در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

ژل موی سر سینره مخصوص آقایان حجم 150 میلی لیتر

شناسه محصول: 6881157
شناسه محصول: 6881157
دسته بندی: ژل مو
تولید کننده: سینره
فروشنده: داروپلاس
32٬000
27٬000 تومان 5٬000 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

ژل موی سر سینره مخصوص آقایان حجم 150 میلی لیتر حالت دهنده قوی با ماندگاری بالا است. این محصول مانع از ریزش و سفیدی موها میشود. همچنین رطوبت و درخشندگی مو را حفظ میکند.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
ژل موی سر سینره مخصوص آقایان حجم 150 میلی لیتر
نقد و بررسی
ژل موی سر سینره مخصوص آقایان حجم 150 میلی لیتر حالت دهنده قوی با ماندگاری بالا است. این محصول مانع از ریزش و سفیدی موها میشود. همچنین رطوبت و درخشندگی مو را حفظ میکند.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

ژل موی سینره، حاوی عصاره درخت دراگون بلاد جهت تقویت رشد موها می‌باشد . این ژل، با حالت‌دهندگی و ماندگاری بالا، موجب حفظ حالت مو، به مدت طولانی می‌گردد. به دلیل دارا بودن پلیمرهایی در ترکیبات خود، لایه‌ای ظریف بر روی موها ایجاد کرده که موها را در ظاهر، حجیم‌تر و پرپشت‌تر نشان می‌دهد. استفاده از این ژل بسیار راحت بوده و پس از استفاده به سرعت خشک می‌شود ولی در عین حال احساس سنگینی و چسبندگی بر روی مو ایجاد نمی‌کند و به راحتی می‌توان پس از مصرف، مو را شانه کرد. یکی از مزایای این ژل نسبت به محصولات مشابه، عدم ایجاد سفیدی و شوره پس از مصرف و حفظ رطوبت و درخشندگی موها می‌باشد. همچنین این محصول از موها در برابر رادیکال‌های مضر و آلودگی هوا محافظت می‌کند. وجود نوعی پپتید در فرمولاسیون ژل موی سر سینره، از موها در برابر اشعه UV خورشید و گازهای حاصل از مواد سوختی محافظت کرده و موهای آسیب‌دیده را ترمیم می‌کند. مواد ضدآفتاب و مخلوطی از اسیدهای آمینه موجود در این ژل، علاوه بر اینکه از موها در برابر عوامل آسیب‌رسان محیطی محافظت می‌کند، استحکام و رشد موها را افزایش داده و از تغییر رنگ و شکنندگی موها جلوگیری می‌کند.

ترکیبات ژل موی سینره ژل موی سر سینره مخصوص آقایان

آب، اتانول، عصاره مورینگا، گلیسیرین، پلی کواترنیوم ۱۱، عصاره بامبو، عصاره دراگون بلاد، محلول آمینواسیدها، تری اتانول آمین، کربومر، ویتامین E، دکسپانتنول (پیش ساز ویتامین B5)، نگهدارنده و عطر • عصاره درخت دراگون بلاد: عصاره این گیاه باعث تقویت موی سر، استحکام تارها و ساقه‌های مو و تقویت رویش مجدد موها می‌شود. • عصاره بامبو: عصاره بامبو خاصیت آب‌رسانی، مرطوب‌کنندگی و نرم‌کنندگی داشته و موها را نرم و لطیف می‌کند. • عصاره مورینگا: مورینگا، غنی از ویتامین A است که خاصیت محافظت‌کنندگی دارد.

 نحوه مصرف ژل موی سر سینره مخصوص آقایان

ابتدا موها را حالت داده و سپس مقداری از ژل را به موها بزنید تا حالت دلخواه شما حفظ شود. برای موهای لخت که حالت اولیه را به خود نمی‌گیرند ابتدا باید موها نم‌دار شده و سپس به ژل آغشته و در نهایت حالت دلخواه، به کمک سشوار ایجاد شود.  

 

خرید آنلاین ژل موی سر سینره مخصوص آقایان

در صورتی که قصد خرید انواع لوازم آرایشی_ آرایش مو و ژل مو مانند ژل موی سر سینره مخصوص آقایان حجم 150 میلی لیتر را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاسنسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس نیز بهره‌مند شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی