در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

نوار بهداشتی بالدار بزرگ مناسب پوست های حساس نانسی – 10 عددی

شناسه محصول: 6002119
شناسه محصول: 6002119
دسته بندی: بهداشت زنان
تولید کننده: نانسی
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

مناسب پوست های حساس نانسی

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
نوار بهداشتی بالدار بزرگ مناسب پوست های حساس نانسی – 10 عددی
نقد و بررسی
مناسب پوست های حساس نانسی
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

نوار بهداشتی بالدار بزرگ مناسب پوست های حساس نانسی از بهترین نوارهای بهداشتی بانوان و مخصوص افراد با پوست حساس است. انتخاب یک نوار بهداشتی با کیفیت برای بانوان از اهیمت بسیار زیادی برخوردار است. این محصول، با سلامتی زنان ارتباط زیادی دارد و پایین بودن کیفیت آن، می‌تواند مشکلات زیادی را بوجود آورد. از این رو در خرید این محصول، باید دقت نظر داشت و به هر برند و فروشگاهی هم اعتماد نکرد. نوار بهداشتی بالدار بزرگ مناسب پوست‌ های حساس نانسی – 10 عددی، برندی نام آشنا در زمینه محصولات بهداشتی است که می‌توان به راحتی به آن اعتماد کرد و از کیفیت محصولات آن مطمئن بود.

انتخاب نوار بهداشتی، در قدم اول، به روند عادت ماهانه شما بستگی دارد. خود شما بهتر از می‌دانید که در طول این دوره، چه مقدار خون‌ریزی دارید، به چند نوع نوار بهداشتی نیاز دارید، آیا نوار بهداشتی مشبک، برای شما حساسیت به وجود می‌آورد یا خیر. همچنین اگر پوست حساسی دارید، می‌دانید که باید از نوار بهداشتی مخصوص مثل  نوار بهداشتی بالدار بزرگ مناسب پوست های حساس نانسی استفاده کنید. اما به طور کلی، باید اطلاعاتی را در مورد این محصول بدانید.

برای انتخاب و خرید یک نوار بهداشتی، معیارهایی هستند که می‌توانند شما را در انتخاب یک محصول مناسب، یاری کنند. در ادامه به بررسی این معیارها پرداخته شده است. 

در این محصول، همه معیارهای سلامتی در نظر گرفته شده‌اند. این محصول، تولید شرکت نانسی است که در زمینه تولید محصولات بهداشتی، به خوبی عمل کرده و رضایت مشتریان را کسب کرده‌است. این محصول در یک بسته بندی سالم و استاندارد، شامل 10 عدد نوار بهداشتی مناسب است. 

  • مواد و منسوجات بکار گرفته شده در نوار بهداشتی: موادی که در ساخت نوار بهداشتی بکار رفته‌اند، بیشتر از هر چیز دیگری مهم هستند. اگر کیفیت این مواد پایین باشد، مشکلات زیادی را برای رحم بوجود می‌آورند. اگر در سطح رویی این محصول، از مواد پلاستیکی استفاده شود، موجب خارش و حساسیت خواهد شد و حتی امکان دارد که عفونت نیز ایجاد شود. اگر پوست حساسی دارید و یا زود عفونت می‌کنید، پس باید به دنبال نوار بهداشتی ضد حساسیت مثل نوار بهداشتی بالدار بزرگ مناسب پوست های حساس نانسی باشید.
  • سایز نوار بهداشتی: یکی دیگر از ملاک‌های انتخاب یک نوار بهداشتی، اندازه آن است. این مورد، به میزان خون‌ریزی شما در دوران قاعدگی و همچنین فرم بدنتان بستگی دارد. اگر حس می‌کنید که ممکن است هنگام فعالیت، خون از نوار بهداشتی شما نشت کند، بهتر است از ابعاد بزرگ‌تر استفاده کنید. همچنین استفاده از نوار بهداشتی‌های مخصوص شب به کمک باله بزرگ انتهای آنها، از نشتی جلوگیری می‌کنند.
  • امکان عبور هوا: اطراف نوار بهداشتی، معمولاً سطح مرطوبی دارد و این یعنی جایی مناسب برای رشد قارچ‌ها و ایجاد عفونت که مشکلات زیادی را به وجود می‌آورند. یک نوار بهداشتی خوب، امکان عبور هوا دارد تا از رشد قارچ‌ها جلوگیری شود.
  • نوار بهداشتی مخصوص موقعیت‌های مختلف: ممکن است در برخی شرایط خاص، به نوعی از نوار بهداشتی نیاز داشته باشید که کارآمد باشد و انتظار شما را برآورده کند. در ادامه چند مدل نوار بهداشتی مناسب در شرایط مختلف را بررسی می‌کنیم:
  • نوار بهداشتی مخصوص مسافرت: این نوع نوار بهداشتی، راحت و سبک هستند و در حین حال، جذب بالایی هم دارند. بسته بندی این محصولات، بسیار کم حجم بوده و دور ریزی آنها هم راحت است. البته ضخامت خوبی هم داشته و حساسیتی هم بوجود نمی‌آورند.
  • نوار بهداشتی برای ورزش: هنگام ورزش، فعالیت افراد زیاد است و خون‌ریزی آنها نیز افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین با حرکت کردن، نوار بهداشتی هم جابجا می‌شود و همین موضوع برای زنان نامناسب است. از این رو نوار بهداشتی‌های ورزشی با قدرت جذب بالا، شکل پهن و عریض و البته چسبندگی بسیار قوی، مخصوص فعالیت‌های ورزشی هستند.
  • تامپون برای استخر: این محصول برخلاف نوار بهداشتی، درون واژن قرار گرفته و قدرت جذب بسیار بالایی دارد. از این محصول، می‌توانید هنگام رفتن به استخر و برای شنا استفاده کنید تا مشکلی برای شما بوجود نیاید.
  • استفاده از رویه نانوون در نوار بهداشتی نانسی: در هر نوار بهداشتی نانسی، یک رویه از جنس نانوون استفاده شده‌است. این لایه، سوزنی هم نامیده شده، منفذی ندارد و یکسره است. این نوع بافت مخصوص، ضد حساسیت و ضد قارچ بوده پس مشکلات عفونتی را برای مصرف کنندگان ایجاد نمی‌کند. از این بافت که نرم و لطیف بوده و برای مصرف کننده احساس اذیتی هم ایجاد نمی‌کند، در تولید پوشاک پزشکی و پدهای بهداشتی کاربرد دارد.

نوار بهداشتی نانسی، با باله‌های بزرگ و قوی خود، قدرت چسبندگی زیادی را ایجاد می‌کند و به خوبی به لباس زیر می‌چسبد. این قابلیت باعث می‌شود که هنگام فعالیت، نشتی و مشکلی رخ ندهد. قدرت جذب بالای این محصول هم، برای روزهای اول دوره قاعدگی بسیار مناسب است.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی