در حال بارگزاری ...

محصولات مرتبط

افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

پودر دانه کتان زرد بند - حجم 72 گرم

شناسه محصول: 8558018
شناسه محصول: 8558018
تولید کننده: زردبند
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

پودر دانه کتان زرد بند، حجم 72 گرم حاوی فیبر بالا، کربوهیدرات پایین، غنی از آنتی‌اکسیدان، اسید چرب امگا ۳، ویتامین E، ویتامینB6، آهن و روی و موثر بر سلامت قلب و عروق است.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
پودر دانه کتان زرد بند - حجم 72 گرم
نقد و بررسی
پودر دانه کتان زرد بند، حجم 72 گرم حاوی فیبر بالا، کربوهیدرات پایین، غنی از آنتی‌اکسیدان، اسید چرب امگا ۳، ویتامین E، ویتامینB6، آهن و روی و موثر بر سلامت قلب و عروق است.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

پودر دانه کتان زردبند دارای حجم 72 گرم است و به دلیل دارا بودن تاثیرات مثبت بر روی سلامت قلب و عروق، دارا بودن فیبر بالا و کربودهیدرات پایین و دارا بودن خاصیت آنتی‌اکسیدانی مورد استفاده قرار گرفته است. دانه کتان سرشاز از اسیدهای چرب امگا ۳، ویتامین E، ویتامین B6، آهن و روی است. مصرف دانه کتان به صورت خوراکی، میلین بوده و علاوه بر دارا بودن خواص ضدسرطان، درمان‌کننده سندرم روده تحریک پذیر یا IBS، قند خون، زخم معده، ورم روده، سنگ کلیه، التهاب مثانه، سرفه، میگرن‌های دردناک و آرتریت روماتوئید نیز است. دانه کتان، غنی از لیگنان است که از ایجاد سرطان سینه جلوگیری می‌کند. وجود موسیلاژ فراوان در دانه کتان، باعث شده است تا یک نرم‌کننده عالی برای درمان یبوست، برونشیت و پلورزی ( جمع شدن مایع در پرده جنب پیرامون ریه) و همچنین با دارا بودن اثرات پوش دهی موجب محافظت از غشاهای موکوسی شود. دانه‌های پودر کتان، با دارا بودن مقادیر قابل توجهی روغن، تاثیرات قابل توجهی در بر طرف کردن تحریک‌های جلدی و التهاب‌های پوستی، مانند اگزما دارد؛ بنابراین کسانی که دچار آبسه خارش یا التهاب‌های پوستی شده‌اند می‌توانند با قرار دادن پودر کتان بر روی آن، از خواص ترمیم‌کننده این پودر، بهره ببرند. خاصیت ضدالتهاب دانه کتان همچنین، برای درمان زخم معده، روده و التهاب مثانه قابل استفاده می‌باشد. فیبرهای موجود درتخم کتان، دارای خاصیت جذب مایعات می‌باشند که بدین طریق مقدار مدفوع و تحرک گیرنده‌های کششی موجود در دیواره روده را افزایش داده و در ادامه حرکات دودی روده بیشتر می‌شود و به این صورت، اثر میلین خود را اعمال می‌کند.

طریقه مصرف

روزانه سه مرتبه، هر بار پیش از غذا، یک ساشه از پودر دانه کتان زردبند را با یک لیوان آب و یا دیگر مایعات ولرم مانند شیر مخلوط کرده و میل نمایید. افراد مبتلا به انسداد روده و یا هر گونه تنگی و التهاب دستگاه گوارش نباید از این دارو استفاده کنند؛ به دلیل اینکه این پودر حاوی موسیلاژ و سلولز است و امکان دارد که جذب داروهای مصرف شده بطور همزمان را به تاخیر بیاندازد.  


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی