در حال بارگزاری ...

محصولات مرتبط

افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

لوسیون گیاهی تقویت مو سینره مخصوص خانم‌ها حجم 60 میلی لیتر

شناسه محصول: 7970042
شناسه محصول: 7970042
دسته بندی: لوسیون بدن
تولید کننده: سینره
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

لوسیون گیاهی تقویت مو سینره مخصوص خانم‌ها که حاوی ویتامین ها و مواد معدنی است برای جلوگیری از ریزش مو، محرک رشد مجدد مو و به تقویت و ترمیم پیاز مو کمک میکند.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
لوسیون گیاهی تقویت مو سینره مخصوص خانم‌ها حجم 60 میلی لیتر
نقد و بررسی
لوسیون گیاهی تقویت مو سینره مخصوص خانم‌ها که حاوی ویتامین ها و مواد معدنی است برای جلوگیری از ریزش مو، محرک رشد مجدد مو و به تقویت و ترمیم پیاز مو کمک میکند.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

لوسیون گیاهی تقویت مو سینره مخصوص خانم‌ها حجم 60 میلی لیتر، به منظور جلوگیری از ریزش مو و تحریک رشد موهای جدید و متناسب با الگوی ریزش موی زنانه ارائه شده است. ترکیبات گیاهی استفاده شده در این محصول، با اثرات هم‌افزایی و مکانیسم‌های مختلف، فولیکول‌ها را در فاز فعال نگه داشته و باعث متوقف شدن ریزش مو و رویش مجدد آن‌ها میشود. وجود ترکیبات گیاهی در فرمولاسیون این محصول با مهار آنزیم 5 آلفاردوکتاز، با الگوی ریزش مو زنانه مقابله کرده و بدین ترتیب ریزش مو را کنترل کرده و در نهایت منجر به رویش مجدد موها با استفاده از تحریک فولیکول‌های مو و بازسازی سلول‌های پوست می‌شود. استفاده از ترکیباتی با خاصیت ضدعفونی‌کنندگی در این محصول، باعث بهبود سلامت پوست سر و ایجاد یک محیط عاری از میکروب برای رویش موها می‌شود؛ علاوه بر این با دارا بودن خاصیت ضدالتهابی از قرمزی، خارش و التهاب پوست نیز جلوگیری می‌کند. یکی از مزایای این محصول تعدیل چربی و مهار شوره پوست سر می‌باشد که باعث مستحکم‌تر شدن ریشه مو و افزایش جریان خون در پوست سر می‌شود که باعث تغذیه بهتر فولیکول‌های مو با ویتامین‌ها و مواد معدنی و در نتیجه رویش موهای جدید و سالم می‌شود. گیاهی بودن این محصول و عدم استفاده از مواد نگهدارنده مضر در فرمولاسیون آن باعث شده تا فاقد عوارض جانبی باشد. مزیت دیگر این محصول ماندگاری بالا و اثرات بلند مدت آن پس از مصرف می‌باشد.

ترکیبات لوسیون تقویت مو سینره

عصاره آرنیکا، عصاره رزماری، عصاره چای سبز، عصاره گزنه، عصاره بابونه، عصاره رازیانه، عصاره گیاه دم اسب، عصاره آویشن • عصاره گیاه دم اسب: گیاه دم اسب  سرشار از ماده‌ای به نام سیلیکا است که در رشد موها بسیار موثر است. کنترل ترشح چربی پوست و افزایش گردش خون در پوست سر، از عملکردهای دیگر این گیاه است. همچنین این گیاه، ضدعفونی‌کننده، برطرف‌کننده شوره سر، مستحکم‌کننده ساقه موها و ایجادکننده درخشش در آن‌ها نیز می‌باشد. • عصاره چای سبز: این عصاره دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است بنابراین می تواند با رادیکال‌های آزاد سطح پوست سر و سم‌های موجود مقابله کند. همچنین با دارا بودن خاصیت سم زدایی می تواند سم‌ها و ذرات آلوده کننده موها را زدوده و موها را درخشنده تر و لطیف تر کند. این گیاه حاوی مواد مغذی نیز می باشد که رشد موها را تقویت کرده و آن ها را تغذیه می کند. • عصاره گزنه: گزنه حاوی ویتامین‌ها و املاح مفیدی برای افزایش گردش خون در پوست سر، تقویت رشد و جلوگیری از ریزش موها می‌باشد. همچنین این گیاه دارای خاصیت‌ ضدعفونی‌کنندگی بوده که با مهار رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها، باعث سلامت پوست و رفع شوره سر می باشد. گزنه، با مهار تشکیل هیدروتستوسترون (DHT) که یکی از عوامل تاثیرگذار ریزش مو است با از دست دادن بیشتر موها مقابله می‌کند. • عصاره آرنیکا: از عملکرهای عصاره آرنیکا، تحریک فولیکول‌های مو به منظور رویش مجدد، مهار رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها و افزایش گردش خون در پوست سر است. این عصاره، دارای خواص آنتی‌باکتریال و ضدالتهاب نیز می‌باشد. • عصاره رزماری: عصاره رزماری از ترشح بیش از حد چربی اضافه پوست سر و چرب شدن آن جلوگیری می‌کند. این ترکیب همچنین با دارا بودن خاصیت حجیم‌کنندگی باعث حجیم و پرپشت نشان داده شدن ساقه‌های مو می‌شود.  عصاره رزماری همچنین تشکیل DHT را نیز مهار می‌کند. • عصاره بابونه: بابونه ریزش موها را با مهار آنزیم 5 آلفاردوکتاز متوقف کرده و باعث تقویت رشد مو می‌شود. خواص دیگر این گیاه، ضد‌التهاب بودن، نرم‌کنندگی و مرطوب‌کنندگی می‌باشد. • عصاره آویشن: این گیاه باعث افزایش گردش خون پوست سر شده و از این طریق، مواد مغذی را به فولیکول‌های پوست سر رسانده و بدین ترتیب موها را در فاز فعال نگه می‌دارد. سلامت پوست سر با خواص ضدعفونی‌کنندگی و آنتی‌باکتریالی این گیاه تامین شده و ریزش موهای ناشی از عوامل مخرب محیطی به حداقل می‌رسد. • عصاره رازیانه: رازیانه حاوی مقادیر زیادی هورمون زنانه است. رازیانه، ریزش موها را با کمک مهار آنزیم 5- آلفا ردوکتاز و جلوگیری از تبدیل تستوسترون به دهیدروتستوسترون متوقف می‌کند.

نحوه مصرف

10-15 قطره از لوسیون را روی مناطق مورد نظر پوست سر بریزید و به آرامی با نوک انگشتان به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید. این عمل را 4 بار در هفته تکرار نمایید (پس از استفاده موها را نشویید).

خرید آنلاین لوسیون گیاهی تقویت مو سینره مخصوص خانم‌ها 

در صورتی که قصد خرید محصولات بهداشت و مراقبت از بدن، لوسیون بدن مانند لوسیون گیاهی تقویت مو سینره مخصوص خانم‌ها حجم 60 میلی لیتر را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس نیز بهره‌مند شوید.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی