در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

پماد رزماری گل دارو

شناسه محصول: 1683805
شناسه محصول: 1683805
تولید کننده: گلدارو
فروشنده: داروپلاس
28٬000 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

پماد رزماری گل دارو حاوی اسانس رزماری، کامفر و منتول جهت تسکین درد عضلات قفسه سینه، دردهای عضلانی و مفصلی و نورالژی‌ ها مورد استفاده قرار می‌دهد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
پماد رزماری گل دارو
نقد و بررسی
پماد رزماری گل دارو حاوی اسانس رزماری، کامفر و منتول جهت تسکین درد عضلات قفسه سینه، دردهای عضلانی و مفصلی و نورالژی‌ ها مورد استفاده قرار می‌دهد.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

پماد رزماری، یک محصول فوق‌العاده و تولید شده توسط شرکت داروسازی معتبر گل دارو است که با دارا بودن اسانس رزماری، کامفر و منتول تاثیر زیادی در برطرف کردن دردهای آزاردهنده و التهاب مفاصل دارد. مکانیسم عمل این کرم بدین صورت است که استفاده از آن به صورت موضعی در ناحیه مورد نظر، با بالا بردن گردش خون و گرما در ناحیه استعمال، موجب تسکین درد و التهاب می‌گردد. افرادی که به درد عضلات قفسه سینه، دردهای عضلانی و مفصلی و نورالژی‌ها دچار هستند و از داروهای شیمیایی هیچ نتیجه‌ای نگرفته‌اند می‌توانند با مصرف این پماد، دردهای خود را برطرف کرده و اثرات شگفت انگیز آن را مشاهده نمایند.

دو ترکیب کارنوزول و اورسولیک اسید موجود در اسانس رزماری، دارای خاصیت آنتی‌اکسیدان بوده و می‌توانند با مقابله با عوامل اکسیدان، عوارض التهابی مفاصل ناشی از آن را برطرف کنند. اپی ژنین موجود در اسانس رزماری، با دارا بودن خاصیت ضد التهابی، می‌تواند به برطرف کردن التهاب احتمالی ناحیه استعمال پماد کمک کند.  

از طرف دیگر، اسید اورسولیک نیز از دو طریق، خاصیت ضد التهابی دارد که با ایجاد اثر هم افزایی در نتیجه همکاری با اپی ژنین، موجب خاصیت ضد التهابی دو چندان پماد رزماری خواهد شد. مکانیسم ایجاد خاصیت ضد التهابی در اسید اورسولیک، از یک طرف از طریق مهار آنزیم لیپواکسی ژناژ و سیکلواکسی ژناژ (که عوامل اصلی ایجاد التهاب هستند) انجام می‌پذیرد و از طرف دیگر با متوقف کردن ترشح هیستامین.   

ویژگی‌ پماد رزماری  

  • محتوی اسانس رزماری، کامفر و منتول
  • قابلیت استفاده در درمان روماتیسم مفصلی  
  • کمک به بهود دردهای عضلانی و مفصلی و نورالژی‌ها
  • کمک به تسکین درد عضلات قفسه سینه

ترکیبات پماد رزماری

اسانس رزماری، کامفر، منتول، اسیدهای فنلی، اسیدهای رزمارینیک، کلروژنیک و کافئیک، دی ترپنوئیدهای فنولیک، اسیدهای تری ترپنوئید، فلاونوئیدها و روغن‌های فرار

نحوه مصرف

3 الی 4 مرتبه به صورت روزانه و به طور موضعی روی محل درد و التهاب مالیده شود.

موارد احتیاط مصرف

  • لزوم مشورت با پزشک در صورت سابقه حساسیت به فرآورده‌های گیاهی
  • منع مصرف در دوران بارداری و شیردهی 

خرید آنلاین پماد رزماری 

در صورتی که قصد خرید آنلاین انواع داروهای گیاهی تقویت مفاصل و استخوان مانند پماد رزماری را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات اقدام نمایید. همچنین برای استفاده از این محصول و محصولات مشابه از مشاوره رایگان متخصصان داروپلاس بهره‌مند شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی