در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

لوسیون بعد از اصلاح صورت آقایان سینره حجم 150 میلی لیتر

شناسه محصول: 7845504
شناسه محصول: 7845504
دسته بندی: افتر شیو
تولید کننده: سینره
فروشنده: داروپلاس
93٬500
80٬000 تومان 13٬500 تومان تخفیف
تعداد
مشخصات محصول بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

لوسیون بعد از اصلاح صورت آقایان سینره حجم 150 میلی لیتر دارای خاصیت ضد التهابی، رفع سوزش و قرمزی پوست است. مواد آنتی‌باکتریال موجود در آن سطح پوست را ضدعفونی کرده و از ایجاد جوش جلوگیری میکند.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته

همیشه تخفیف همیشه تخفیف

خرید از داروخانه معتبر خرید از داروخانه معتبر

صرفه جویی در زمان و هزینه صرفه جویی در زمان و هزینه

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
لوسیون بعد از اصلاح صورت آقایان سینره حجم 150 میلی لیتر
نقد و بررسی
لوسیون بعد از اصلاح صورت آقایان سینره حجم 150 میلی لیتر دارای خاصیت ضد التهابی، رفع سوزش و قرمزی پوست است. مواد آنتی‌باکتریال موجود در آن سطح پوست را ضدعفونی کرده و از ایجاد جوش جلوگیری میکند.
بیشتر
نقد و بررسی تخصصی

لوسیون بعد از اصلاح صورت آقایان سینره حجم 150 میلی لیتر، با دارا بودن مواد موثر و ضدالتهابی چون آلوئه‌ورا و  آلانتوئین، از ایجاد سوزش، قرمزی، خارش و التهاب پس از اصلاح جلوگیری می‌کند. این لوسیون، حاوی مواد آنتی‌اکسیدان است که پوست را از آسیب آلودگی هوا، رادیکال‌های آزاد و عوامل مخرب محیطی مصون می‌دارد. در فرمولاسیون این محصول، از مواد ضدچروک و انرژی بخشی استفاده شده است که علاوه بر جلوگیری از چروک‌های سطحی پوست، انرژی مورد نیاز سلول‌های پوست را نیز فراهم می‌کند. همچنین گیاهان دریایی موجود در این لوسیون، خاصیت رطوبت‌رسانی عمقی فوق‌العاده‌ای را به این محصول می‌بخشد. این محصول، دارای مواد آنتی‌باکتریال بوده که به واسطه‌ی این مواد، سطح پوست ضدعفونی شده و مانع از عفونت فولیکول‌های مو و در نهایت ایجاد جوش بر روی صورت می‌شود ولی برخلاف بسیاری از محصولات مشابه، حاوی الکل نمی‌باشد و خاصیت ضدعفونی آن کاملا به صورت طبیعی است. رایحه بسیار دلچسب این لوسیون باعث می‌شود تا پس از استفاده حس خنکی، تازگی و طراوت برای مصرف‌کننده ایجاد شده و پیشنهاد مناسبی برای انواع پوست می‌باشد.

ترکیبات لوسیون بعد از اصلاح صورت آقایان سینره

آب، گیاهان دریایی، عصاره گیاه نی، عصاره گیاه پوریا کوکوس، میریستیل PCA، اکتیل دودکیل PCA، منتیل PCA، گلوکونات روی، ژل آلوئه ورا، آلانتوئین، منیزیم آسپارتیت، گلوکونات مس، آلفا بیزابولول، عصاره علف لیمو، کمپلکس گیاهان دریایی، امولسی فایر، نگهدارنده، عطر • ژل آلوئه ورا: ژل آلوئه‌ورا استفاده شده در این فرآورده، پوست را آب‌رسانی، نرم و لطیف کرده و یک تسکین‌دهنده طبیعی برای خراش‌ها و بریدگی‌های احتمالی حین اصلاح می‌باشد. این ژل، غنی از ویتامین‌هایی B12، B1، B2، B6 و ویتامین A، E، C، نیاسین و اسیدفولیک است که پوست را تغذیه کرده و جوان و شاداب می‌کند. • آلانتوئین: آلانتوئین، از گیاهانی مانند بابونه و جوانه گندم استخراج می‌شود و با خاصیت التیام بخشی خود، به بهبود زخم‌ها و دیگر آسیب‌های پوستی کمک می‌کند. همچنین این ترکیب دارای خواص نرم‌کنندگی بوده که پوست را بازسازی، نرم و لطیف می‌کند. • گیاهان دریایی: استفاده از گیاهان در این لوسیون باعث شده تا خون‌رسانی و اکسیژن‌رسانی به سلول‌های پوست، کلاژن‌سازی بهتر صورت گرفته و در نتیجه از پیری و افتادگی پوست جلوگیری شود.

نحوه مصرف

مقداری از لوسیون را بر روی کف دست ریخته و بر روی صورت اصلاح شده خود ماساژدهید.

خرید آنلاین لوسیون بعد از اصلاح صورت آقایان سینره 

در صورتی که قصد خرید انواع لوازم اصلاح مو و افتر شیو مانند لوسیون بعد از اصلاح صورت آقایان سینره حجم 150 میلی لیتر را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین داروپلاس نسبت به خرید این محصولات و دیگر محصولات مشابه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره آنلاین رایگان متخصصان داروپلاس نیز بهره‌مند شوید.


محصولات مشابه خریداری شده

افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته محصولات
لوازم آرایشی
لوازم بهداشتی
مکمل ورزشی
مکمل غذایی
داروهای گیاهی
تجهیزات پزشکی