در حال بارگزاری ...

محصولات مرتبط

افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

پودر انترامیل استاندارد وانیلی کارن ۴۰۰ گرم

شناسه محصول: 9037900
شناسه محصول: 9037900
تولید کننده: کارن
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

پودر انترامیل استاندارد کارن یک فرمولاسیون مغذی و کامل به صورت پودر آماده مصرف است که هم برای تغذیه با لوله به عنوان جایگزین وعده غذایی و هم برای مصرف خوراکی به عنوان مکمل غذایی قابل استفاده ‌است. این محصول حاوی فیبر است که نقش موثری در بهبود فلور طب...

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
پودر انترامیل استاندارد وانیلی کارن ۴۰۰ گرم
نقد و بررسی
پودر انترامیل استاندارد کارن یک فرمولاسیون مغذی و کامل به صورت پودر آماده مصرف است که هم برای تغذیه با لوله به عنوان جایگزین وعده غذایی و هم برای مصرف خوراکی به عنوان مکمل غذایی قابل استفاده ‌است. این محصول حاوی فیبر است که نقش موثری در بهبود فلور طبیعی روده و جلوگیری از اسهال و یبوست دارد. قیمت: 64،900 تومان
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

پودر انترامیل استاندارد وانیلی کارن 400 گرم یکی از پودرهای مغذی برای بدن است. ترکیبات این پودر که علاوه بر جنبه درمانی به دریافت مواد مغذی نیز کمک می‌کند، شامل تعدادی از مهم‌ترین ویتامین‌ها و مواد معدنی است. افرادی که در فرایند بلع، جویدن و به ‌طور کلی در خوردن غذا دچار مشکل هستند، می‌توانند از خواص این پودر برای درمان این مشکلات استفاده کنند، چرا که فیبر موجود در ترکیبات این پود می‌تواند به روند گوارش و تجزیه غذا و همچنین سهولت در بلع مواد خوراکی سنگین کمک کند. 

این دارو همچنین برای افراد دچار سوء تغذیه نیز بسیار کاربردی است.
از جمله ویتامین‌های تشکیل دهنده این پودرمی‌توانیم به ویتامین E، ویتامین A و ویتامین‌هایی نظیر D3 و K1 و B12 اشاره نماییم. همچنین فرمولاسیون پودر انترامیل استاندارد وانیلی کارن 400 گرم، ویتامین‌هایی از قبیل فولیک اسید، اسید اسکوربیک، بیوتین، تیامن مونونیترات، ریبوفلاوین، نیاسین آمید و کلسیم دی پانتوتنات را نیز در خود جای داده است که هریک دارای خواصی منحصر به فرد هستند.

ترکیبات پودر انترامیل

  • آهن: آهن جزء مهم‌ترین عناصری است که باید برای انجام فعالیت‌های ضروری در بدن وجود داشته باشد. هموگلوبین و میوگلوبین موجود در گویچه‌های قرمز خون که نقل‌ و انتقال گازهای تنفسی را برعهده دارند و همچنین اغلب پروتئین‌های بدن از آهن تشکیل شده‌اند. 
  • مس:‌ مس یکی از عناصر تحریک کننده رشد و تقویت گلبول‌های قرمز خون محسوب می‌شود و می‌تواند با همراهی عنصر آهن در ساختار هموگلوبین نقش داشته باشد. 
  • منیزیم: منیزیم عنصری است که رد پای خواص و ویژگی‌های منحصر به فردش را می‌توان در تولید پروتئین، ترابری انرژی و نیز انقباض و رهاسازی بافت‌های عضلانی و ماهیچه‌ای مشاهده کرد. 
  • کروم: کروم یکی از مواد معدنی کلیدی و مهم است که با افزایش سن، میزان آن در بدن کاهش می‌یابد. عنصر کروم در افزایش میزان کارایی انسولین موثر است و در فرایند متابولیسم قند نقش کمک کننده‌ای دارد.

میزان مصرف روزانه پودر انترامیل

مقدار مصرف این پودر بسته به نیاز افراد و همچنین وزن آن‌ها متفاوت است. طبیعی است که افراد دارای وزن بالاتر به میزان بیشتری از این پودر برای مصرف نیاز دارند. توجه داشته باشید که استفاده از این دارو بیشتر از 15 پیمانه در روز ممکن است خطرآفرین باشد‌. این محصول حاوی یک کیلو کالری انرژی در هر میلی لیتر است.

نحوه مصرف پودر انترامیل 

  • استفاده از لوله : یک پیمانه از محصول را به حجم 50 میلی لیتر برسانید و مصرف کنید.  
  • استفاده به شکل خوراکی: 2 الی 3 پیمانه از محصول را با شیر و یا آب مخلوط کنید و میل نمایید. همچنین در هنگام شب قبل از خواب نیز می‌توانید 5 پیمانه از محصول را به همین شیوه میل نمایید.

عوارض پودر انترامیل

  • استفاده از این پودر برای کودکان کمتر از 4 سال مجاز نیست.
  • غیر مجاز برای تغذیه وریدی.
  • غیر مجاز برای افراد با احتیاجات تغذیه‌ای ویژه.
  • غیر مجاز برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه حاد.
  • غیر مجاز برای مبتلایان به انسداد مجاری گوارش.

خرید آنلاین پودر انترامیل 

در صورتی که قصد خرید محصول پودر انترامیل استاندارد وانیلی کارن را دارید میتوانید از طریق وب سایت داروخانه آنلاین داروخانه دارپلاس نسبت به خرید اقدام کنید. همچنین میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان داروپلاس استفاده نمایید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی