در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

ماسک روشن کننده سینره مناسب پوست صورت 65 میلی لیتر

شناسه محصول: 1789498
شناسه محصول: 1789498
دسته بندی: ماسک صورت و بدن
فروشنده: داروپلاس
41٬000 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

خستگی پدیده ای است که در زندگی ماشینی امروز با شدت­های گوناگون برای همه افراد پیش می­ آید وجود آلودگی هوا، استرس های گوناگون، تغذیه نامناسب وکشیدن سیگار و . . . باعث تشدید این پدیده می­گردد. اصولاً هنگامی که اکسیژن خون کم شده و مواد زائد در بدن افزا...

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
ماسک روشن کننده سینره مناسب پوست صورت 65 میلی لیتر
نقد و بررسی
خستگی پدیده ای است که در زندگی ماشینی امروز با شدت­های گوناگون برای همه افراد پیش می­ آید وجود آلودگی هوا، استرس های گوناگون، تغذیه نامناسب وکشیدن سیگار و . . . باعث تشدید این پدیده می­گردد. اصولاً هنگامی که اکسیژن خون کم شده و مواد زائد در بدن افزایش یابد، خستگی بروز می­کند. آثار خستگی بر روی پوست بیشتر به صورت تیره شدن پوست و تیرگی دور چشم بروز می­نماید.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

ماسک روشن کننده سینره مناسب پوست صورت، نام یکی از موثرترین محصولات شرکت سینره است که به منظور برطرف کردن لک‌های پوستی و روشن‌تر کردن تناژ پوست صورت طراحی شده است. وجود ویتامین C پایدار و عصاره بیربری در این محصول، نقش بسزایی در از بین بردن لک‌های صورت دارد. مکانیسم عمل این ماسک روشن‌کننده اینگونه است که اکسیژن و رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کرده و از این طریق، شادابی و لطافت پوست را دو چندان خواهد کرد.

اثر بخشی این ماسک، بسیار سریع بوده و ظرف مدت کوتاهی می‌توان آثار ناشی از پاک‌سازی، لایه‌برداری، آب‌رسانی و رفع آلودگی‌های پوست توسط این محصول را مشاهده کرد. روشن‌تر شدن رنگ پوست به وسیله این سرم، مستلزم استفاده مداوم از آن است که با تحت تاثیر قرار گرفتن رنگدانه‌سازی پوست اتفاق می‌افتد.

همچنین شرکت سینره برای محافظت از پوست مصرف‌کنندگان در برابر عوامل مخرب محیطی، از فرآورده‌های بیوتکنولوژی در فرمولاسیون آن استفاده کرده است که موجب تقویت سیستم دفاعی پوست می‌شود. خاصیت آنتی‌اکسیدانی این محصول، بسیار بالا بوده که با حفاظت از پوست صورت، از بروز چین و چروک در آن جلوگیری می‌کند.

ترکیبات ماسک روشن کننده سینره

در ساخت این محصول، از ترکیباتی استفاده شده است که هر یک خواصی دارند. این ترکیبات عبارتند از:

  • ویتامین C و عصاره بیربری: ترکیب این دو با یکدیگر، با ایجاد اثر هم‌افزایی، تولید ملانین را در پوست کاهش داده و بدین طریق پوست را روشن‌تر می‌کنند.
  • عصاره جلبک دریایی: عصاره جلبک دریایی، شفافیت و شادابی پوست صورت را دو چندان می‌کند.
  • مشتقات منگنز: از جمله فواید مشتقات منگنز می‌توان به افزایش اکسیژن رسانی به پوست و برطرف ساختن التهابات پوستی و قرمزی ناشی از آن اشاره کرد.

ویژگی‌ ماسک روشن کننده سینره

  • دارای خاصیت روشن‌کنندگی
  • حاوی ویتامین C و عصاره بیربری
  • تامین اکسیژن و رطوبت مورد نیاز پوست
  • از بین بزدن تیرگی‌های پوستی با کمک عصاره جلبک‌های دریایی
  • حفاظت از پوست در برابر آسیب ناشی از عوامل مخرب محیطی
  • کمک به شادابی و لطافت دو چندان پوست صورت

 ترکیبات ماسک روشن کننده سینره

آب، پلی ساکاریدهای حاصل از زیست فناوری، عصاره بیربری، منیزیم آسکوربیل فسفات، کریسانتلوم ایندیکوم، بوتیلن گلیکول، کربومر، اتیل بیسیمینو متیل گوایاکول منگنز کلراید، گلیسرین، تری اتانول آمین، مواد نگهدارنده

نحوه مصرف

مقداری از این محصول را برداشته و به صورت دورانی بر روی پوست صورت و گردن خود ماساژ دهید. از استفاده این ماسک در اطراف دهان و چشم‌ها خودداری کنید. پس از 15 دقیه پوست خود را آبکشی نمایید.

خرید آنلاین ماسک روشن کننده سینره

در صورتی که قصد خرید انواع لوازم آرایش مراقبت از پوست را دارید می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس و ارسال سریع محصول نیز بهره‌مند شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی