در حال بارگزاری ...

محصولات مرتبط

افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

وی آلبومین کارن 1100 گرم

شناسه محصول: 5481745
شناسه محصول: 5481745
دسته بندی: پروتئین
تولید کننده: کارن
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

وی آلبومین کارن حاوی 44 % پروتئین از مجموع پروتئین‌های Whey (آب پنیر)، آلبومین سفیده تخم مرغ، شیر و همچنین دارای 12 نوع ویتامین برای تامین 100 % نیاز روزانه ورزشکاران است. این محصول مکمل ایده‌آلی برای دوره افزایش وزن و حجم عضلات در دوره ابتدایی بدنسا...

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
وی آلبومین کارن 1100 گرم
نقد و بررسی
وی آلبومین کارن حاوی 44 % پروتئین از مجموع پروتئین‌های Whey (آب پنیر)، آلبومین سفیده تخم مرغ، شیر و همچنین دارای 12 نوع ویتامین برای تامین 100 % نیاز روزانه ورزشکاران است. این محصول مکمل ایده‌آلی برای دوره افزایش وزن و حجم عضلات در دوره ابتدایی بدنسازی و مناسب برای جلوگیری از تحلیل عضلات پس از ورزش است.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

در هر زمان از دوره‌های بدنسازی، ورزشکاران به تشخیص مربی به مکمل‌ها نیاز خواهند داشت. مصرف این مکمل‌ها با توجه به ترکیبات آن‌ها باید در اندازه‌های مشخص باشد. یکی از بهترین و آسان‌ترین روش‌های دریافت پروتئین روزانۀ بدن، مصرف مکمل وی آلبومین کارن است. وی آلبومین کارن متشکل از 44% پروتئین از مجموع پروتئین‌های وی، آلبومین سفیدۀ تخم مرغ، شیر و همچنین دارای 12 نوع ویتامین برای تامین تمام و کمال نیاز روزانۀ ورزشکاران است.

این محصول، مکملی ایده‌آل برای دورۀ افزایش وزن و حجم عضلات در دورۀ ابتدایی بدنسازی است. همچنین وی آلبومین کارن از تحلیل عضلات پس از ورزش جلوگیری می‌کند. هنگامی که ذخیرۀ عناصر غذایی لازم در بدن یک ورزشکار کم باشد یا به عبارتی مواد حیاتی اندکی دریافت کند، توانایی وی کاهش می‌یابد. این امر موجب می‌شود که حرکات ورزشی فرد نادرست، بدون تاثیر و یا با تاثیر منفی انجام گیرد.

مکمل‌های غذایی وی آلبومین، پروتئین‌های پر کیفیت و طبیعی و همچنین منابعی غنی از آمینواسیدهای مهم و مورد نیاز روزانه بدن هستند. از آنجا که حفظ عضلات، نیازمند دریافت روزانه پروتئین بوده و بدن در شرایط عضله‌سازی نیاز بیشتری به این پروتئین دارد؛ استفاده از وی آلبومین در هر سنی انتخاب مناسبی است.

با مصرف این مکمل، بدن برای ساخت و ترمیم بافت‌های ماهیچه‌ای به مواد لازم دسترسی پیدا خواهد کرد. وی آلبومین کارن حاوی مقادیر مناسبی از انواع پروتئین و ویتامین‌ها بوده و به همین علت تاثیر زیادی در افزایش حجم عضلات و دستیابی به وزن مناسب دارد. همچنین وی آلبومین موجود در این مکمل ورزشی، مانع تحلیل عضلات پس از انجام فعالیت‌های بدنی می‌شود.

ورزشکاران در دوره‌های بدنسازی خود می‌توانند با توصیه مربی مربوطه، نسبت به مصرف دوز مناسبی از این محصول اقدام نموده و بدن خود را تقویت کنند. استفاده از وی آلبومین کارن حجم عضلات را افزایش خواهد داد و سبب سریع‌تر شدن فرایند سنتز پروتئین‌ها و همچنین اضافه وزن می‌گردد.

ویژگی‌ وی آلبومین کارن

  • مکمل ایده‌آل برای دوره افزایش وزن و حجم عضلات در دوره‌های ابتدایی بدنسازی
  • افزایش‌دهنده قدرت و بهره‌وری در طول تمرینات پرفشار
  • دارای 44% پروتئین از مجموع پروتئین‌های وی، آلبومین سفیده تخم مرغ و شیر
  • جلوگیری از تحلیل عضلات، پس از ورزش
  • حاوی 12 نوع ویتامین برای تامین 100% نیاز روزانه
  • دارای 100 واحد انواع ویتامین‌ها در هر وعده
  • حاوی 23 واحد کربوهیدرات در هر وعده
  • حدود 590 کالری در هر وعده
  • دارای طعم‌های متنوع

ترکیبات وی آلبومین کارن 

وی آلبومین کارن دارای 44% پروتئین از مخلوط پروتئین‌های شیر، وی و آلبومین (سفیدۀ تخم مرغ) با ارزش بیولوژیکی بالا، مولتی ویتامین، کربوهیدرات و 12 نوع ویتامین برای تامین روزانه بدن انسان است.

نحوه مصرف 

بر اساس وزن و جنس ورزشکار میزان مصرف 1 تا 5 پیمانه (31 تا 155 گرم) در روز است. هر پیمانه پودر را در نصف لیوان آب، شیر یا آبمیوه کاملا حل کنید. 2-1 پیمانه تا سه ساعت قبل از تمرین و 3-1 پیمانه نیم تا یک ساعت پس از تمرین میل کنید. در روزهای غیر تمرین، 2-1 پیمانه پس از صبحانه یا پس از شام مصرف شود. نوشیدنی آماده شده با شیر طعم مطلوب‌تری خواهد داشت.

موارد احتیاط مصرف

  • وی آلبومین karen باید همراه با آب زیاد مصرف شود تا مواد زاید حاصل از متابولیسم پروتئین از بدن دفع شود و اختلال عضلانی هنگام تمرین ایجاد نكند. به منظور دفع مواد حاصل از متابولیسم، به ازای مصرف هر سروینگ وی آلبومین کارن (4 پیمانه)، 4-2 لیوان آب اضافی توصیه می‌شود.
  • افراد عادی كه فعالیت ورزشی نداشته و برای افزایش وزن تمایل به مصرف این مكمل دارند باید در مورد میزان مصرف با پزشک یا مشاور تغذیه مشورت نمایند.
  • در صورت حساسیت به هر یک از اجزای این محصول از مصرف آن خودداری نموده و با پزشک مشورت نمایید.
  • مقادیر مصرف بر حسب وزن،‌ جنس و طول دوره مصرف رعایت شود.

شرایط نگهداری

این محصول باید در جای خشک و خنک و دور از تابش مستقیم نور آفتاب نگهداری شود. همچنین آن را دور از دسترس کودکان قرار داده و پس از هر بار مصرف، درب قوطی را محکم ببندید.

خرید آنلاین وی آلبومین کارن

در صورتی که قصد خرید انواع مکمل ورزشی پروتئین مانند وی آلبومین کارن 1100 گرم را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس نیز بهره‌مند شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی