در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کانسیلر قلمی دور چشم این لی NATURAL-ROSE02

شناسه محصول: 1062810
شناسه محصول: 1062810
دسته بندی: کانسیلر
تولید کننده: این لی
فروشنده: داروپلاس
59٬000
47٬200 تومان %20 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

کانسیلر قلمی دور چشم این لی NATURAL-ROSE02 با SPF20 ، مرطوب کننده و آبرسانی از چین و چروک پیشگیری کرده و از پوست دور چشم محافظت میکند.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
کانسیلر قلمی دور چشم این لی NATURAL-ROSE02
نقد و بررسی
کانسیلر قلمی دور چشم این لی NATURAL-ROSE02 با SPF20 ، مرطوب کننده و آبرسانی از چین و چروک پیشگیری کرده و از پوست دور چشم محافظت میکند.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

کانسیلر قلمی دور چشم این لی NATURAL-ROSE02 فوق‌العاده سبک است و با پوشانندگی بالا و ماندگاری طولانی مدت که دارد، رضایت مصرف‌کنندگان را همواره به همراه داشته‌ است. کانسیلر قلمی‌ این لی از مواد %100 خالص معدنی تهیه شده است که با پوشش تیرگی‌ها و لکه‌های پوستی، زمینه‌ی یک آرایش بسیار حرفه‌ای، زیبا و یکدست را برای شما ایجاد می‌کند.

کانسیلرهای قلمی ‌دور چشم این‌لی دارای فاکتور حفاظتی SPF20 برای محافظت از پوست دور چشم در برابر اشعه‌های UVA و UVB آفتاب هستند. SPF مخفف Sun Protection Factor یا فاکتور محافظتی آفتاب بیانگر میزان محافظت از پوست در برابر اشعه UVB است.

این اشعه که عامل اصلی قرمزی و آفتاب سوختگی است و تنها به اپیدرم (خارجی‌ترین لایه پوست) آسیب می‌زند. همچنین UVB عامل اصلی رایج‌ترین و کم‌خطرترین نوع سرطان پوست است. این نوع سرطان با اثر تجمعی آسیب خورشید به پوست در طول سال‌ها مرتبط است. نوع دیگر سرطان پوست ملانوما در اثر مواجهه کوتاه اما بسیار شدید با اشعه آفتاب ایجاد می‌شود که به دنبال آفتاب سوختگی شدید و تاول به وجود می‌آید.

این کانسیلرها حاوی ترکیبات مرطوب‌کننده و آبرسان جهت تامین رطوبت پوست حساس دور چشم و پیشگیری از خشکی و چروک آن می‌باشند. ترکیبات مؤثر کانسیلرهای قلمی ‌دور چشم این‌لی با بهبود جریان خون مویرگی، به کاهش تیرگی و پف اطراف چشم کمک می‌کنند. این کانسیلرها بدون ایجاد حس چربی و سنگینی روی پوست، پوشش مناسبی برای پوشاندن تیرگی و چروک‌های ریز دور چشم دارند.

  • دارای فاکتور حفاظتی SPF20 جهت حفاظت از پوست حساس دور چشم در برابر اشعه مضر آفتاب
  • با خاصیت آبرسانی و مرطوب‌کنندگی جهت پیشگیری از خشکی و چروک دور چشم
  • حاوی پپتیدهای مؤثر جهت رفع پف و تیرگی دور چشم از طریق بهبود گردش خون مویرگی، پپتیدهای زیست مقلد با عملکرد مشابه بوتاکس است که مجموعه این مواد موثره سبب رفع چین و چروک‌ها و آبرسانی در ناحیه اطراف چشم می‌گردند.
  • دارای پوشش مناسب جهت آرایش روزانه
  • دارای بافت سبک
  • فاقد پارابن، بر اساس تعریف سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA)، پارابن‌ها مواد نگهدارنده‌ای هستند که بیشتر در تولید محصولات آرایشی و مراقبتی مانند صابون، مرطوب‌کننده‌ها، کف ‌ریش‌تراشی و دئودورانت‌های زیربغل استفاده می‌شوند.

اگر بخواهیم علمی‌تر توضیح بدهیم، پارابن‌ها اِسترهای (ترکیبی ساخته‌شده از الکل و اسید) پی‌هیدروکسی‌بنزوئیک اسید هستند. به گفته‌ی FDA متداول‌ترین پارابن‌ها عبارت‌اند از: متیل‌پارابن، پروپیل پارابن و بوتیل‌پارابن، که موقع خواندن برچسب کالاهای بهداشتی بیشتر باید دنبال پیداکردن این نام‌ها باشیم. شرکت‌ها برای افزایش طول عمر محصولات‌شان و جلوگیری از رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها، از پارابن استفاده می‌کنند.

برای مثال در کرم‌های صورت، پس پارابن از جهاتی هم مفید است، منظورمان را با ذکر مثالی روشن‌تر بیان می‌کنیم: وجود کپک در پنیر بلوچیز (نوعی پنیر که با کپک آبی پرورده می‌شود) ضروری است، اما قطعا هیچ‌کس دوست ندارد کپک به صورتش بمالد!

 


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی