در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کرم لاغری سینره حجم 200 میلی لیتر

شناسه محصول: 6668661
شناسه محصول: 6668661
دسته بندی: کرم لاغری
تولید کننده: سینره
فروشنده: داروپلاس
190٬000
152٬000 تومان %20 تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

کرم لاغری سینره حجم 200 میلی لیتر باعث سوخت چربی‌ انباشته شده، کاهش سایز نواحی شکم، باسن، ران و بازو شده و از تجمع چربی‌ جدید و ایجاد پوست پرتقالی در بدن جلوگیری میکند.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
کرم لاغری سینره حجم 200 میلی لیتر
نقد و بررسی
کرم لاغری سینره حجم 200 میلی لیتر باعث سوخت چربی‌ انباشته شده، کاهش سایز نواحی شکم، باسن، ران و بازو شده و از تجمع چربی‌ جدید و ایجاد پوست پرتقالی در بدن جلوگیری میکند.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

کرم لاغری سینره حجم 200 میلی لیتر باعث تسریع سوخت چربی‌های انباشته شده و کاهش سایز در نواحی شکم، باسن، ران و بازو شده و از تجمع چربی‌های جدید و ایجاد پوست به اصلاح پرتقالی در این نواحی جلوگیری کرده و ظاهر پوست را صاف، یکدست و زیبا می‌کند. این محصول، ساخت کشور ایران و یک محصول آنتی‌سلولیت بسیار قوی می‌باشد که به چربی‌سوزی موضعی کمک می کند. این کرم لاغری، با دارار بودن مواد موثره گیاهی سریع الجذب و بسیار تاثیرگذار، باعث افزایش جریان خون موضعی در ناحیه مصرفی شده و از این طریق، به دفع مواد زائد و آب حاصل از سوختن چربی‌ها کمک می‌کند. این مواد موثره گیاهی، در لابراتوارهای معتبر کشور فرانسه تهیه شده و کارایی آن‌ها در طی آزمایشات کلینیکی متعددی به اثبات رسیده است. مکانیسم اثر این کرم لاغری افزایش سوخت و ساز چربی‌ها، جلوگیری از ذخیره سازی چربی‌ها و در نهایت کوچک شدن سلول‌های چربی می‌باشد. این کرم به دلیل استفاده آسان، جذب سریع و عدم نیاز به شستشو، راه حل ساده‌ای برای حذف چربی‌های بدن، بدون عوارض جانبی (به دلیل استفاده موضعی) است.

ترکیبات کرم لاغری سینره

آب، سیکلومتیکون، کافئین، لوریل پرولین، عصاره گیاه کینوا، کاپریلیک/کاپریک تری گلیسرید، عصاره بوپلوروم فالکاتوم کربومر، ادتا ، امولسی فایر، منتول، سوربیتان، لورت، کوآنزیم A، مواد نگهدارنده، عطر

  • لوریل پرولین: از اتصال آمینواسید پرولین به مولکول اسید لوریک، ترکیب لوریل پرولین به دست می‌آید که نقش آن عبارت است از کمک به ساخت کلاژن، بازسازی غضروف، تشکیل بافت همبند، ترمیم آسیب پوست و زخم، بهبودی پوشش روده و تعمیر مفصل. علت اتصال پرولین به اسید لوریک، افزایش نفوذپذیری آن به داخل پوست و سلول‌های چربی است. وجود ترکیب لوریل پرولین در کرم‌های لاغری سینره باعث می‌شود تا سوخت چربی‌های ذخیره شده در بدن افزایش و از تجمع چربی‌های جدید جلوگیری شود.
  • کافئین و منتول: منتول، ماده موثر گیاه آویشن است که به صورت طبیعی در گیاهانی مانند نعنا و اکالیپتوس یافت می‌شود و خاصیت استحکام بخشی به بافت پوست را دارد. کافئین و منتول موجود در این کرم لاغری، جریان خون را در محل استعمال، افزایش داده و در نتیجه منجر به دفع مواد زائد، مواد حاصل از تجزیه چربی‌ها و آب اضافه می‌شود که این کار به کاهش پف این نواحی و لاغری موضعی پوست کمک می‌کند.
  • عصاره گیاه کینوا: یکی دیگر از ترکیبات کرم‌های لاغری سینره، عصاره گیاه کینوا است. این عصاره از تجمع چربی در سلول‌های چربی و تشکیل چربی‌های جدید جلوگیری می‌کند. در نتیجه مصرف این گیاه به صورت موضعی مانع از تجمع چربی در زیر پوست و ایجاد سلولیت می‌شود.
  • عصاره بوپلوروم فالکاتوم و کوآنزیم A: کوآنزیم A، خاصیت ضدچروک و جوانسازی برای پوست دارد.عصاره بوپلوروم فالکاتوم نیز استحکام پوست را افزایش داده و از شل شدن پوست در اثر لاغری، جلوگیری می‌کند. ترکیب این دو ماده، باعث افزایش سوخت و ساز چربی‌ها و تبدیل آن به انرژی می‌شود.

نحوه مصرف کرم لاغری سینره 

مقداری از این محصول را بر روی موضع مورد نظر مالیده و برای جذب بهتر، به صورت حرکات دورانی ماساژ دهید. پس از مصرف این کرم، نیازی به شستشو نیست.

 

خرید آنلاین کرم لاغری سینره 

در صورتی که قصد خرید انواع مکمل ورزشی و کرم لاغری مانند کرم لاغری سینره حجم 200 میلی لیتر را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاسنسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس نیز بهره‌مند شوید


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی