در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

ژل موی قوی سینره حجم 150 میلی لیتر

شناسه محصول: 8966851
شناسه محصول: 8966851
دسته بندی: ژل مو
تولید کننده: سینره
فروشنده: داروپلاس
41٬000
35٬000 تومان 6٬000 تومان تخفیف
تعداد
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

ژل موی قوی سینره حجم 150 میلی لیتر باعث حالت دهندگی مو با پوشش سبک برای مدت طولانی و در شرایط مختلف آب و هوایی میشود. بدون حالت چسبندگی باعث تقویت مو نیز میشود.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
ژل موی قوی سینره حجم 150 میلی لیتر
نقد و بررسی
ژل موی قوی سینره حجم 150 میلی لیتر باعث حالت دهندگی مو با پوشش سبک برای مدت طولانی و در شرایط مختلف آب و هوایی میشود. بدون حالت چسبندگی باعث تقویت مو نیز میشود.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

ژل موی قوی سینره حجم 150 میلی لیتر، برای استفاده روزانه آقایان و خانم‌ها مناسب است.این محصول به منظور ماندگاری بسیار بالای حالت مو، در شرایط آب و هوایی مختلف و حتی در رطوبت بسیار بالا، طراحی شده است. این ژل با ایجاد یک لایه نازک و بی‌رنگ بر روی مو، ضمن حالت‌دهندگی بسیار قوی موها، پوشش سبکی ایجاد می‌کند به‌طوریکه مصرف‌کننده هیچ‌گونه احساس سنگینی بر روی موهای خود نداشته باشد. میزان چسبندگی این ژل، متعادل بوده و ضمن حفظ حالت ایستا در مو، هیچ‌گونه احساس چسبندگی ایجاد نکرده و مو به راحتی شانه می‌شود. پلیمرهای بکار رفته در فرمولاسیون این محصول، با ایجاد یک لایه ظریف بر روی موها، باعث حجیم‌تر و پرپشت‌تر نشان داده شدن آن‌ها می‌شود. این ژل، به دلیل گیاهی بودن و عدم استفاده از الکل در ساختمان آن، فاقد عارضه جانبی مانند ریزش مو می‌باشد. به راحتی گسترده شدن و سریع خشک شدن این ژل، از مزایای آن است که باعث می‌شود هیچ‌گونه شوره یا لکه سفیدی از خود به جا نگذارد. در فرمولاسیون ژل موی قوی سینره، از فیلتر ضدآفتاب استفاده شده است که بر روی جذب اشعه‌ی ماورای بنفش نور خورشید اثر گذاشته و از موها در برابر تاثیرات مضر این اشعه محافظت می‌کند.

ترکیبات ژل موی قوی سینره

آب، پلی وینیل پیروپیرولیدن، کربومر، الکل، پلی کواترنیم-11، گلیسرین، ویتامین E، سدیم پیرولیدون کربوکسیلات، پنتوتنیل اتیل اتر، سدیم لاکتات، کتیرا، عصاره جینسینگ، آرژینین، اسید اسپارتیک، گلایسین، آلانین، سرین، والین، پرولین، ترئونین، تری اتانل آمین، ایزولوسین، هیستیدین، فنیل آلامین، بنزوفنون-4، اسانس، مواد نگهدارنده عصاره جینسینگ: تقویت ریشه مو و در نتیجه برطرف شدن مشکلاتی از جمله ریزش مو، از مزایای عصاره جینسینگ می‌باشد. در واقع، با گشادی عروق پوست سر، باعث تشریع گردش خون در آن، تغذیه فولیکول‌ها و در نهایت توقف ریزش مو و رشد مجدد مو می‌شود. جینسینگ، با خاصیت آنتی‌اکسیدانی خود، ضد‌التهاب و التیام‌بخش نیز می‌باشد. ویتامین E : ویتامین E، یک آنتی‌اکسیدان طبیعی است که یک لایه محافظتی بر روی مو تشکیل داده و با به دام انداختن رادیکال‌های آزاد ، از مو در برابر پراکسیداسیون چربی‌ها در اثر اشعه UV محافظت می‌کند. همچنین این ویتامین، خاصیت رطوبت‌رسانی و آب‌رسانی به موها را نیز دارد. کتیرا: وجود کتیرا علاوه بر داشتن خاصیت حالت‌دهندگی قوی، تقویت‌کننده مو، ضدموخوره، ضدریزش مو و درمان‌کننده شوره سر نیز می‌باشد. صمغ کتیرا، به ساختار درونی مو نفوذ کرده و ذخائر تهی شده پروتئین درون تار مو را از نو تأمین می‌نماید و بدین طریق باعث نرم شدن، تغذیه شدن و افزایش ضخامت تارهای مو می‌شود. همچنین به لحاظ جذب فوق‌العاده آب وتشکیل مسیلاژ، باعث شانه خوری بهتر موها در حالت خیس می‌شود. گلیسیرین: این ماده خاصیت رطوبت‌رسانی و آب‌رسانی دارد و می‌تواند موها را نرم، لطیف و درخشان کند. گلیسیرین از موها در برابر آسیب‌های ناشی از اتو مو و سشوار محافظت می‌کند.

نحوه مصرف

مو را به حالت دلخواه درآورید و سپس از این ژل بر روی موها استفاده کنید تا حالت موها حفظ شود. اگر موهای شما بسیار لخت هستند و حالت اولیه را به خود نمی‌گیرند ابتدا موها را مرطوب کنید و بعد به ژل آغشته کنید و سپس به کمک سشوار حالت دلخواه را در مو ایجاد نمایید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی