در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا سینره مخصوص آقایان حجم 200 میلی لیتر

شناسه محصول: 7226459
شناسه محصول: 7226459
تولید کننده: سینره
فروشنده: داروپلاس
55٬000
47٬000 تومان 8٬000 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

ژل شستشوی صورت مرطوب‌کننده و ضدآلودگی هوا سینره مخصوص آقایان حجم 200 میلی لیتر سازگار با پوست آقایان جهت حذف دود سیگار، چربی، سلول‌ مرده، عرق، باکتری و چربی‌ اضافه از لایه‌های عمقی پوست است.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا سینره مخصوص آقایان حجم 200 میلی لیتر
نقد و بررسی
ژل شستشوی صورت مرطوب‌کننده و ضدآلودگی هوا سینره مخصوص آقایان حجم 200 میلی لیتر سازگار با پوست آقایان جهت حذف دود سیگار، چربی، سلول‌ مرده، عرق، باکتری و چربی‌ اضافه از لایه‌های عمقی پوست است.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا سینره مخصوص آقایان در حجم 200 میلی لیتر است و همانطور که از نامش پیداست با ساختار پوست آقایان سازگار شده تا به کمک ترکیبات ضدباکتری خود مواد آلاینده، مواد سمی حاصل از دود سیگار، بقایای چربی، سلول‌های مرده، عرق، باکتری‌ها و چربی‌های اضافه راحتی در لایه‌های عمقی پوست از بین ببرد و پوستی شاداب، با نشاط، شفاف و زیبایی را به ارمغان بیاورد. از آنجا که این ژل حاوی عصاره گیاه مورینگا است اثر محافظتی از پوست در برابر فاکتورهای مخرب محیطی دارد. علاوه بر این، در فرمولاسیون این ژل از عصاره گیاهان دریایی نیز استفاده شده است که باعث زنده شدن سلول‌های پوستی و احیای پوست می‌شود. این محصول قابلیت تنظیم pH پوست را دارد و حاوی مواد نرم‌کننده و مرطوب‌کننده طبیعی می‌باشد که باعث نرم شدن پوست و حفظ رطوبت آن بعد از شستشو می‌شود. یکی از مزایای این ژل، عدم استفاده از مواد صابونی در فرمولاسیون آن است بنابراین منجر به ایجاد التهاب و خشکی و به دنبال آن ایحاد چین و چروک بر روی پوست نمی‌شود.

ترکیبات ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا سینره مخصوص آقایان

ژل شستشوی صورت مرطوب‌کننده و ضد آلودگی هوا سینره ، حاوی عصاره مورینگا است که این گیاه دارای ویتامین B، ویتامین C و انواع متنوعی از چربی‌های اشباع است که می‌توانند به خوبی پوست را تغذیه کرده و با ایجاد یک لایه محافظ بر روی پوست از نفوذ آلودگی‌های محیط به عمق پوست جلوگیری کرده و به عنوان یک محافظ طبیعی پوست عمل کند. همچنین این ژل، دارای ترکیبات اختصاصی سورفکتانت‌های آنیونی و غیر یونی، گلیسرین، متیل گلوست، ادتا، سیتریک اسید، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، 7PEJ و متیل ایزوتیازولینون است.

نحوه مصرف ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا سینره مخصوص آقایان

ابتدا پوست را شسته و مقداری از ژل را بر روی صورت مرطوب خود بزنید و به صورت حرکات دورانی ماساژ دهید و سپس آبکشی نمایید.

 

خرید آنلاین ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا سینره مخصوص آقایان

در صورتی که قصد خرید انواع لوازم بهداشتی_ مراقبت از پوست و پاک‌کننده آرایش مانند ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا سینره مخصوص آقایان حجم 200 میلی لیتر را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاسنسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس نیز بهره‌مند شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی