در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

پودر منیزیم دایرکت 400 تاکسوفیت 20 عددی با طعم پرتقال

شناسه محصول: 2957137
شناسه محصول: 2957137
دسته بندی: منیزیم
تولید کننده: تاکسوفیت
فروشنده: داروپلاس
211٬000 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

پودر منیزیم دایرکت 400 تاکسوفیت حاوی 20 عدد ساشه بوده که هر روز می‌توانید یکی از آنها میل کنید. در این پودر علاوه بر منیزیم که یکی از املاح ضروری برای بدن محسوب می‌شود، ویتامین‌های دیگری همچون B1، B6، B12 و فولیک اسید نیز وجود دارند که به سلامت عمومی...

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
پودر منیزیم دایرکت 400 تاکسوفیت 20 عددی با طعم پرتقال
نقد و بررسی
پودر منیزیم دایرکت 400 تاکسوفیت حاوی 20 عدد ساشه بوده که هر روز می‌توانید یکی از آنها میل کنید. در این پودر علاوه بر منیزیم که یکی از املاح ضروری برای بدن محسوب می‌شود، ویتامین‌های دیگری همچون B1، B6، B12 و فولیک اسید نیز وجود دارند که به سلامت عمومی بدن کمک می‌‎کنند. کمبود منیزیم در دراز مدت می‌تواند اثرات نامطلوبی را روی تراکم استخوان‌ها، عملکرد مغز، عملکرد ماهیچه‌ها و سیستم عصبی بدن داشته باشد. در افراد مسن کمبود منیزیم می‌تواند به پوکی استخوان و در نتیجه شکستگی استخوان منجر شود. خستگی، ضعف، از دست دادن اشتها و حالت تهوع از علائم کمبود منیزیم در بدن هستند. کمبود منیزیم در حالت پیشرفته‌تر موجب گرفتگی و انقباض عضلات، تغییر خلق و خو، اختلال در خواب و ضربان غیر طبیعی قلب می‌شود. با استفاده از این محصول می‌توان تمامی عوارض ناشی از کمبود منیزیم را در بدن کاهش داد.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

پودر منیزیم دایرکت 400 تاکسوفیت 20 عددی با طعم پرتقال علاوه بر منیزیم که یکی از املاح ضروری برای بدن محسوب می‌شود، ویتامین‌های دیگری همچون B1، B6، B12 و فولیک اسید نیز وجود دارند که به سلامت عمومی بدن کمک می‌‎کنند. کمبود منیزیم در دراز مدت می‌تواند اثرات نامطلوبی را روی تراکم استخوان‌ها، عملکرد مغز، عملکرد ماهیچه‌ها و سیستم عصبی بدن داشته باشد. در افراد مسن کمبود منیزیم می‌تواند به پوکی استخوان و در نتیجه شکستگی استخوان منجر شود. خستگی، ضعف، از دست دادن اشتها و حالت تهوع از علائم کمبود منیزیم در بدن هستند. کمبود منیزیم در حالت پیشرفته‌تر موجب گرفتگی و انقباض عضلات، تغییر خلق و خو، اختلال در خواب و ضربان غیر طبیعی قلب می‌شود. با این دارو تمام این بیماری های ممکن رفع می‌گردد.

خرید آنلاین پودر منیزیم دایرکت 400 تاکسوفیت 20 عددی با طعم پرتقال

در صورتی که قصد خرید محصولات بهداشتی و ابزارهای سلامتی را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات اقدام نمایید. 


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی