در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

پنکک این لی۵۰ Bronze

شناسه محصول: 1806698
شناسه محصول: 1806698
دسته بندی: پنکک
فروشنده: داروپلاس
72٬000
61٬200 تومان 10٬800 تومان تخفیف
تعداد
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

پنکک این لی۵۰ Bronze جلوه مات، طبیعی و صاف و یکدست میسازد. دارای مواد طبیعی و فاقد چربی است. پوشانندگی بالا و ماندگاری طولانی است.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
پنکک این لی۵۰ Bronze
نقد و بررسی
پنکک این لی۵۰ Bronze جلوه مات، طبیعی و صاف و یکدست میسازد. دارای مواد طبیعی و فاقد چربی است. پوشانندگی بالا و ماندگاری طولانی است.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

به دلیل تنوع محصول و برند، انتخاب پنکک برای پوست خشک یا چرب کار سختی است و نیاز به وقت و حوصله بیشتری دارد. قطعا دو عامل مهم انتخاب بهترین پنکیک آرایشی، سبک و بادوام بودن آن است. پنکک آرایشی این لی عملکرد عالی در جذب چربی پوست دارد و کمک می‌کند در طول روز پوست شما کمتر برق بزند و ظاهری مات و طبیعی داشته باشد. در صورتی که هر شب قبل از خواب صورت خود را خوب بشویید، پنکیک باعث افزایش جوش‌های شما نمی‌شود. پنکیک این لی در رنگ‌های مختلف تولید می‌شود و هر فرد با هر رنگ پوست می‌‌تواند پنکیک مناسب رنگ پوست خود را به راحتی پیدا کند. آرایش کردن تاثیر زیادی در زیباسازی صورت دارد و به چهره‌تان جلوه‌ای دیگر خواهد داد. پودرهای فشرده که اصطلاحا به نام پنکیک معروف شده‌اند آرایش را روی صورتتان تثبیت خواهد کرد. پنکیک این‌لی فاقد چربی است و جلوه‌ای مات را روی صورتتان ایجاد خواهد کرد. لابراتور گیاهی «طبیعت زنده» از سال 1376 در زمینه‌ی تولید محصولات آرایشی‌بهداشتی فعالیت می‌کند و محصولات آرایشی را با نام برند این‌لی به بازار عرضه کرده است. پنکیک‌های این لِی به راحتی بر روی پوست پخش می‌شوند و با قابلیت پوشانندگی مناسب پوستی صاف و یکدست را ایجاد می‌نمایند. پوست‌های چرب در هنگام خرید باید حتما به فاقد چربی بودن محصول توجه کنند در غیر این صورت استفاده از محصولاتی که با پوستشان سازگاری ندارد به افزایش چربی پوست کمک کرده و باعث ایجاد جوش‌های زیر‌پوستی می‌شود. این محصول با لیبل فاقد چربی برای آن دسته از افرادی که پوست چربی دارند مناسب است. پنکیک این لِی دارای جلوه ای مات و طبیعی بوده و حالت پوسته پوسته شدن و یا ماسیدگی بر سطح پوست ایجاد نمی‌کند. پنکیک به پوست جلوه‌ای صاف، مات و یکدست می‌دهد که معمولا در آخرین مرحله آرایش استفاده می‌شود. البته این نوع پنکیک با حالت ماتی که روی پوست ایجاد می‌کند چربی اضافه پوست را می‌گیرد. پنکیک این‌لی مدل (Bronze) به شماره 50 و تن رنگ تیره برای رنگ پوست تیره است و در یکدست شدن پوستتان نقش دارد و برای آن دسته از خانم‌هایی که پوست چربی دارند ایده‌آل است. از ویژگی‌های پنکیک این لی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد جلوه ای مات و طبیعی
  • پوششی مناسب با ساختاری نرم و سبک
  • فاقد چربی
  • ماندگاری طولانی
  • مناسب برای صاف و یکدست نمودن پوست
  • دارای پد آرایشی و آینه

وجود 7 رنگ مختلف در این محصول سبب می‌شود تا این محصول بتواند با رنگ‌های مختلف پوست سازگاری مناسب داشته باشد.

روش استفاده

ابتدا صورت را شسته و سپس آن را با یک مرطوب کننده بپوشانید. چند دقیقه صبر کنید تا کرم جذب پوست شود و سپس با استفاده از پد و یا براش مخصوص پنکک را با ضربات ملایم به صورت یکنواخت روی پوست صورت و گردن پخش کنید. می‌توانید پنکیک را بر روی کرم پودر استفاده کنید تا پوششی کامل تر به پوست خود بدهید. برای بیشتر آشنا شدنتان با نحوه مصرف پنکیک این لی مراحل استفاده آن به شرح زیر است.

  • در ابتدا، موهایتان را با تل و یا هرچیزی که باعث میشود، موهایتان را به عقب هل دهید، استفاده نمایید.
  • در صورت داشتن پوستی خشک، از مرطوب کننده استفاده نموده و به مدت 5 دقیقه به صورت استراحت دهید.
  • دراین مرحله باید اسفنج را با اسپری آب، مرطوب نمایید.
  • در صورتی که بخواهید پوشش منظمی‌بر روی پوست داشته باشید، حتما اسفنج را بعد از خیس کردن، کاملا بفشارید تا در حد مرطوب ماندن باقی بماند و آبی دیگر نداشته باشید.
  • در صورتی که بخواهید پوشش سبکتری داشته باشید، باید اسفنج خیس شده خود را به صورت ملایم، بفشارید و ایرادی هم ندارد که مقداری آب در درون خودش داشته باشد.
  • در صورتی که اسفنج شما خیس باشد و دارای اب زیاد، می‌توانید رگه‌های صورت و ناهمواری‌ها را به صورت کلی از بین ببرید.
  • بعد از آغشته شدن اسفنج به پنکیک آرایشی، حالا باید آن را به تمامی‌نواحی صورت مانند، بینی، گونه،پیشانی، و حتی پلک‌های خود بزنید اگر بخواهید آرایش قویتر و جذابتری داشته باشید، می‌توانید، پنککی را به گردن و پشت گوش بزنید.
  • دقت داشته باشید، اگر می‌خواهید آرایش سبک و لایتی داشته باشید، حتما مقدار کمتری از پنکک استفاده نمایید و آن را به صورت کلی بر تمامی‌نواحی پخش نمایید.
  • نکته مهم: به هنگام پنکک زدن، از قسمت رویش خط مو فاصله بگیرید و دقت کنید در صورت داشتن جوش و لک، تمامی‌قسمت‌ها پوشانده شده باشد.
  • بعد از اتمام کار با اسفنج، در صورت خیس بودن صورت می‌توانید با یک دستمال به صورت ضربه ای آرام روی پوست صورت، نواحی خیس را خشک نمایید.
  • بعد از مراحل بالا، می‌توان با یک براش تمامی‌نواحی صورت را یکدست نمایید، سپس براش را آغشته به کانسیلر یا کرم‌های پایه، نمایید و تمامی‌صورت را با آن بپوشانید.
  • حالا بعد از خیس کردن اسفنج به روش‌های گوناگون، باید اسفنج را در کرم پودر فشرده قرار دهید ولی زیاد اسفنج را در پنکک فشار ندهید. در صورتی که بخواهید، آرایش قوی تری داشته باشید، از اسپری آب بر روی اسفنج استفاده نکنید.

افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی