم پودر، اتیل هگزیل متوکسی سینامات است که مورد تائید FAD می‌باشد. حلالیت اتیل هگزیل متوکسی سینامات در آب بسیار کم است و به ‌راحتی از روی پوست شسته نمی‌شود بنابراین در ضدآفتاب‌های ضدآب و ضدتعریق استفاده می‌شود و میزان حساسیت‌زایی آن بسیار کم است. این دو فیلتر ضدآفتاب موجود در کرم پودر سینره، از تأثیرات مضر اشعه‌های خورشید بر روی پوست جلوگیری می‌کنند. کرم پودر ضدچروک سینره، علاوه بر دارا بودن موارد فوق در فرمولاسیون خود، حاوی ترکیبات مرطوب‌کننده نیز هست که باعث آب‌رسانی پوست و جلوگیری از خشکی آن می‌شود.  

 

خرید آنلاین کرم پودر ضد چروک سینره شماره 4

در صورتی که قصد خرید انواع لوازم آرایشی_ لوازم آرایش صورت و کرم پودر مانند کرم پودر ضد چروک سینره شماره 4 حجم 40 میلی لیتر را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاسنسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس نیز بهره‌مند شوید.


محصولات مشابه خریداری شده

افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی